Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2024-10-01
Žvilgsnis pro rombo skylutę: „Renault“ atskleidė naujojo elektrinio „4 E-Tech“ dizaino užuominų
Populiariausias pasaulyje prancūziškų automobilių gamintojas „Renault“ nenustoja stebinti savo gerbėjų. Dar šį rudenį jų laukia staigmena. Jau spalio 14-ąją Paryžiuje vyksiančioje automobilių parodoje „Renault“ pristatys naują kompaktišką elektromobilį „4 E-Tech“, kuris yra tarsi aliuzija į legendinį prancūzų gamintojo praėjusio amžiaus 7-ojo dešimtmečio pradžioje pasirodžiusį kūrinį. Prieš pat oficialų automobilio pristatymą kūrėjai atskleidė keletą išorės dizaino nuotraukų, kuriose užfiksuota jo charizma ir meistriškas klasės bei patogumo derinys.
Universalus kaip ir pirmtakas 1961-aisiais pasirodęs „Renault 4“ sukėlė revoliuciją automobilių rinkoje. Tai buvo pirmasis „Renault“ šeimos automobilis su priekyje sumontuotu varikliu. Jis neturėjo transmisijos tunelio, todėl jo grindys buvo visiškai lygios, o tai užtikrino tiek didesnę erdvę, tiek komfortą. „Renault 4“ tapo išskirtinai erdviu ir išradingu automobiliu, skirtu važinėti mieste ar už jo ribų tiek darbo reikalais, tiek savaitgalio išvykų metu ar netgi leistis į ilgas atostogas. Savo ruožtu naujasis įpėdinis, elektrinis „Renault 4 E-Tech“ yra toks pat universalus kaip ir jo pirmtakas. Jis taip pat atitinka savo laikmetį – yra visiškai elektrinis, akimirksniu sužavi ir yra šiuolaikiškas. Į B segmentą orientuotas „Renault 4 E-Tech“ yra 4,14 m ilgio. Jame naudojama ta pati „AmpR Small“ platforma kaip ir „Renault 5 E-Tech electric“ modelyje, kurios pagrindas suprojektuotas siekiant užtikrinti geriausią šios klasės vidaus erdvę, bekompromisį judrumą bei komfortą. Elektrinis „Renault 4 E-Tech“ bus gaminamas Mobeže, Prancūzijoje, o prekybos salonuose pasirodys 2025 m. Pirmieji oficialūs vaizdai Artėjant oficialiai „Renault 4 E-Tech“ premjerai, kūrėjai atskleidė keletą šio elektromobilio išorės dizaino užuominų. Grotelės
Pailgos grotelės turi tikslų, ištisinį apšviestą apvadą, juosiantį abiejuose galuose išdėstytus apvalius LED priekinius žibintus. „Renault 4 E-Tech“ elektromobilis yra pirmasis gamintojo modelis, kurio priekinės dalies centre yra apšviesta emblema, iškart primenanti 1960-ųjų pirmtaką, tačiau įgaunanti technologišką, šiuolaikišką ir originalią aurą. Logotipas
Ant bagažinės dangčio esanti minkštai apmušta emblema 4 simbolizuoja automobilio pavadinimą. Galiniai žibintai
Iš trijų dalių susidedantys piliulės formos galiniai žibintai buvo panaudoti „Renault 4L“ modelyje. Jie tebėra ir naujajame modelyje. Čia jie yra vertikalūs, tačiau juose įdiegtos šiuolaikinės technologijos ir atnaujinta moderni estetika. Jie pabrėžia elektrinio „Renault 4 E-Tech“ išskirtinį charakterį, o blizgus juodas kontūras suteikia rafinuotumo. Mažasis langas
„Renault 4 E-Tech“ tebeturi firminius trapecijos formos mažuosius langus, tiksliai išdėstytus virš galinių ratų. Tai – vienas iš akimirksniu atpažįstamų originaliojo „Renault 4“ skiriamųjų ženklų. Durų slenksčių iškilumai
Elektrinio „Renault 4 E-Tech“ šonai, primenantys vėlesnių 4L kartų plastikinius skydus, turi tris lygiagrečias, iškilias linijas ant kėbulo, kurios formuoja automobilio profilį. Sparnai
Nuo priekinio stiklo šonų iki ratų arkų besitęsianti plokštelė primena originaliam „Renault 4“ būdingus priekinius buferius. Aptakas
Neįmanoma nepastebėti užuominos apie originalaus „Renault 4“ stogo formą. Pačiame stogo gale esantis oro aptakas ryškiai papildo automobilio siluetą. Bagažinės dangtis Bagažinės dangčio kampas, kuris baigiasi žemu krovimo slenksčiu, yra vienas iš elektrinio „Renault 4 E-Tech“ skiriamųjų bruožų. Bamperiai
1960 m. chromuotų ir guminių bamperių neliko, tačiau priekinis ir galinis bamperiai yra su vertikaliais apvadais, taip pagerbiant originalųjį „Renault 4“. Įtraukiamas stogas iš audinio
Kai kuriose elektrinėse „Renault 4 E-Tech“ versijose, kaip ir kai kuriuose jo bendravardžio pirmtakuose, galite važiuoti vėjui kedenant jūsų plaukus. Jo stogas iš audinio plačiai atsidaro ir suteikia nepakartojamą laisvės pojūtį. Prancūzų gamintojas suteikia galimybę „R4 R Pass“ turėtojams užsisakyti „4 E-Tech“ elektromobilį „Renault“ tinklo atstovybėse 15 dienų anksčiau nei plačioji visuomenė, t. y. jau nuo spalio 1-osios. Tiesa, tokia galimybė suteikiama tik gyventojams Prancūzijoje, Vokietijoje, Italijoje, Ispanijoje, Belgijoje, Nyderlanduose ir Jungtinėje Karalystėje. Jie modelius gaus pirmieji.
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas