Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-09-09
„Volkswagen“ pristatė naują logotipą ir vizualinį identitetą



„Naujojo Volkswagen“ paslapties šydas nukrito: Frankfurto Tarptautinės automobilių parodos išvakarėse „Volkswagen“ pristatė savo naująjį logotipą ir prekės ženklą. Pasaulinė premjera, kurios metu buvo pristatytas ir elektromobilis ID.3, žymi naujos „Volkswagen“ eros pradžią. „Volkswagen“ ateitis – elektrinė, nuolat prisijungusi ir su neutraliu anglies emisijų balansu. Naujasis kompanijos prekės ženklas – tai modernesnė ir autentiškesnė 360° patirtis, o šie „Volkswagen“ pokyčiai yra bene didžiausio masto prekės ženklo keitimo kampanija pasaulyje, kurią numatoma užbaigti iki 2020 m. vidurio.

„Naujasis prekės ženklo dizainas žymi naujos „Volkswagen“ eros pradžią, – teigė „Volkswagen“ valdybos narys pardavimams ir rinkodarai Jurgenas Stackmannas. – Kurdamas naują turinį ir produktus, prekės ženklas patiria fundamentalius pokyčius ir į ateitį žengia su neutraliu emisijų balansu. Atėjo metas užtikrinti, kad mūsų naują požiūrį pamatytų visas pasaulis.“ „Naujasis Volkswagen“ atsispindės automobiliuose, jų dizaine, klientų aptarnavime ir visoje prekės ženklo komunikacijoje. Naujasis prekės ženklas apims tiek keleivines „Volkswagen Passenger Cars“, tiek komercines „Volkswagen Commercial Vehicles“ transporto priemones.

Tarptautinis naujojo prekės ženklo pristatymas prasidėjo Frankfurto Tarptautinėje automobilių parodoje. Iškart po „Volkswagen Group“ renginio, logotipas sužibo ir ant kompanijos būstinės Volfsburge. Toliau pokyčiai tęsis visame pasaulyje, didžiausią dėmesį skiriant kaštų ir išteklių optimizavimui. Pirmosios atstovybės bus naujai apipavidalintos Europoje, vėliau, spalio mėnesį, ir Kinijoje. Šiaurės Amerikoje ir likusiame pasaulyje pokyčiai užtruks pusantrų metų. Vietos atstovų internetinės svetainės bus atnaujintos iki rugsėjo pabaigos. Šis prekės ženklo atnaujinimas bus vienas didžiausių tokio pobūdžio projektų pasaulyje – iš viso 171 rinkoje, 10 tūkst. atstovybių bus pakeista per 70 tūkst. logotipų.



Naujasis logotipas taps kompanijos simboliu ir registruotu prekės ženklu. Jis yra modernesnis, aiškesnis ir paprastesnis. Logotipas buvo supaprastintas iki esminių elementų, naujasis dizainas tapo plokščias, dviejų dimensijų. Tai leis jį naudoti lanksčiau, jis bus geriau pritaikytas skaitmeniniams kanalams. Iki šiol logotipas buvo baltas ir mėlynas, dabar pasirinktas naujas mėlynos spalvos atspalvis, kuris suteiks daugiau spalvinių kombinacijų, o skaitmeniniuose kanaluose jis turės judantį rėmelį.

Vietoje šūkio, „Volkswagen“ pirmą kartą turės garsinį logotipą, kuris šį gamintoją padės akustiškai atskirti tiek automobiliuose, tiek komunikacijoje. Naujasis identitetas gerokai skirsis nuo naudojamo šiandien – jis bus drąsesnis ir spalvingesnis, visas dėmesys atiteks žmonėms. „Volkswagen“ nebeskirs tiek dėmesio automobilių fotografijų tobulinimui, vietoje to bus siekiama perteikti realistiškas situacijas, kuriose klientai galės atpažinti save, susitapatinti.

Tiek automobiliuose, tiek komunikacijoje ypatingas dėmesys bus skiriamas šviesai: „Volkswagen“ logotipas bus apšviestas tiek atstovybėse, tiek prekybos vietose, o taip pat ir pačiuose automobiliuose. Jau keletą dešimtmečių „Volkswagen“ savo reklamose naudojo vyro balsą, tačiau nuo šiol beveik visose rinkose prekės ženklas prabils šiltu, maloniu ir pasitikinčiu moters balsu. Strateginius pamatus šiems pokyčiams paklojo bendra „Volkswagen“ dizaino ir rinkodaros komanda. Į naujojo vizualinio identiteto kūrimą devynis mėnesius buvo įtraukti visi departamentai, šį projektą įgyvendino 19 vidinių komandų ir 17 samdomų agentūrų.
Susiję straipsniai
Devyni įdomūs faktai apie pirmąjį „Lexus“ elektromobilį „UX 300e“  
Po autoįvykio „Tesla“ savininkė dėkoja Elonui Muskui už išgelbėtą jo  
Naujasis „Renault Arkana“, Europai skirtas hibridinis SUV kupė  
Sportiškas, praktiškas ir elegantiškas: naujas „Audi Q5 Sportback“  
Galingiausias „Peugeot“ modelis - hibridinis 508 PSE nustebins ne ti  
Atnaujinto „Range Rover Velar“ keleiviai kvėpuos švaresniu oru nei l  
„Jaguar“ pristato atnaujintą dar patrauklesnį ir praktiškesnį „I-Pac  
„VW“ bandys parduoti „Bugatti“ ir tuo pačiu išlaikyti markės kontrol  
Ištobulintas iki mažiausių detalių: atnaujintas „Audi Q2“  
Pradedama sportiškojo „Toyota GR4 Yaris“ gamyba  
„Volkswagen“ apsisprendė, ar nužudyti senamadišką „Passat“ - ko sula  
Elonas Muskas atskleidė - „Tesla“ gamins tikrą „Volkswagen ID 3“ kon  
Ferrari ateities planai daug ką stebina: ar prieinamiausi „Roma“ ir   
„Lexus“ pristato atnaujintą LC 500 kupė ir naują „LC 500 Convertible  
„Auto Bild“ mažųjų SUV testas geriausiu išrinko „Peugeot 2008“  
„VW“ atksleidė, kokio tipo pirkėjai masiškai perka „ID.3“ elektromob  
„Tesla“ reikėtų sunerimti? Europoje tikras elektromobilių bumas, o „  
Slaptas Tesla „Palladium“ projektas – kardinaliai atnaujinti „Model   
Prestižiniame „Red Dot“ dizaino konkurse - dvi „Honda e“ pergalės  
„Chevrolet Corvette“ turi pavojingą problemą - važiuojantis automobi  
VIDEO

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 4000 skelbimų, virš 6900 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt