Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2021-05-04
Lietuviai diegia dirbtinį intelektą į automobilių prekybos aukcionus
Automobiliais prekiaujanti „Exleasingcar“ kuria dirbtiniu intelektu aukcionuose paremtą prekybos sistemą. Anot bendrovės, dirbtiniu intelektu paremti sprendimai bendrovei padės vykdyti daug efektyvesnę automobilių prekybą aukcionuose, tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, o dėl to laimės visi aukcionų dalyviai.
Anot IT inovatorių „Alantic“ atstovų, „Exleasingcar“ platformose diegiamo dirbtinio intelekto algoritmo modeliai veiks duomenų analizės pagrindu, spėsiančiu vartotojų elgseną, jų poreikius ar lūkesčius, susijusius su norimu ar ieškomu automobiliu, taip pat atliks daugiapakopes analizes apie prognozuotinus įsigijimus, įvertins rentabilumą bei pats kontroliuos transporto priemonės pardavimo procesą aukcione. „Pirkimo–pardavimo procesą bus galima paversti pilnai automatizuotu ir autonominiu, išvengiant žmogiškojo faktoriaus“, – pasakoja „Alantic“ atstovas Marijus Strončikas. Anot „Exleasingcar“ atstovų, pardavimų procesas aukcione turi būti labai dinamiškas – kainos, pasiūla, paklausa, lūkesčiai keičiasi itin greitai, tad sprendimai turi būti priimami operatyviai ir tiksliai. „Pardavėjai aukcione nori parduoti greitai ir už gerą kainą, o pirkėjai pirkti patikimai ir taip pat už gerą kainą. Tik ta „gera kaina“ abejoms pusėms nebūtinai sutampa ir kažkas turi priimti naujus sprendimus. Dažnu atveju sprendimą reikia priimti labai greitai ir sugebėti išvengti klaidų, o sudėtingais atvejais sprendimo priėmimas užtrunka, nes blogi sandoriai gali labai brangiai kainuoti ir niekas nenori apsirikti“, – sprendimą pasitelkti DI į pagalbą aiškina J. Barkauskas. Pasak jo, dirbtinis intelektas gali ženkliai pagerinti pardavimus aukcionuose, siūlydamas matematiniais modeliais pagrįstus sprendimus, taip pastebimai greitindamas visą procesą ir eliminuodamas žmogiškas klaidas bei efektyviai apdorodamas milžiniškus kiekius kasdieninių duomenų. DI pagalba taip pat bus įgalinti transporto priemonių parinkimo parduoti bei derybų varikliai, leisiantys grupuoti parduodamas transporto priemones, efektyvesnei jų prekybai, taip pat įvertinti parduodamos mašinos kainą, klientų susidomėjimą ja, inicijuoti derybas dėl kainos, sandorio realizavimui, remiantis vartotojų elgsena grįstomis prognozėmis, ankstesne pardavimų patirtimi. Planuojama, kad DI sistemos sukūrimas ir įdiegimas į „Exleasingcar“ vykdomus aukcionus truks dar apie 9 mėnesius, o jo kūrime bei diegime dalyvauja penkių IT inovatorių darbo grupė. UAB „Exleasingcar“ prekybą automobiliais vykdo 6 šalyse, bendrovė priklauso „Elca Holding“ įmonių grupei, yra asociacijos CARA narė. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas