Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-06-23
Ką šiame elektromobilyje veikia penkių pavarų perjungimo svirtis?

Ką šiame elektromobilyje veikia penkių pavarų perjungimo svirtis?
 
Tai - „Chery New Energy eQ2“, elektrinė „Covin C3“ versija. Tai yra paprastas, gal net kiek nuobodus kiniškas elektrinis sedanas. Jis neturi jokio vidaus degimo variklio, tačiau jo salone rastumėte pažįstamą svirtį - tradicinį 5 laipsnių mechaninės transmisijos atributą. Tiesą sakant, šis automobilis netgi turi sankabos pedalą. Tai kam visa tai?
 
Ši „Chery New Energy eQ2“ versija buvo pristatyta 2018 metais. Kaip galite įsivaizduoti, šis elektromobilis neatitinka vakarietiškų standartų, todėl nėra parduodamas nei JAV, nei Europoje. Pirmieji automobiliai turėjo 32 kWh baterijas, užtikrinančias 251 km įveikiamą atstumą tarp įkrovimų, tačiau neseniai „eQ2“ buvo atnaujintas ir dabar turi 48 kWh baterija, kuri leidžia nuvažiuoti daugiau nei 400 km. Tiesa, reikia nepamiršti, kad tai - kiniškais standartais pagrįsti duomenys.
 
Žinoma, šis automobilis neturi tradicinės transmisijos - elektromobiliams jų nereikia. Tačiau, jei gerai įsižiūrėtumėte į prietaisų skydelį, pastebėtumėte, kad dešinėje pusėje yra ir nedidelis tachometras.
 
 
Tuo tarpu kairėje pusėje yra baterijos likučio grafikas. Priešais vairuotojo kojas yra ir trys pedalai - dar viena elektromobiliuose namatyta keistenybė. Ir ne, nei vienas iš jų nėra stovėjimo stabdis. Galiausiai, salono centre yra ir pavarų perjungimo svirtis. Nors „Chery New Energy eQ2“ neturi pavarų dėžės. Tai kas vyksta?
 
O vyksta šis tas labai juokingo. Šie automobiliai yra specialiai gaminami vairavimo mokykloms. Elektromobiliams nereikia tiek daug priežiūros, jų eksploatacija yra pigesnė, todėl jie vairuotojų mokymui puikiai tinka. Tačiau elektromobiliai dar yra ir labai brangūs, todėl daugelis jaunų vairuotojų jais nevažinėja. Taigi, vairavimo mokyklos turi išmokyti vairuotojus naudotis senamadiškais valdymo prietaisais, nors pačios naudoja elektromobilius.
 
Vairavimo mokykloms skirtas „Chery New Energy eQ2“ skleidžia dirbtinį variklio garsą. Jis ima ūžti, jei laiku nepasirenkama tinkama pavara, ir net trūkčioja, jei mokinys neatsargiai paleidžia sankabos pedalą.
 
Ateityje dauguma žmonių važinės elektromobiliais, tačiau dabar gyvename tame pereinamajame laikotarpyje, kai elektromobiliai dar tik pradeda populiarėti. Taigi, reikia visokių įgūdžių ir žinių - net jei mechaninė pavarų dėžė jums nepatinka, nėra bloga mintis išmokti ja naudotis.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Ką Rygos automobilių muziejuje veikia per pusę perpjautas apynaujis „Nissan Leaf“? Ką Rygos automobilių muziejuje veikia per pusę perpjautas apynaujis  
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt