- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2009-12-29
Ugo Čavesas pykstasi su „Toyota“
Venesuelos prezidentas Ugo Čavesas vėl sulaukė žiniasklaidos dėmesio - jis pagrasino japonų automobilių gamintojui „Toyota", kad išvarys jį iš šalies. Pasirodo, „Toyota" „prasikalto" tuo, kad nepaisė ekstravagantiško prezidento pageidavimų. U. Čavesas norėjo, kad japonai pagamintų taksi specialiai Karakaso lūšnynų rajonams. Šie automobiliai turėjo būti gaminami iš visureigių „Land Cruiser". „Toyota" Čaveso pageidavimus ignoravo. Pasak U. Čaveso, jau sudaryta komisija, tirsianti „Toyota" veiklą šalyje. Jeigu japonai nesutiks gaminti taksi visureigių, jiems gali tekti palikti šalį. Praktika rodo, kad U. Čavesas tuščiai nekalba. Šalyje jau nacionalizuota ne viena metalurgijos ir naftos perdirbimo gamykla. „Toyota" Venesueloje savo gamyklą turi nuo 1981 m. Jeigu japonai nesusitars su prezidentu, jis gali tiesiog atimti gamyklą, per metus pagaminančią 13 000 automobilių. Juo labiau, kad U. Čavesas pareiškė, kad japonų vietą galės užimti rusai, baltarusiai arba kinai. Taip pat skaitykite: |
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas