- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2009-12-28
„Volvo“ taps kiniškas
Automobilių gamintojai „Ford" ir „Geely" sutarė dėl esminių komercinių klausimų ir iš esmės sutarė dėl švedų automobilių gamintojo „Volvo" pardavimo. „BusinessWeek" rašo, kad sandėris bus baigtas antrame 2010 m. ketvirtyje. Sutarties detalės kol kas neskelbiamos. Žinoma tik, kad kinai amerikiečiams už švedus pasiūlė apie 2 mlrd. JAV dolerių. Tai - trigubai mažiau negu „Ford" mokėjo už „Volvo" prieš dešimt metų. Žiniasklaidoje buvo skelbta, kad „Volvo" jau pasisamdė konsultantus - vokiečių bendrovę „Roland Berger Strategy Consultants" ir įmonę „Deloitte Touche Tohmatsu" - turinčius atlikti vidaus auditą ir parengti verslo restruktūrizacijos programą. Kalbama apie bendrą „Volvo" ir „Geely" prekių ženklų automobilių pardavimą Kinijoje ir kitose šalyse bei bendrą platinimo tinklų naudojimą. Kai kurie ekspertai mano, kad „Geely" nori turėti dvi būstines - Kinijoje ir kurioje nors Vakarų valstybėje. Taip pat skaitykite: |
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas