Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Chevrolet Epica yra giminingas Daewoo Tosca modeliui. Jis naudoja Daewoo XK šešių vienoje eilėje išdėstytų cilindrų variklius, kurie yra suprojektuoti kartu su Porsche. Būtent tai ir išskiria Epica iš kitų Chevrolet gamos modelių. Šis automobilis yra varomas priekiniais ratais, su skersai išdėstytu varikliu, todėl 6 cilindrų variklis turi būti labai kompaktiškas. Epica gaminamas su 2.5 ir 2.0 litrų varikliais, prie kurių prisijungs ir 2.0 litrų RA 420 SOHC, keturių cilindrų su common rail įpurškimo sistema turbodyzelinis Epica turintis 112 kilovatų (150 AG) ir 310 niutonmetrų sukimo momentą. Šis variklis yra pirmas bendras GM Powertrain, GM Daewoo ir VM Motori kompanijų gaminys.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Edita
Vlijmen, Olandija
Parašė atsiliepimų: 6
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Vlijmen, Olandija
Parašė atsiliepimų: 6
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Edita | 2011-07-08 |
Chevrolet Epica (a.k.a Daewoo Magnus) |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Erdvus salonas, odinės sėdynės, dideli ratai. Turbūt tiek. Trumpai tariant, niekas tokio nevogs!
Ekonomiškumo ir galios santykis, nykiai pigus surinkimas
|
Pagaminimo metai: 2006
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Yra automobilių, iš kurių nesinori išlipti. Yra automobilių, kurie kelia pasibjaurėjimą vien į juos pasižiūrėjus. Ir yra šis Chevrolet (/Daewoo) Epica, kuris tiesiog susilieja su pilka mase - nesunku užmiršti, kurioje aikštelės dalyje jį pastatei išėjęs iš parduotuvės. Tiek išvaizda, tiek važiavimo savybėmis jis nusileidžia savo klasės konkurentams - Honda Accord, Ford Mondeo...kaip bebūtų, neįperkantiems minėtų automobilių, Epica gali būti visai nebloga alternatyva. "Iš bėdos". PATIKO: gamintojai bandė pirkėjams pateikti prabangų automobilį - tad prabangos pėdsakų galima surasti tiek interjero, tiek eksterjero detalėse. Minkštas, aukštas ir beveik komfortabilus - nors bandant įveikti lietuviškas duobes sugeriama tik didesnė pusė kelio nelygumų, tad taisytis komforto prasme dar yra kur. Informatyvus borto kompiuteris, rodantis ne tik degalų sąnaudas ar vidaus/lauko temperatūrą, bet ir elektroninį kompasą, informuojantis vairuotoją apie važiavimo kryptį! Nebloga gamyklinė garso aparatūra, nors stebuklų tikėtis irgi neverta. NEPATIKO: nepaisant kažkokiu būdu užtarnautos "prabangios" klasės, visdar gausu pigių barškančių plastamasių - ypač nervino barškėjimas kiekvienąkart intensyviau sukant vairą, galinės pakabos barškėjimas pasitaikius kelioms nedidukėms duobėms iš eilės. "Vizitinė automobilio kortelė" - priekinis ženkliukas - po 60 000 pravažiuotų kilometrų ir lietuviško lietaus prisigėrė vandens (!!) - jis sunkiasi per kraštus kaip kokie guminiai SPA akiniai su geliu viduje :) Kuro sąnaudos nežmoniškos - 9-10 litrų. Galinės durelės užsidaro tik stipriau nei įprasta jas trinktelėjus (gal "išsivaikščiojo" nuo dažno atidarinėjimo norint ant galinių sėdynių pasidėti rankinę..?). Šio Chevroleto trauka irgi ne stebuklinga - stipriau spustelėjus akseleratorių, girdisi variklio triukšmas (maloniu ausiai garsu, kurį paprastai sukeltų, pvz., Hondos VTEC variklis, nepavadinsi), ir tik po kurio laiko automobilis tingiai pajuda pirmyn panašiu į trokštamą intensyvumu. Apie kito automobilio lenkimą galima galvoti tik ant žemų pavarų, bet reikia turėti minty, kad nuo to kentės jūsų ausys... Kalba pie trauką kylant į statesnį kalną tokia pati. Taip pat jaučiamas viso automobilio bei vairo trūkčiojimas nevalingai nukeliant koją nuo akceleratoriaus (jums pasiekus norimą greitį), kas man pasirodė itin kvaila. Paaiškinimas vienas - ši Epica mėgsta važiuoti aukštomis pavaromis ant žemų apsukų, tada visi trūkčiojimai ir kaprizai baigiasi. |
Variklis |
Dviejų litrų, šešių iš eilės sudėtų cilindrų (pagaminta pagal Porshe "receptą", bet tai jo geresniu nepadaro). 105 kW ir nulis ekonomijos. Teko girdėti, kad dyzelinis Epicos variantas yra kur kas geresnis ir ryškiai skiriasi nuo benzininio, suteikdamas bent šiokį tokį vairavimo malonumą. |
Patarimai perkančiajam |
Net labai norint išsiskirti iš minios su Chevrolet, tai pavyktų tik dėl paties fakto, kad tai "kitokia', retai Lietuvoje pasirenkama automobilio markė, o ne dėl to, kad jis išskirtinai atrodytų ar važiuotų. Jei noras tokį vairuoti visvien yra didelis, bent jau išsibandykit prieš pirkdami - autosalonai siūlo bandomuosius važiavimus, arba galima bandyti tokį parai kitai išsinuomoti. Noras įsigyti staigiai dings. Galų gale, rinkoje gausu japoniškų, vokiškų automobilių... |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 54)
Chevrolet modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Spark | Spark | ||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Aveo | Aveo | ||||||||||||||||||||||||||||||
Bolt | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Lacetti | Cruze | Cruze | |||||||||||||||||||||||||||||
Volt | Volt | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Epica | Malibu | Malibu | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Caprice | |||||||||||||||||||||||||||||||
Impala | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Camaro | Camaro | Camaro | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Trax | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Captiva | |||||||||||||||||||||||||||||||
Equinox | Equinox | Equinox | ||||||||||||||||||||||||||||||
Orlando | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Blazer | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Traverse | Traverse | ||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | TrailBlazer | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Suburban | Suburban | ||||||||||||||||||||||||||||||
Tahoe | Tahoe | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Avalanche | Avalanche | ||||||||||||||||||||||||||||||
Colorado | Colorado | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli pikapai | Silverado | Silverado | ||||||||||||||||||||||||||||||
Silverado EV | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Orlando | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | Corvette | Corvette | Corvette | Corvette | Corvette | |||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Chevrolet Epica TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis