Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-12-30
„Volkswagen ID.3“ kandžiojasi? Svarbus elektromobilis netikėtai sužeidė garsų automobilių žurnalistą

„Volkswagen ID.3“ kandžiojasi? Svarbus elektromobilis netikėtai sužeidė garsų automobilių žurnalistą
 
Harryis Metcalfeas - labai garsus automobilių žurnalistas, žinomas dėl to, kad 1998 metais sukūrė entuziastams puikiai pažįstamą žurnalą „Evo“. Naujausioje savo apžvalgoje Metcalfeas pažvelgė į „Volkswagen ID.3“ galimybes ir šis elektromobilis jam patiko. Išskyrus vieną nesklandumą - ID.3 įkando žurnalistui į pirštą.
 
Jei esate automobilių entuziastas, pristatinėti Harryio Metcalfeo jums tikrai nereikia. Kitiems pasakysime, kad šis britų žurnalistas nuo ankstyvos vaikystės domisi dviratėmis ir keturratėmis transporto priemonėmis ir tikriausiai turi vieną didžiausių automobilių žurnalų kolekcijų pasaulyje. Anksčiau jis dalyvavo įvairiuose mėgėjiškuose automobilių sporto renginiuose, o 1998 metais kartu su keliais kitais automobilių žurnalistais įkūrė žurnalą „Evo“. Pats Metcalfeas dažnai sako, kad niekada nesitikėjo, kad tas žurnalas taps tokiu garsiu veikėju automobilių pasaulyje ir atvers tiek durų. Tačiau tapo ir atvėrė. Metcalfeas paliko „Evo“ 2013 metais ir tapo „Jaguar Land Rover“ padėjėju įkuriant ypatingų automobilių diviziją „JLR Special Operations“.
Taip pat pradėjo aktyviau pildyti savo „Youtube“ kanalą „Harry's Garage“. Metcalfeo kolekcijoje dabar - daug įspūdingų automobilių - „Ferrari Testarossa“, „Lamborghini Espada“, „Lotus Esprit“, „Rolls Royce Silver Shadow“ ir daug kitų. 
 
Naujausioje savo apžvalgoje Metcalfeas pažvelgė į „Volkswagen ID.3“ - greičiausiai svarbiausią naują šios markės automobilį. ID.3 oficialiai parodytas 2019 metais, o šiemet šie automobiliai jau pasiekė pirkėjus. ID.3 yra maždaug „Golf“ dydžio hečbekas, pirmasis didelės ID šeimos narys. Norėdama įsiterpti į elektromobilių rinką ir kartu po dyzelgeito skandalo nusiplauti savo vardą „Volkswagen“ investavo 33 milijardus eurų. Taigi, natūralu tikėtis, kad ID.3 bus labai kokybiškas automobilis. Ypač turint omenyje, kad pirmieji ID.3 kainuoja apie 42 tūkstančius eurų (bent jau tas, kurį apžvelginėja Metcalfeas).
 
Tačiau apžvalga nebuvo tokia sėkminga. Visų pirma, aštri durelių apdailos detalė įpjovė į vyro pirštą. Sužeidimas nebuvo didelis, nors kraujo buvo nemažai. Bet kuriuo atveju, automobilis neturėti kandžioti savo vairuotojo.
 
Be to, galiausiai užstrigo ID.3 multimedijos ekranas. Žinoma, būtent tada, kai vairuotojui prireikė GPS navigacijos pagalbos. Ir neatsigavo tol, kol nebuvo paliktas pailsėti porai valandų.
 
 
Metcalfeas šiuos nesklandumus apibūdino kaip nepriimtinus tokios kainos automobiliui. Jam taip pat nepatiko salono medžiagos (tai yra visa atskira tema, kodėl elektromobilių gamintojai atsisako prabangių medžiagų ir tai pateikia kaip ekologišką sprendimą) bei grafinis paveikslėlis ant automobilio kėbulo šono.
 
Tačiau nepaisant to, Metcalfeas mano, kad ID.3 yra geras automobilis. Ir jį lengva rekomenduoti - jei jo vienu įkrovimu įveikiamas atstumas (priklausomai nuo baterijos pagal WLTP ciklą 330, 420 ar 550 km) yra suderinamas su jūsų gyvenimo ritmu, „Volkswagen ID.3“ jums turėtų patikti. Aišku, jei tik nepradės kandžiotis.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Volkswagen ID.3 technologijos.lt
Susiję straipsniai
„Volkswagen“ pristatė atnaujintą ID.3 elektromobilį Baltijos šalyse „Volkswagen“ pristatė atnaujintą ID.3 elektromobilį Baltijos šalyse 
Elektrinės „Volkswagen“ naujienos: atnaujinto ID.3 išankstinė prekyba ir specialus ID.4 pasiūlymas Elektrinės „Volkswagen“ naujienos: atnaujinto ID.3 išankstinė prekyb 
Atnaujinto ID.3 premjera: patobulintos kokybės, madingas, skaitmeninis Atnaujinto ID.3 premjera: patobulintos kokybės, madingas, skaitmenin 
„Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam jos prireikė? „Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam  
Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo talpos. Tragedija? Na, ne visai Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo  
„Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų skatina elektrifikaciją „Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų 
Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta daugiau nei tikėtasi Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta  
Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo liepsnose Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo  
Volkswagen ID.3 1ST VS Nissan Leaf E+ Volkswagen ID.3 1ST VS Nissan Leaf E+ 
Spalį Lietuvoje parduota triskart daugiau naujų elektromobilių Spalį Lietuvoje parduota triskart daugiau naujų elektromobilių 
Baltijos šalis pasiekė pirmieji „Volkswagen ID.3“ Baltijos šalis pasiekė pirmieji „Volkswagen ID.3“ 
„VW“ atksleidė, kokio tipo pirkėjai masiškai perka „ID.3“ elektromobilius – rezultatai nustebins „VW“ atksleidė, kokio tipo pirkėjai masiškai perka „ID.3“ elektromob 
„Volkswagen ID.3 1st „Volkswagen ID.3 1st" Lietuvą pasieks rugsėjį: savininkams – 1600 eu 
„Volkswagen“ ruošiasi nustebinti – šį elektromobiliuką galės įsigyti visi „Volkswagen“ ruošiasi nustebinti – šį elektromobiliuką galės įsigyti 
Aptiko slaptą aikštelę su tūkstančiais „VW ID.3“ elektromobilių – ir tokių vietų gali būti ne viena Aptiko slaptą aikštelę su tūkstančiais „VW ID.3“ elektromobilių – ir 
Kalbos, jog elektromobiliai yra brangūs, netenka prasmės - ID.3 bus pigesni už įprastus automobilius Kalbos, jog elektromobiliai yra brangūs, netenka prasmės - ID.3 bus  
„VW“ vadovas apie koronaviruso poveikį automobilių pramonei ir griežtesnius taršos standartus „VW“ vadovas apie koronaviruso poveikį automobilių pramonei ir griež 
 „Volkswagen“ vadovas: „vis dar galime su Tesla žengti koja kojon ir tam tikru metu juos aplenkti“ „Volkswagen“ vadovas: „vis dar galime su Tesla žengti koja kojon ir 
Milijonai Volkswagen elektromobilių 2 metais anksčiau nei planuota –„2020-ieji bus kertiniai metai Milijonai Volkswagen elektromobilių 2 metais anksčiau nei planuota – 
„Volkswagen“ apsisprendė – amerikiečiai negaus „ID.3“ elektromobilių „Volkswagen“ apsisprendė – amerikiečiai negaus „ID.3“ elektromobilių 
 Išgirskite - „Volkswagen“ atskleidė, kokį garsą skleis ID.3 Išgirskite - „Volkswagen“ atskleidė, kokį garsą skleis ID.3 
Istorinė diena: „Volkswagen“ pradėjo serijinę elektromobilio ID.3 gamybą Istorinė diena: „Volkswagen“ pradėjo serijinę elektromobilio ID.3 ga 
„Volkswagen“ pradeda naują erą su pasauline ID.3 premjera „Volkswagen“ pradeda naują erą su pasauline ID.3 premjera 
Prasideda kritinis laikas elektromobilių erai: kodėl dabartiniai sprendimai gali nulemti ateitį Prasideda kritinis laikas elektromobilių erai: kodėl dabartiniai spr 
Vokiečiai įsitikinę: „Volkswagen ID.3“ sukels tokį pat perversmą, kaip „Golf“ ir „Beetle“ Vokiečiai įsitikinę: „Volkswagen ID.3“ sukels tokį pat perversmą, ka 
„Volkswagen“: „Mes elektromobilius gaminsime milijonams, o ne skirtus milijonieriams“ „Volkswagen“: „Mes elektromobilius gaminsime milijonams, o ne skirtu 
Visas „Volkswagen“ elektromobilio „ID.3“  rezervacijas lietuviai iššlavė per kelias valandas Visas „Volkswagen“ elektromobilio „ID.3“ rezervacijas lietuviai išš 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt