Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2014-02-07
Automobilių langų tamsinimas
Automobilių langus žmonės tamsina jau ganėtinai seniai. Ne vienas tokį automobilį esame matę, kiti gal ir turi, tačiau ne visi žino, kad keičiasi langų tamsinimo tendencijos, medžiagos, reikalavimai ir t.t. Apie tai, kaip nesuklysti nusprendus užtamsinti savo automobilio langus, mums šiandien pasakoja UAB „APERTURA" Pardavimų vadybininkas Ramūnas Stanevičius. Automobilio langų tonavimas , stilius , apsauga ir privatumas. Tai sąvokos pažyminčios pagrindinius stiklų plėvelių klijavimo privalumus.
Plėvelių tipai Plėvelių gamintojai siūlo ypač platų asortimentą nuo apsauginių, tonuojančių iki išskirtinai karštį atspindinčių . Taigi šiek tiek apie plėveles: Automobilinių stiklų armavimui naudojamos apsauginės 100-400 mkm storio plėvelės. Dažniausiai skaidrios, bet esant poreikiui tonuotos arba su veidrodžio efektu. Apsauginės plėvelės tai veiksminga apsauga nuo žaibiškų vagysčių, o taip pat ir avarijos atveju apsaugant akis bei veidą nuo šukių. 100 mkm storio sertifikuotos plėvelės pilnai pakanka sportinėse varžybose dalyvaujantiems automobiliams apsaugai nuo šukių. Nuo žaibiškų vagysčių dažniausiai klijuojamos 200mkm ir daugiau, o specialios paskirties transportui 300-400 mkm storio plėvelės. Stiklą tonuojančios plėvelės skirstomos į pusiau metalizuotas ir nemetalizuotas: Pusiau metalizuotos, gaminamos kelių metalo mikrosluoksnio intensyvumo bei tamsumo lygių. Nuo to priklauso šilumos atspindėjimas, bei vaizdinis stiklo efektas. Nemetalizuotos plėvelės gaminamos įvairių tamsumo lygių, jos visiškai neturi įtakos radijo ryšiui bei palydovinio stebėjimo signalui. Šios rūšies plėvelės savo išvaizda artimiausios gamykliniam tamsinimui. Daugelis galvoja , kad metalizuotos plėvelės atsparesnės blukimui , nei nemetalizuotos. Viso pagrindas yra ultra violetinių spindulių absorberis, kuris lemia plėvelės ilgaamžiškumą . Plėvelės nuo karščio, taip liaudiškai būtų galima jas pavadinti. Pagal naujos kartos nano-ceramic technologijas pagamintos plėvelės pasižymi geru infraraudonųjų spindulių atspindėjimu. Šių plėvelių pagalba automobilio salone palaikomas tolygesnis mikroklimatas , sumažinamos karščio zonos, kas turi įtakos vairuotojo ir keleivių sveikatai. Jos beveik neužtamsina matomo vaizdo , bet sušvelnina į regos lauką patenkančius atspindžius, kai kuriais atvejais atitinka priekinio stiklo tamsinimo reikalavimus. Kaip išsirinkti tinkamiausią Renkantis plėveles reiktų gerai apsvarstyti kokiems tikslams jas klijuojate. Yra keletas pagrindinių kriterijų kurie jums padės išsirinkti vieną ar kitą plėvelės rūšį: 1. Bendras išorinis vaizdas. Norite truputi pagyvinti automobilio vaizdą, išlaikant stiklo spalvos ir tamsumo pusiausvyrą. 2. Privatumas. Keliaujama su vaikais, maitinamas kūdikis . Dažnai automobilio salone paliekami brangūs daiktai: kompiuteriai , fotoaparatai , rankines, dokumentai ir t.t. 3. Apsauga nuo šviesos pertekliaus. Šeimyninis automobilis, vaikai sėdi galinėje automobilio dalyje. Sėdynių atlošuose sumontuoti vaizdo monitoriai, dirbama kompiuteriu ir t.t. 4. Apsauga nuo karščio ir UV. Apsauga nuo saulės kaitros ir blyksniu, komfortabilus vairavimas saulėtomis dienomis . Salono detalės apsaugotos nuo UV poveikio 5. Apsauginės armuojančios. Apsauga nuo žaibiškų vagysčių. Automobilio salone sumontuota navigacijos sistema, garso ir vaizdo technika, vaizdo registratorius ir kita. 6. Plėvelės ilgaamžiškumas. Kaip ilgai ruošiatės vairuoti šį automobilį. Koks tonavimo biudžetas Visus šiuos punktus galima derinti tarpusavyje pagal savo poreikius. Plėveles galima klijuoti keliais sluoksniais . Pradžioje klijuojama skaidri apsauginė armavimo plėvelė, antru sluoksniu pagal norimą tamsumo lygį, tonuojanti . Rinkitės tik patikimų gamintojų plėveles , kurios yra skaidrios ir ilgaamžiškos, gaminamos iš optiškai švaraus poliesterio , turi kokybišką ultra violetinių spindulių filtrą netik ant poliesterio , bet ir klijų struktūroje. Instaliavimas , nuėmimas Verta rimtai apsvarstyti , plėvelę klijuosite pats ar patikėsite specializuotam servisui. Kaip ir kiekvienam darbui , šiam reikia specifinių įrankių ir patirties. Jei klijuosite patys ir neturite patirties, rizikuojate sugadinti plėvelę arba netgi sulaužyti kažkokia automobilio detalę . Net ir geriausia plėvelė ,neteisingai instaliuota, gali anksčiau laiko atsisluoksniuoti nuo stiklo, dulkės po plėvele iškart išduos meistriškumo lygį. Prieš klijuojant įvertinkite stiklų būklę. Apžiūrėkite ar jie neapdeginti metalo žiežirbomis (remonto metu pjaustant arba virinant metalą, pjaustant skyles garso kolonėlėms ir t.t.) Siekiant kokybiško vaizdo nereikėtu palikti jokių lipdukų po plėvele. Plėvelės nuėmimas taip pat atsakingas momentas. Ypatingą dėmesį reiktu atkreipti į galinį stiklą. Patartina pradžioje užmirkyti specialiu tirpikliu ir pridengti polietilenu , kad skystis nenugaruotu. Po kelių valandų plėvelę galima pašalinti. Nuiminėjant sausai, be mirkymo išlieka rizika pažeisti galinio stiklo šildymo siūlus. Tačiau visus šiuos darbus galte patikėti specialistams ir išvengti bereikalingo streso. Paslaugų įkainiai Stiklų tonavimo įkainiai dažnai priklauso ne tik nuo naudojamų plėvelių kokybės ,gamintojo, bet ir nuo meistro kvalifikacijos lygio. Nelinkę rizikuoti, renkasi ilgametę patirtį turinčius servisus, dirbančius kokybiškomis laiko patikrintomis plėvelėmis. Vidutiniškai paslaugų įkainiai svyruoja 200 - 450Lt , priklausomai nuo automobilio stiklų ir konstrukcijos sudėtingumo. Mažiausia kaina prašoma už azijietiškas plėveles. Už amerikietišką Global, Llumar,3M teks sumokėti kiek brangiau Priekinių stiklų tamsinimas ir įstatymai Pagal galiojančius Lietuvos Respublikos įstatymus priekinio stiklo tamsumas neturi viršyti 25%, priekinių durų 30%, juosta priekinio stiklo viršutinėje dalyje neplatesnė nei 15 cm. Jei nusprendėte tonuoti priekinius stiklus, būtinai pamatuokite jų šviesos laidumą, tai galima atlikti autorizuotuose tamsinimo centruose. Kartu sudėjus stiklo ir plėvelės tamsumas neturi viršyti leistinos ribos. Taip pat skaitykite:
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas