- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2009-09-23
Neperkrauk automobilio
Kodėl? Dėl dviejų priežasčių. Pirmoji – svoris: kuo sunkesnis automobilis, tuo variklis daugiau turi dirbti, kad jį varytų. Antroji – oro pasipriešinimas: bet kokio krovinio vežimas automobilio išorėje (pavyzdžiui, ant stogo) sumenkina automobilio aerodinamines savybes, kas taip pat iššaukia didesnes variklio apkrovas. Dėl abiejų priežasčių padidėja degalų sąnaudos. Ką galime daryti? Venkime vežiotis automobiliu daug ir nereikalingų daiktų, ypač sunkių – lengvesnio automobilio eksploatacija yra ekonomiškesnė. Ir nors stogo bagažinė leidžia mums naudotis didesne erdve kroviniui patalpinti, ji gali gerokai padidinti oro pasipriešinimą ir degalų sąnaudas. Tad, jei įmanoma krovinį patalpinti automobilio salone, stogo bagažinės atsisakykime. Laukite tęsinio... |
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas