Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2025-01-09
„Porsche“ kūrėjai pristatė dvi „Porsche 911 Carrera S“ modifikacijas„Porsche“ papildė dinamiškiausių „911“ šeimą, pristatydamas dvi naujas modifikacijas – „911 Carrera S“ ir „911 Carrera S Cabriolet“. Šie debiutuoja greitesni, galingesni ir elegantiškesni nei pirmtakas.
„Net neabejoju, kad naujieji „Carrera S“ taps patraukliu pasirinkimu greičio ir išskirtinių patirčių ieškotojų tarpe“, – sako „Porsche Lietuva“ vadovė Rasa Klimavičiūtė.
Naujieji modeliai debiutuoja kupė ir kabrioleto versijomis.
Dinamiškiausia visų laikų „911 Carrera S“
Naujoji „911 Carrera S“ debiutuoja su 3,0 litrų darbinio tūrio varikliu, kuris išvysto 353 kW (480 AG) galią ir pasiekia 530 Nm sukimo momentą – 22 kW (30 AG) lenkdamas pirmtaką.
Modelyje montuojama aštuonių greičių „Porsche“ dvigubos sankabos transmisija (PDK), nuo nulio iki 100 km/h įsibėgėja per 3,3 sekundės, o maksimalus greitis siekia 308 km/h.
Anot Porsche atstovų, „Carrera“ modelių linijoje, „Carrera S“ sumažina atotrūkį tarp „911 Carrera“ ir į našumą orientuoto „911 Carrera GTS T-Hybrid“. Tuo tarpu naujame modelyje montuojamas gerokai patobulintas jėgos agregatas pasižymi tokiu našumu, kuris buvo pritaikytas tik ankstesnės kartos „911 Carrera GTS“.
Išskirtinės galimybės
„Carrera S“ pasižymės atnaujinta ir ženkliai patobulinta standartine įranga, kurią sudaro skirtingų diametrų padangų montavimas su 20/21 colio „Carrera S“ ratais ant priekinės/galinės ašies, sportinė išmetimo sistema su sidabro spalvos išmetimo vamzdžiais ir „Porsche Torque Vectoring Plus“ (PTV+).
Modeliai debiutuoja su nauja stabdžių sistema, kuri pagerina važiavimo dinamiką. Ši standartiškai montuojama su raudonomis stabdžių apkabomis.
Pagal pageidavimą klientai galės rinktis „Porsche Ceramic Composite Brake“ (PCCB) sistemą ir PASM sportinę pakabą.
Lyginant su pirmtaku, naujojo sportinio automobilio amortizatoriaus hidraulika yra optimizuota, o tai užtikrina dar geresnį važiavimą ir didesnį tikslumą. Automobilis pasižymi ir didesniu stabilumu važiuojant dideliu greičiu.
Elegantiškas interjeras
Naujoji „Carrera S“ debiutuoja su standartiniu juodos spalvos interjero odiniu paketu. Kupe modelių sėdynės, galvos atramos, prietaisų skydelis, durų plokštės ir pasirenkama galinių sėdynių sistema yra apdailinti lygia oda. Kaip ir kituose „Carrera“ modeliuose, atlenkiamos galinės sėdynės siūlomos be papildomo mokesčio kaip alternatyva standartiniam dviviečiam išdėstymui. Tuo tarpu kabrioleto kėbulo tipo modeliuose yra montuojama galinių sėdynių sistema.
Klientai galės rinktis ir daugiau odos aptrauktų interjero detalių, kaip šonines apdailos plokštes ir sėdynių pagrindą, taip pat kontrastingus siūlus.
„Carrera S“ montuojami „Matrix LED“ priekiniai žibintai ir belaidis išmaniojo telefono įkroviklis. Papildomai galima rinktis priekinės ašies pakėlimo sistemą, išmanius HD-Matrix LED priekinius žibintus ir „Sport Chrono“ paketą, įskaitant „Porsche Track Precision“ programėlę.
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas