Markės
1705 iš 1918
Tesla Model S, 2012 - dabarTOP 10
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.010% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 6
18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)39% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Įspūdingas išorės dizainas
  • Pribloškiamai greitas
  • Kokybiškas, išskirtinis interjeras
TRŪKUMAI
  • Ilgas pakrovimo laikas
  • Didelis svoris
  • Itin brangus
"Yra gaminama speciali Model S versija talpinanti net septynis žmones. Tiesa, trečioji sėdynių eilė yra tinkama tik vaikams"
Elektromobilio Tesla Model S misija paprasta ir kartu sunkiai pasiekiama – tapti komfortiškų prabangių sedanų su superautomobilio dinamika ir Toyota Prius ekonomiškumu etalonu. Tesla kompanija ne naujokė elektromobilių rinkoje, tad rezultatas turi būti itin įdomus. Akivaizdu, kad gamintojas stengiasi „užkabinti“ pirkėją ne tik techniniais duomenimis, bet ir nepriekaištingu dizainu. Amobilis platus, žemas, sportiškas, primena kupė automobilių siluetus. Model S linijos kruopščiai nugludintos, išbaigtos ir puikiai dera tarpusavyje. Nors po kapotu nesislepia variklis, tačiau radiatoriaus grotelių imitacija palikta. Be jokios abejonės puikus šio automobilio dizainas įtakojo vėlesnių automobilių, tokių kaip Ford Mustang Mach-E arba Mazda 6 dizaino kūrėjus. Model S interjeras pasitinka milžinišku lietimui jautriu ekranu, kuriuo valdomos visos automobilio sistemos ir kuris puikiai pabrėžia elektrinę automobilio prigimtį. Taip pat automobilis turi didelį panoraminį stoglangį, du bagažo skyrius – vieną priekyje ir kitą gale. Galinė bagažinė siekia net 745 litrus ir yra gerokai didesnė nei 540 litrų E klasės Mercedes-Benz bagažinė. Yra gaminama speciali Model S versija talpinanti net septynis žmones. Tiesa, trečioji sėdynių eilė yra tinkama tik vaikams. Model S gaminamas naudojant itin standžią aliumininę platformą. Pirkėjai gali užsisakyti vieną iš trijų versijų: pigiausia iš jų vienu įkrovimu galės įveikti 250 km distanciją, o brangesnės – atitinkamai 320 km bei 480 km. Tai išties nemaža distancija tokių gabaritų, galios ir svorio elektromobiliui. Negana to, pati galingiausia Model S versija savo dinamika lygiuojasi ne į ką kitą, o į patį dviejų turbinų V8 varikliu ginkluotą BMW M5. Abu automobiliai panašūs tiek savo dydžiu, tiek dinamika: BMW automobilis nuo iki 100 km/h pagreitėja per 4.3 sekundės, tuo tarpu Tesla įvardina panašius skaičius: 4.4 sekundės. Galingiausia Model S versija išvysto 416 AG (310 kW) galią ir 600 Nm sukimo momentą, kuris pasiekiamas akimirksniu. Tesla Model S turi 50:50 tobulai paskirstytą svorį tarp abiejų ašių, puikiai subalansuotą pakabą, todėl gerai laikosi trajektorijos posūkiuose. Svarbu išsilaikyti kiek slidžiose odinėse sėdynėse. Kaip teigė Tesla kompanijos vadovas Elonas Muskas: „mūsų tikslas yra pagaminti geriausią elektra varomą automobilį. Jame bus septynios vietos, dvi bagažinės ir žemas svorio centras – galvojote tai neįmanoma? Apsirikote. Aš didžiuojuosi šiuo automobiliu“.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
  • Žurnalai „Automobile Magazine“, „Motor Trend“ Tesla Model S išrinko 2013 metų automobiliu.
  • Internetinis portalas „Yahoo!“ Tesla Model S išrinko 2013 metų automobiliu.
  • Internetinis portalas „CNET“ Tesla Model S išrinko 2012 metų automobiliu.
  • Žurnalas „Time“ pripažino vienu iš 25 geriausių inovacijų per 2012 metus.
Šį automobilį vairuoja Red Hot Chili Peppers lyderis Anthony Kiedis:


Bei Matricos žvaigždė Laurence Fishburne:


Bei Cameron Diaz:


Bei Ben Affleck:



2019-09-15 technologijos.lt

Ar rekordas kris? „Tesla Model S“ jau drasko padangas Niurburgringo trasoje

Ar rekordas kris? „Tesla Model S“ jau drasko padangas Niurburgringo trasoje

Pasirodė pirmasis vaizdo įrašas, kaip legendinėje Niurburgringo trasoje (Vokietijoje) išbandomas „Tesla Model S“ elektromobilis.
 
„Porsche“ skelbė, kad jų „Taycan“ „yra pats greičiausias tarp keturių durų, pilnai elektrinių sportinių automobilių“, ir Elonas į tai gana greitai sureagavo.

Po oficialaus „Porsche Taycan“ elektromobilio pristatymo „Tesla“ vadovas Elonas Muskas iškart pareiškė, kad Niurburgringo-Nordschleife lenktynių trasoje išbandys savąjį „Model S“ ir pabandys pagerinti „Porsche Taycan“ rekordą.

Ir po keleto dienų mes pamatėme, kaip „Model S“ sumušė „Laguna Seca“ trasos (Kalifornijoje) rekordą ir tuo pačiu buvo originaliai pristatyta naujoji „Plaid Powertrain“ transmisija bei naujo tipo „važiuoklės prototipas“.

O kaip gi Niurburgringas? Elonas teigė, kad „Model S“ jau yra Niurburgringe, tačiau testavimo dar teks šiek tiek palaukti, nes „mums reikia kruopščiai peržiūrėti ir sureguliuoti S Model, siekiant užtikrinti saugumą Niurburgringo trasoje ir ypač Flugplatz sektoriuje.“

Tuo pačiu Elonas paskelbė, kad Niurburgringe bus išbandomas „7-nių vietų Model S“. Ir akivaizdu, jog „Model S“ jau laksto po Niurburgringo trasą.

„Automotive Mike“, Niurburgringo trasos fotografas, paskelbė vaizdo įrašą, kaip išbandomas „Model S“. Elektromobilis buvo bandomas per „Industry Pool“ diena – tokiomis dienomis į trasą yra neįleidžiami eiliniai piliečiai, norintys išbandyti savo automobilių galimybes, tad trasa yra gerokai laisvesnė rimtiems, automobilių pramonės sukurtų automobilių bandymams.



Visgi, vaizdo įrašas yra gana trumpas ir neaišku ar čia tas „Model S“, turintis 3 elektros variklius su „Plaid Powertrain“ transmisija.

Yra žinoma, kad „Tesla“ į Niurburgringo trasą atsivežė keletą „Model S“ versijų ir nors kai kurios jų yra modifikuotos, neaišku ar visos jos turi naująją transmisiją bei 7 sėdimų vietų konfigūraciją.

Be to, nors vaizdo įrašo pavadinime ir teigiama, kad tai „Model S“ važiavimas, bandant pagerinti „Porsche Taycan“ rekordą, bet mažai tikėtina, jog taip yra iš tikrųjų.

Sprendžiant iš važiavimo stiliaus, tai daugiau automobilio ratų draskymas, išdykavimas trasoje, o ne rimtas bandymas siekti greičio rekordo. Bet jei „Model S“ jau išdykauja Niurburgringe, greitu metu oficialiai, iš pačio Elono Musko, sužinosime ar tikrai kris „Porsche Taycan“ rekordas.


technologijos.lt
Tesla modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai    Model 3
  Dideli    Model S
  Roadsteriai   Roadster  
  Krosoveriai    Model Y
  Dideli krosoveriai    Model X
  Pikapai     Cybertruck
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt