Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2015-09-03
Debiutuoja naujasis „Volkswagen Passat Alltrack“

Debiutuoja naujasis „Volkswagen Passat Alltrack“
Netrukus keliuose pasirodysiantis jau antrosios kartos „Volkswagen Passat Alltrack“ – geriausias pasirinkimas besidairantiems naujo automobilio vairuotojams, ketinantiems laisvalaikiu arba darbo reikalais dažniau, nei įprasta, buksyruoti įvairias priekabas, nuvažiuoti nuo asfaltuoto kelio arba susigrumti su lengvos bekelės požymių turinčiais lauko keliukais.

Naujasis „Alltrack“ – tai šiuolaikinio dizaino didesnio pravažumo vidutinės klasės universalas, teikiantis keliautojams maksimalų komfortą, gausias elektronines ir interneto pramogas, patikimai gabenantis iki 1769 litrų tūrio bagažą ir galintis nesunkiai transportuoti priekabas su žirgais, motociklais, valtimis ir kitomis stambesnėmis darbo ar poilsio priemonėmis.

Naujoji didesnio pravažumo „Alltrack“ modifikacija skiriasi pakitusios formos buferiais ir į bendrą dizainą įdomiai įkomponuotais apatinės dalies apsaugos elementais.


Geresnis automobilio pritaikymas bekelei visų pirma apima automobilio dugno dangalus, ratų arkų ir apatinės kėbulo dalies apsaugą, slenksčių apsaugos juosteles, pagerintas įkalnės / nuokalnės įveikimo charakteristikas (užvažiavimo ir nuvažiavimo kampus, brastos įveikimo gylį), 2,75 cm paaukštintą pakabą, specialius ratlankius ir padangas ir, žinoma, „4MOTION“ visų ratų pavarą su bekelės režimais praturtinta pavarų dėže ir net nuvažiavus nuo asfaltuoto kelio praverčiančiais vairavimo pagalbininkais.

Antrosios kartos „Passat Alltrack“ variklių gamoje – net keturi visiškai nauji jėgos agregatai. Tai benzininis (TSI) ir trys dyzeliniai (TDI) motorai. Visi jie atitinka griežtus „Euro 6“ reikalavimus. Benzininis 162 kW (220 AG) variklis išvysto iki 350 Nm sukimo momentą. TDI varikliai atitinkamai 110 kW (150 AG) – iki 340 Nm sukimo momentą, 140 kW (190 AG) – iki 400 Nm sukimo momentą, o 176 kW (240 AG) – iki 500 Nm sukimo momentą. Pastarasis variklis yra iki šiol didžiausio sukimo momento agregatas, koks tik montuojamas į „Volkswagen Passat“.

Visi varikliai komplektuojami „Start-stop“ ir stabdymo energijos regeneravimo sistemomis. 150 AG galios TDI variklis gali būti komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Visi kiti varikliai derinami tik su automatinėmis DSG pavarų dėžėmis.


Kaip minėta, naujasis bazinės komplektacijos „Passat Alltrack“ tiekiamas su „4MOTION“ visų ratų pavara. Įprastomis sąlygomis taupant degalus galiniai atjungiami, o automobilį varo tik priekiniai varomieji ratai. Atsiradus praslydimo pavojui, įjungiamas galinis tiltas. Be to, atsiradus praslydimui, variklio judesys tiksliai paskirstomas praslystantiems ir nepraslystantiems ratams, taip užtikrinant didesnį pravažumą.

Kartu su jau 5-os kartos „Haldex mova 4MOTION“ pavaros mechanizme yra EDS elektroninis diferencialo blokatorius, o pati visų ratų pavara veikia glaudžiai sąveikaudama su ECS elektrinio stabilumo paketu. Be to, 220 AG galios „Passat Alltrack“ 2.0 TSI ir 240 AG 2.0 TDI abi ašys komplektuojamos XDS+ sistema.
Už papildomą mokestį šią sistemą galima sumontuoti ir kituose modeliuose.

Visuose „Volkswagen Passat“ modeliuose su DCC adaptyvine važiuoklės valdymo sistema vienu mygtuko paspaudimu galima pasirinkti vieną iš galimų važiavimo režimų: ekonomišką, įprastą, sportinį ir individualų. Naujasis „Passat Alltrack“ turi ir papildomą bekelės režimą. Jį įjungus, visos valdomos sistemos (variklio, pavarų dėžės ir važiuoklės) ir vairavimo pagalbininkai suderinami veikimui sunkesnėmis, nei įprasta, važiavimo bekele sąlygomis.


„Passat Alltrack“ puikiai pritaikytas priekabų buksyravimui, taip pat ir bekelėje. Šias galimybes užtikrina ypač tvirtas elektra valdomas buksyravimo kablys ir specializuotas buksyravimo pagalbininkas, padedantis manevruoti su priekaba. Maksimali bendra priekabos masė siekia net 2200 kg. Su priekaba be stabdžių „Pasat Alltrack“ įveikia iki 8 proc. statumo įkalnes. Tempiant priekabą su stabdžiais, „Pasat Alltrack“ paklūsta iki 12 proc. statumo įkalnės.

„Volkswagen Passat Alltrack“ vairuotojui padeda daug išmaniųjų vairavimo pagalbininkų, užtikrinančių važiavimo saugumą ir palengvinančių vairavimo procesą. Komfortą didina, papildomą informaciją teikia ir kelionėje nuobodžiauti neleidžia daugybė pažangių informacinių ir pramoginių sistemų, įskaitant automagnetolas su navigacinėmis sistemomis, papildomus ekranėlius, internetinės prieigos paslaugas ir galimybes užtikrinantį „App-Connect“ („Apple „CarPlay™“, „Google Android Auto™“ ir „MirrorLink™“) junglumo kompleksą, „Media Control“ planšetinių kompiuterių prijungimo galimybes, „Car-Net“ su „Guide & Inform“ internetines paslaugas.

„Front Assist“ situacijos priešais automobilį stebėjimo sistema ir miesto avarinis stabdys su pėsčiųjų atpažinimo funkcija padeda išvengti skaudžių eismo įvykių. Važiavimo eismo juostoje ir manevravimo pagalbininkai itin praverčia intensyvaus eismo miesto gatvėmis, pakartotinio susidūrimo išvengimo stabdys blokuoja pakartotiną smūgį.

Vaizdo už automobilio stebėjimo sistema padeda parkuoti automobilį ir važiuoti atbuline eiga.

„Passat Alltrack“ degalų sąnaudos
  • „Passat Alltrack“ degalų sąnaudos, l/100 km: 6,9 - 4,9 (vidutinės); CO2 tarša, g/km: 158 -129 (vidutinė), energinio efektyvumo klasė: C - A
  • „Passat Alltrack“ 2,0 l TSI 162 kW (220 AG) degalų sąnaudos, l/100 km: 8,5 – 6,9 (vidutinės); CO2-Tarša g/km: 158 - 157 (vidutinės), energinio efektyvumo klasė: C
  • „Passat Alltrack“ TDI 110 kW /150 AG degalų sąnaudos, l/100 km: 5,9 – 4,3 (vidutinės); CO2-Tarša g/km: 130 - 129 (vidutinės), energinio efektyvumo klasė: A
  • „Passat Alltrack“ TDI 140 kW / 190 AG degalų sąnaudos, l/100 km: 6,1 – 4,6 (vidutinės); CO2-Tarša g/km: 130 - 129 (vidutinės), energinio efektyvumo klasė: B - A
  • „Passat Alltrack“ TDI 176 kW / 240 AG degalų sąnaudos, l/100 km: 6,6 – 4,8 (vidutinės); CO2-Tarša g/km: 145 - 144 (vidutinės), energinio efektyvumo klasė: B
 
 
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Volkswagen Passat
Susiję straipsniai
„Volkswagen“ apsisprendė, ar nužudyti senamadišką „Passat“ - ko sulauksime 2023 metais? „Volkswagen“ apsisprendė, ar nužudyti senamadišką „Passat“ - ko sula 
 Ar lietuvių automobiliai iš tikrųjų yra tokie seni, kad tai kelia dideles problemas? Ar lietuvių automobiliai iš tikrųjų yra tokie seni, kad tai kelia d 
„Volkswagen“ pradeda išankstinę perkamiausio modelio – atnaujinto „Passat“ – prekybą Lietuvoje „Volkswagen“ pradeda išankstinę perkamiausio modelio – atnaujinto „P 
Populiarusis „Volkswagen Passat” jau su kodiniu pavadinimu „B8 Populiarusis „Volkswagen Passat” jau su kodiniu pavadinimu „B8" 
Elektrinio Range Rover bandymai: nuo –40°C laipsnių poliariniame rate iki +50°C laipsnių dykumose Elektrinio Range Rover bandymai: nuo –40°C laipsnių poliariniame rat 
„Opel“ pristato stulbinantį naujos kartos „Grandland“ visureigį „Opel“ pristato stulbinantį naujos kartos „Grandland“ visureigį 
„Mini“ pristatė pirmąjį elektrinį kompaktinį visureigį „Aceman“ „Mini“ pristatė pirmąjį elektrinį kompaktinį visureigį „Aceman“ 
Vienas automobilis – visiems gyvenimo atvejams: į ką atkreipti dėmesį? Vienas automobilis – visiems gyvenimo atvejams: į ką atkreipti dėmes 
Baltijos šalyse pradėta prekyba naujuoju „Renault Captur“, paaiškėjo modelio kainos Baltijos šalyse pradėta prekyba naujuoju „Renault Captur“, paaiškėjo 
Naujieji „Audi“ įkraunami hibridai Q7 ir Q8 elektros režimu įveiks iki 90 km atstumą Naujieji „Audi“ įkraunami hibridai Q7 ir Q8 elektros režimu įveiks i 
Pristatytas 816 AG Mercedes-AMG GT 63 S E Performance kupė Pristatytas 816 AG Mercedes-AMG GT 63 S E Performance kupė 
„Mazda“ pristatė naująjį flagmaną CX-80 „Mazda“ pristatė naująjį flagmaną CX-80 
„Audi Q6 e-tron“ platformos inovacijos: išradingas paprastumas ir 800 voltų spartusis įkrovimas „Audi Q6 e-tron“ platformos inovacijos: išradingas paprastumas ir 80 
Naujasis “Dacia Spring” – tapo dar… pigesnis Naujasis “Dacia Spring” – tapo dar… pigesnis 
Naujasis „Opel Frontera“: sugrįžtantis visureigis turės ir elektrinę versiją Naujasis „Opel Frontera“: sugrįžtantis visureigis turės ir elektrinę 
„Toyota Prius“ laimėjo apdovanojimą už geriausią pasaulyje 2024 m. automobilio dizainą „Toyota Prius“ laimėjo apdovanojimą už geriausią pasaulyje 2024 m. a 
Renault grupė atgal Nissan kompanijai parduos Nissan akcijų sudarančių maždaug 2,5 % kapitalo Renault grupė atgal Nissan kompanijai parduos Nissan akcijų sudaranč 
BMW pristatė X serijos elektromobilį-viziją – galės būti naudojamas ir kaip elektros šaltinis BMW pristatė X serijos elektromobilį-viziją – galės būti naudojamas  
„Porsche Baltic“ pradeda naują varžybų sezoną – susikaus su pasaulio automobilių sporto legendomis „Porsche Baltic“ pradeda naują varžybų sezoną – susikaus su pasaulio 
„Renault“ grupės generalinis direktorius Luca de Meo - laiškas Europai „Renault“ grupės generalinis direktorius Luca de Meo - laiškas Europ 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt