Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2021-06-08
Vertikaliai montuojamos baterijos sumažintų elektromobilių kainą ir net 30 % pagerintų nuvažiuojamą

Vertikaliai montuojamos baterijos sumažintų elektromobilių kainą ir net 30 % pagerintų nuvažiuojamą
Daugumos elektromobilių baterijos yra saugomos po grindimis. Tai automobiliui suteikia itin žemą svorio centrą, kuris yra svarbus stabilumui ir saugumui. Be to, tai - praktiška vieta baterijoms, nes ten jos niekam netrukdo. Bet Jungtinėje Karalystėje veikiantis startuolis „Page-Roberts“ teigia, kad geriausia vieta baterijai yra automobilio centras. Tai, pasak „Page-Roberts“ inžinierių, net padės išplėsti tarp įkrovimų nuvažiuojamą atstumą.
 
Svorio koncentravimas automobilio viduryje nėra nauja idėja - juk ten montuojami superautomobilių varikliai! Bet vidaus degimo variklio taip lengvai po automobilio grindimis nepaskleisi. Tuo tarpu modulinė baterijų architektūra elektromobiliams suteikia lankstumo - jas galima paskleisti po automobilio grindimis, kur jų taip lengvai ir nepastebėsi.
 
„Page-Roberts“ teigia, kad tokia riedlentės konstrukcija elektromobiliams suteikia nereikalingo aukščio. Be to, automobilio gamyba tampa sudėtingesnė, nes svarbus elektronikos komponentas yra paslepiamas. Taigi, „Page-Roberts“ nori savo baterijas montuoti automobilio viduryje. 
Vertikaliai sumontuotos baterijos leistų „Page-Roberts“ automobilio keleiviams sėdėti žemiau, o kėbulas pasižymėtų žemesniu siluetu. Tai pagerintų ir elektromobilio aerodinamiką. Be to, baterijų modulis būtų kompaktiškesnis ir tankesnis, todėl automobilis būtų lengvesnis. Rezultatas - net 30 % didesnis tarp įkrovimų nuvažiuojamas atstumas ir 36 % mažesni gamybos kaštai.

 
Štai kaip atrodytų užbaigtas automobilis
©Gamintojo nuotrauka

Galinė „Page-Roberts“ automobilio sėdynė yra sumontuota atvirkščiai - pasaulį gale sėdintys keleiviai stebėtų pro galinį langą. Taip sukurta tobula erdvė baterijų moduliui, nors jis, panašu, trukdytų sėdynių atlašų reguliavimui.
 
„Page-Roberts“ nemano, kad tokia architektūra tinka visiems automobiliams. Dideliems visureigiams ji tiesiog nėra reikalinga. O štai maži sportiški automobiliai dėl tokios baterijos padėties turėtų naudos. Tik kažin, ar tai neliks tik eiline neišsipildžiusio startuolio vizija. 
technologijos.lt
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt