Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2013-09-26
Lengvos ir tvirtos medžiagos – servisų darbuotojų košmaras

Lengvos ir tvirtos medžiagos – servisų darbuotojų košmaras
Šiandien po kiekvienos automobilių parodos vis dažniau pasigirsta frazės „lengvos ir tvirtos medžiagos". Jas vis dažniau naudoja naujuose automobiliuose. Visos naujos technologijos - karbonas, aliuminis ar tvirti lydiniai - neabejotinai geresnės už įprastą plastiką ir plieną. Jos ne tik mažina automobilio svorį, bet ir yra gerokai tvirtesnės, tad didėja transporto priemonės saugumas. Deja, lazda turi du galus. Spaudoje jau pasirodo informacija apie tai, kad gerokai išauga iš tokių medžiagų pagamintų automobilių remonto kaina. Ir kalbama ne tik apie brangesnes detales, dažnai atlikti, atrodytų, įprasta remontą tampa sudėtinga. Reikalas tas, kad ne visi servisai turi reikiamą įrangą arba personalas praėjęs reikiamus apmokymus darbams su tokiomis medžiagomis.

Pamažu, bet užtikrintai daugėja savininkų, kurie remontuodami savo automobilius atsisako originalių detalių ir jas pakeičia pagamintomis iš įprastų ir gerokai pigesnių medžiagų. Aišku, neoriginalios detalės neturi originalioms būdingų savybių, o tai kelia nerimą automobilių pardavėjams ir oficialiems servisams.
Reiktų nepamiršti ir to, kad vis sudėtingesnės tampa kėbulų formos. Gamintojai tobulina štampavimo meną, tad sudėtingų detalių gamyba tampa vis paprastesnė ir pigesnė.
Deja, kai tik tokia detalė nukenčia per netikėtą susidūrimą su kita transporto priemone ar pakelės stulpu, automobilio savininkas pradeda rautis plaukus, nes, pasirodo, ištiesinti detalę yra labai sudėtinga.

Pažvelkim kad ir į naujuosius „A" klasės ar „CLA" „Mercedes" modelius. Abejotina ar jų dureles pavyks ištiesint naudojant vien plaktuką ir dildę. Ką jau besakyti apie Frankfurto automobilių parodoje pristatytą projektinį modelį „Lexus LF-NX". Jeigu kėbulas kurioje nors vietoje bus netyčia įlenktas, tikėtina, paprasčiau bus nusipirkti naują kėbulą, o ne remontuoti senąjį. Taip, tai - dar tik projektinis modelis, tačiau jis puikiai atspindi bendras rinkos tendencijas ir galima spėti, kad serijinių modelių kėbulai bus tik truputį paprastesni. Panašu, kad daugelio servisų meistrų laukia sunkūs laikai...
 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt