Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-09-09
Porsche laikykis: Elonas į Niurburgringą atveža „Model S“, kad visiems būtų aišku kas čia geriausias


Elonas Muskas paskelbė, kad „Tesla“ kitą savaitę į Niurburgringo trasą atgabens „Model S“ elektromobilį. Ir greičiausiai dėl to, kad įveiktų „Porsche Taycan“ užfiksuotą rekordą.
 
Prieš pristatydama savo pirmąjį elektromobilį, „Porsche“ jį išbandė legendinėje Niurburgringo-Nordschleife lenktynių trasoje.

Elektrinis „Taycan“ įveikė 20,6 km ilgio trasą per 7 min. ir 42 sekundes, o „Porsche“ iškart pareiškė, kad tai tik įrodo, jog jų automobilis „yra pats greičiausias tarp keturių durų, pilnai elektrinių sportinių automobilių.“

„Porsche“ jau kurį laiką svarstė išbandyti „Taycan“ šioje trasoje ir netgi yra anksčiau teigę, kad jų elektromobilis yra geresnis už „Tesla“ automobilius.

Galiausiai „Porsche“ oficialiai pristatė „Taycan“ bei paviešino visas specifikacijas ir neišvengiamas jų palyginimas su „Tesla Model S“ rodo, kad pastarasis automobilis vis dar yra lyderis.

Tačiau to nepakanka ir „Tesla“ siekia „Porsche“ įrodyti, kad jų automobilis taip pat gali atlaikyti sudėtingus testavimus Niurburgringo trasoje.

Elonas Twitter’yje pranešė, kad kitą savaitę „Tesla“ Niurburgringo-Nordschleife lenktynių trasoje išbandys savąjį „Model S“.


Taip pat gerai žinomas ir labai populiarus „youtuber’is“ Marques Brownlee (MKBHD) mestelėjo užuominą, kad po testavimų gal ir „Model S“ reikės pervadinti į „Model S Turbo“. Dėl to „Taycan Turbo“ elektromobilio pavadinimo internete vis dar verda diskusijos ir gana daug žmonių šaiposi iš tokio „Porsche“ sprendimo.

Pats Elonas neįvardijo, jog šis „Model S“ testavimas yra susijęs su „Porsche“ paskelbtu rekordu ir siekiu jį pagerinti, tačiau šis pranešimas sekė iškart po to, kai „Tesla“ vadovas pasijuokė iš „Porsche“ sprendimo elektromobiliui suteikti „Turbo“ pavadinimą.

Iš tikrųjų turėtų būti labai įdomu, nes iki šiol dar nei karto nematėme, kaip naujausia „Model S“ versija įveikia Niurburgringo-Nordschleife trasą.

Tik šių metų pradžioje „Tesla Model 3 Performace“ važiavo Niurburgringo-Nordschleife trasa ir ją įveikė per 9 minutes. Tačiau tuo metu buvo įprasta diena ir trasoje buvo daugybė kitų automobilių, kurie lėtino automobilį.

Be to, „Porsche Taycan“ testavimų metu vairavo profesionalus lenktynininkas Larsas Kernas. Todėl šių rezultatų lyginti negalime ir dabar belieka su nekantrumu sulaukti ką gi pademonstruos „Model S“.
Susiję straipsniai
Lietimui jautrūs ekranai fizinių automobilių mygtukų dar nepakeis  
Aptiko slaptą aikštelę su tūkstančiais „VW ID.3“ elektromobilių – ir  
Kalbos, jog elektromobiliai yra brangūs, netenka prasmės - ID.3 bus   
Elektromobilių populiarėjimo lūžio taškas – jau čia pat  
„VW“ vadovas apie koronaviruso poveikį automobilių pramonei ir griež  
Sėkmės istorijos tęsinys: atnaujinta „Mercedes-Benz“ E klasė  
Ženevoje paskelbtas „Europos metų automobilis 2020“  
„Porsche“ atidarė pačią galingiausią elektromobilių įkrovimo aikštel  
„Audi“ pirmą kartą naujame A3 siūlo dar neregėtas sėdynes iš plastik  
Ženeva 2020: „Volkswagen“ pristato sportiškuosius „Golf“ GTI, GTE ir  
"Renault Zoe" drebina rinką – parduodamas tik ES, o yra vienas perka  
Naujo segmento pradininkas – „Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+“ visureigi  
Ženeva 2020: „Volkswagen“ pristatė iš tinklo įkraunamą „Touareg R“ h  
Išardė „Tesla Model 3“ ir liko sužavėti: „Jie Toyota ir Volkswagen y  
„Model 3“ pralaimėjo? Įkrovimo greitis puikus tik pirmosiomis minutė  
Naujos kartos SEAT „Leon“: milijardinės investicijos ir dideli plana  
Nauja klasė prabangių SUV rinkoje – „Mercedes-Maybach GLS“  
Naujieji „Honda Jazz Hybrid” pristatyti Europos rinkai  
Legendinei „Audi“ visų ratų pavarai „quattro“ suėjo 40 metų  
„Volkswagen“ vadovas: „vis dar galime su Tesla žengti koja kojon ir  
VIDEO
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt