Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-06-23
Kodėl per 3 minutes užpildomu elektromobiliu nesidomi nei pramonė, nei politikai?


 
„Gumpert Nathalie“ yra ypatingas elektromobilis. Jį būtų galima papildyti įprastose degalinėse - bakas būtų pripildomas vos per 5 minutes. Nors „Nathalie“ nešios valstybinius numerius, šis automobilis idealiai tinka trasai. Viskas būtų puiku, tačiau markės įkūrėjas Rolandas Gumpertas nėra patenkintas palaikymu, kurį gauna „Nathalie“.
 
Rolando Gumperto istorija yra gana įdomi. Kadaise jis buvo laikomas vienu iškiliausių automobilių sporto inžinierių. Jis vadovavo „Audi Sport“ ir po keturių žiedų vėliava pasiekė ne vieną garsią pergalę. 2004 metais jis įkūrė savo kompaniją - tikriausiai dar atsimenate „Gumpert Apollo“ automobilius, kurie skynė įvairių trasų rekordus. Tačiau „Nathalie“ nėra tos kompanijos kūrinys.
 
„Gumpert“, kaip ir kiti jauni automobilių gamintojai, vis strigo. 2013 metais teko pradėti bankroto procesą, o jau 2016 metais kompanija priklausė investuotojams iš Honkongo. Tais pačiais metais „Gumpert“ markė tapo „Apollo“ ir sėkmingai vystosi iki šiol. O ponas Gumpertas su investuotojais iš Kinijos įkūrė naują automobilių gamintoją, kuris ir nešioja „Gumpert“ vardą. Kitaip tariant, „Nathalie“ ir „Apollo“ yra kuriami tų pačių žmonių, bet kitoje kompanijoje.
 
„Nathalie“, 407 tūkstančius kainuojantis superautomobilis, pirmuosius pirkėjus turėjo pasiekti jau 2021-ųjų pradžioje. Tačiau COVID-19 mandagiai paprašė elegantiškai sulankstyti tuos planus ir tvarkingai juos pasidėti į šiukšliadėžę, kur jie dabar ir guli. Bet bėda ne tik tai. Žurnalui Autocar.co.uk Gumpertas atskleidė, kad yra nusivylęs palaikymu, kurio sulaukė jo dukters vardu pavadintas „Nathalie“ automobilis.

 
„Gumpert Nathalie“ bus varoma metanoliu
©Gamintojo nuotrauka

„Nathalie“ yra varomas metanolio kuro elemento gaminama elektros energija. Kitaip tariant, šio automobilio ratus suka elektros varikliai, tačiau jie energijos semiasi ne iš baterijų (ar ne tik iš jų), bet iš 15 kW metanolio kuro elemento. Jei metanolis yra gaminamas iš biomasės pasitelkus žaliąją energiją, „Nathalie“ CO2 pėdsakas yra visiškai neutralus.
 
Ponas Gumpertas mano ši technologija nesulaukia deramo dėmesio. Jam buvo sunku rasti partnerių pramonėje, nes technologija yra gana brangi, o politikai apskritai į jį nekreipia dėmesio. Gumpertas norėtų, kad metanolio kuro elementai sulauktų daugiau dėmesio. Naudojami plačiau jie greitai atpigtų ir pasiektų masinio naudojimo automobilius. Be to, būtina gerinti ir infrastruktūra. Metanolis gali būti platinamas įprastose degalinėse, bet kas tam ryšis, jei jį naudojančių automobilių nėra daug?

 
2,5 sekundės iki 100 km/val.
©Gamintojo nuotrauka

Gumperto nuomonė, žinoma, yra suprantama, tačiau viskam reikia laiko. 400 tūkstančių eurų kainuojanti „Nathalie“ šios technologijos tikrai neišpopuliarins. Kita vertus, tai yra įspūdingas automobilis.
 
Kitais metais pirkėjus pasieksianti „Nathalie“ iki 100 km/val. bėgėjasi tik 2,5 sekundes. Šis automobilis yra varomas keturiais elektros varikliais. Kadangi kiekvienas ratas turi atskirą variklį, „Nathalie“ puikiai pasirodo ir posūkiuose. Šis automobilis yra sukurtas keliui, bet ir trasoje jausis kaip namie. Pirmieji automobiliai bus brangesni, bet ir vėliau jie nebus pigūs. Bus įdomu, ką apie juos galvos automobilių žurnalistai ir kaip „Nathalie“ pasirodys prieš geriausius elektrinius superautomobilius.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Elektromobilio nuvažiuojamą atstumą lemia ne tik baterijos dydis  
Dar komfortiškesniame naujajame „Citroën C4“ – unikali pakaba ir int  
„J. D. Power“ kokybės tyrime „Kia“ pelnė aukščiausią įvertinimą  
Pradedama prekyba naujaisiais „Honda Jazz Hybrid“ modeliais  
Atnaujinti Volkswagen Arteon ir Arteon Shooting Brake: įkraunamas hi  
„Jaguar“ galvoja, kuo reikės pakeisti XE ir XF - svarstomi radikalia  
Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus“: štai ką sukūrė prestižinė auto  
„Tesla Model Y“ turi problemų - kai kurie pirkėjai jau grąžina autom  
„Citroën“ pristato naująjį C4 su trijų tipų varikliais, tarp jų – ir  
Netektis, kurią mažai kas pastebės - „Lada Niva“ traukiasi iš Europo  
Šiuo metu Tesla nėra automobilių gamintojas, o tik kultas?  
BMW pristatė atnaujintą 5 seriją ir daugiau elektrifikuotų naujienų  
„Tesla“ nori į „Model 3“ elektromobilius dėti kitokias baterijas – y  
Porsche Taycan jau užsidirbo tikro sportinio automobilio reputaciją   
Aštuntos kartos VW Golf susitikimas su proseneliu  
Saugumo bandymuose joks automobilis nebuvo apvirtęs kaip Wrangler. G  
Beprecedentis pasiūlymas: pirmasis Lexus elektromobilis turės 10 met  
„Toyota“ Europoje pristato septynvietį „Highlander“ SUV  
Naujas „Jeep Wrangler“ saugumo bandymuose pasirodė keistai - tai pir  
„Volkswagen“ ruošiasi nustebinti – šį elektromobiliuką galės įsigyti  
VIDEO
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt