Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2013-09-26
Lengvos ir tvirtos medžiagos – servisų darbuotojų košmaras
Šiandien po kiekvienos automobilių parodos vis dažniau pasigirsta frazės „lengvos ir tvirtos medžiagos". Jas vis dažniau naudoja naujuose automobiliuose. Visos naujos technologijos - karbonas, aliuminis ar tvirti lydiniai - neabejotinai geresnės už įprastą plastiką ir plieną. Jos ne tik mažina automobilio svorį, bet ir yra gerokai tvirtesnės, tad didėja transporto priemonės saugumas. Deja, lazda turi du galus. Spaudoje jau pasirodo informacija apie tai, kad gerokai išauga iš tokių medžiagų pagamintų automobilių remonto kaina. Ir kalbama ne tik apie brangesnes detales, dažnai atlikti, atrodytų, įprasta remontą tampa sudėtinga. Reikalas tas, kad ne visi servisai turi reikiamą įrangą arba personalas praėjęs reikiamus apmokymus darbams su tokiomis medžiagomis.
Pamažu, bet užtikrintai daugėja savininkų, kurie remontuodami savo automobilius atsisako originalių detalių ir jas pakeičia pagamintomis iš įprastų ir gerokai pigesnių medžiagų. Aišku, neoriginalios detalės neturi originalioms būdingų savybių, o tai kelia nerimą automobilių pardavėjams ir oficialiems servisams. Reiktų nepamiršti ir to, kad vis sudėtingesnės tampa kėbulų formos. Gamintojai tobulina štampavimo meną, tad sudėtingų detalių gamyba tampa vis paprastesnė ir pigesnė. Pažvelkim kad ir į naujuosius „A" klasės ar „CLA" „Mercedes" modelius. Abejotina ar jų dureles pavyks ištiesint naudojant vien plaktuką ir dildę. Ką jau besakyti apie Frankfurto automobilių parodoje pristatytą projektinį modelį „Lexus LF-NX". Jeigu kėbulas kurioje nors vietoje bus netyčia įlenktas, tikėtina, paprasčiau bus nusipirkti naują kėbulą, o ne remontuoti senąjį. Taip, tai - dar tik projektinis modelis, tačiau jis puikiai atspindi bendras rinkos tendencijas ir galima spėti, kad serijinių modelių kėbulai bus tik truputį paprastesni. Panašu, kad daugelio servisų meistrų laukia sunkūs laikai... |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas