Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-08-01
Elonas Muskas pažadėjo: „Tesla“ technologijos – visiems. Tokio sprendimo priežastis sužavės


 
Elonas Muskas viešai prisižadėjo, kad „Tesla“ leis kitiems automobilių gamintojams naudotis jų licencijuota programine įranga ir tieks jėgos pavaras bei baterijas.
 
Pastaruoju metu ne vienas automobilių gamintojas viešai prisipažino, kad stipriai atsilieka nuo „Tesla“.
 
Tiek ir „Audi“ vadovas tvirtino, kad automobilių gamintojas atsilieka nuo „Tesla“ dviem metais, tiek ir „VW“ vadovas Herbertas Diessas. Tiesa, jis tikisi, kad agresyvi „VW“ politika elektromobilių sektoriuje leis pasivyti lyderiaujančią „Tesla“.
 
Akivaizdu, jog „Tesla“ yra pasaulinis elektromobilių lyderis ir senieji automobilių gamintojai yra atsiliekančiųjų vaidmenyje.
 
Ir Elonas Muskas yra pasirengęs jiems padėti. Skamba kiek keistai, bet „Tesla“ vadovas mano, jog konkurentams reikia padėti pereiti prie elektromobilių ir, kad jie tą padarytų kuo greičiau.
 
Todėl Elonas viešai pasižadėjo, kad „Tesla leis naudotis savo licencijuota programine įranga ir tieks jėgos pavaras bei baterijas.“
 
Kodėl tą darys? Atsakymas žavingas: „mes tik stengiamės pagreitinti [perėjimą] prie tvarios energijos, o ne sužlugdyti konkurentus“, - teigia charizmatiškasis Elonas.
 
Elonas netgi teigia, kad „Tesla“ norėtų licencijuoti ir autopilotą, nors anksčiau yra pripažinęs, kad tą padaryti yra gana sudėtinga.
 
Įdomu yra tai, kad „Tesla“ jėgos pavaras ir baterijas konkurentams jau yra tiekusi ir „Tesla“ technologijomis naudojosi „Mercedes-Benz“ bei „Toyota“.
 
Jie buvo „Tesla“ akcininkai ir tokia praktika naudojosi iki 2015-ųjų, kol buvo nutrauktos visos bendradarbiavimo programos.
 
Panašu, jog „Tesla“ grįš prie tokios praktikos ir padės kitiems automobilių gamintojams pereiti prie elektromobilių. Žinoma, nereikia manyti, kad tą „Tesla“ darys už ačiū. Tai gali būti ir geras pajamų šaltinis.
 
Iš kitos pusės, kam išradinėti dviratį, jei esamos „Tesla“ technologijos veikia ir jas gali pritaikyti kurdamas savo elektromobilius. Klausimas tik vienas: kurie senieji automobilių gamintojai išdrįs nueiti pas Eloną?
technologijos.lt
Susiję straipsniai
„VW“ atksleidė, kokio tipo pirkėjai masiškai perka „ID.3“ elektromob  
„Tesla“ reikėtų sunerimti? Europoje tikras elektromobilių bumas, o „  
Slaptas Tesla „Palladium“ projektas – kardinaliai atnaujinti „Model   
Prestižiniame „Red Dot“ dizaino konkurse - dvi „Honda e“ pergalės  
„Chevrolet Corvette“ turi pavojingą problemą - važiuojantis automobi  
Elektromobilio nuvažiuojamą atstumą lemia ne tik baterijos dydis  
Dar komfortiškesniame naujajame „Citroën C4“ – unikali pakaba ir int  
„J. D. Power“ kokybės tyrime „Kia“ pelnė aukščiausią įvertinimą  
Pradedama prekyba naujaisiais „Honda Jazz Hybrid“ modeliais  
Atnaujinti Volkswagen Arteon ir Arteon Shooting Brake: įkraunamas hi  
„Jaguar“ galvoja, kuo reikės pakeisti XE ir XF - svarstomi radikalia  
Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus“: štai ką sukūrė prestižinė auto  
„Tesla Model Y“ turi problemų - kai kurie pirkėjai jau grąžina autom  
„Citroën“ pristato naująjį C4 su trijų tipų varikliais, tarp jų – ir  
Netektis, kurią mažai kas pastebės - „Lada Niva“ traukiasi iš Europo  
Šiuo metu Tesla nėra automobilių gamintojas, o tik kultas?  
BMW pristatė atnaujintą 5 seriją ir daugiau elektrifikuotų naujienų  
„Tesla“ nori į „Model 3“ elektromobilius dėti kitokias baterijas – y  
Porsche Taycan jau užsidirbo tikro sportinio automobilio reputaciją   
Aštuntos kartos VW Golf susitikimas su proseneliu  
VIDEO
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt