Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2011-07-19
„Lexus IS-F“ galiai sutramdyti spoileriai buvo kuriami Lietuvoje
„Omnitel 1000 km lenktynėse“ šį savaitgalį startuosianti komanda „PBS Artas Racing“, automobilį tobulino 1,5 metų. Daugybė eksperimentų bei inžinerinių sprendimų buvo atlikta siekiant, kad nekaistų pagrindiniai mašinos agregatai - pavarų dėžė bei variklis. Mat galingas 8 cilindrų variklis bei automatinė 7 laipsnių pavarų dėžė yra sukurti ne lenktynėms.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Lexus IS F
Dar vienas galvosūkis – kaip maksimaliai pagerinti automobilio aerodinamiką, kaip priversti jį maksimaliai „prilipti“ prie trasos. Juk priekyje yra sunkus didelis variklis, automobilio galinė dalis yra sąlyginai lengva. Tad norint pagerinti automobilio valdymą, komandos vyrai ėmė ieškoti spoilerių užsienyje. Tačiau pasirodė, kad išskyrus dekoratyvinius niekučius, nieko rimto niekas negamina. Taigi, teko spoilerius kurti patiems. Komandos mechanikas Edvardas Grabliauskas pats pagamino priekinį spoilerį, taip vadinamą „lūpą“, tvirtinamą po priekiniu buferiu. Jis prispaudžia automobilio priekį. Edvardas jį pagamino iš parduotuvėje parduodamos medienos plokštės. Spoilerio formą jis „nukopijavo“ nuo kito žiedinėms lenktynėms skirto automobilio. Galinis spoileris buvo gaminamas Utenoje, pas vietinį meistrą iš stiklo pluošto. Pasak automobilį Vokietijoje bandžiusio lenktynininko Dariaus Baltramiejūno, abu aerodinaminiai sprendimai ženkliai pagerina automobilio valdymą, leidžia važiuoti posūkiuose didesniu greičiu. Daug rūpesčio komandos mechanikams sukėlė amortizatorių parinkimas. Kadangi, nepavyko priderinti norimų sportinių amortizatorių, tad buvo nutarta važiuoti su standartiniais. Žinoma, lenktynininkai prisipažįsta, jog dėl to nepavyks išnaudoti viso 430 AG mašinos galingumo. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas