Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-02-19
„Model 3“ pralaimėjo? Įkrovimo greitis puikus tik pirmosiomis minutėmis, o kaip „Porsche Taycan“?

„Model 3“ pralaimėjo? Įkrovimo greitis puikus tik pirmosiomis minutėmis, o kaip „Porsche Taycan“?
 
Rinkoje pasirodęs „Porsche Taycan“ iškart susilaukė kritikos dėl žemo energetinio efektyvumo, nors ir pirmieji elektromobilių savininkai tvirtina, kad realybėje šis elektromobilis yra geresnis, nei rodo EPA rezultatai. Visgi, išliko klausimų dėl jo baterijų įkrovimo greičio, kuris, pasak gamintojo, turėtų būti pats greičiausias tarp visų elektromobilių. O kaip gi yra iš tikrųjų? Ir kaip „Porche Turbocharger“ įkrovimas atrodo šalia „Tesla Supercharger“? Štai ką rodo realūs testai.
 
Vokietijos „Youtube“ kanalas „Nextmove“ tarpusavyje palygino patį efektyviausią elektromobilį „Tesla Model 3“ su „Porsche Taycan“ ir pabandė išsiaiškinti: ar nugalės „Tesla“ su mažesne maksimalia įkrovimo galia (kW), bet didesniu efektyvumu, ar „Taycan“ su didesne maksimalia įkrovimo galia, bet mažesniu efektyvumu.
 
„Nextmove“ siekė, kad testų rezultatai kuo labiau atspindėtų realybę, todėl jie realiomis sąlygomis išbandė abu elektromobilius ir pagrindinis klausimas buvo: ar „Taycan“ efektyvumas ir įkrovimo sparta yra tokia, kokią deklaruoja gamintojas, bei kaip šie skaičiai atrodo palyginus su „Model 3“.
 
Kokie „Taycan“ rezultatai?
 
Pirmiausiai buvo nustatyta, kad „Taycan“ nesugeba pasiekti deklaruojamo maksimalaus 270 kW galios įkrovimo. Net ir atvažiavus į įkrovimo stotelę likus vos 1 % baterijos energijos, niekada įkrovimo galia nesiekė daugiau kaip 255 kW.
 
Apie elektromobilius rašantis portalas „Electrek“ taip pat tvirtina, kad jų išbandytas „Porsche Taycan“ buvo įkraunamas esant maksimaliam 252 kW įkrovimui.
 
Skirtumas nuo oficialiai deklaruojamo 270 kW įkrovimo nėra didelis, vos 5 %, tačiau jis visgi yra mažesnis.
 
Sekantis klausimas buvo: ar „Taycan“ yra įkraunamas taip greitai, kaip teigiama. Ir vėl atsakymas yra ne. Tik šįkart realūs testai parodė dar geresnius rezultatus nei teigia gamintojas.
 
„Porsche“ tvirtina, kad „Taycan“ savo bateriją nuo 5 iki 80 % įkrauna per 22,5 minutės, bet „Nextmove“ teigia, jog šio elektromobilio baterija nuo 1 iki 80 % įkraunama per 21 minutę, kas reiškia 10 % greičiau, nei tvirtina gamintojas.
 
Kaip „Taycan“ buvo lyginamas su „Model 3“?
 
Šiuo metu „Taycan“ turi patį greičiausią baterijų įkrovimo lygį rinkoje, tačiau vairuotojams dar svarbiau kokį atstumą bus galima nuvažiuoti, po tam tikro elektromobilių baterijų įkrovimo laiko.
 
„Nextmove“ pasinaudojo ankstesnio bandymo metu gautais „Model 3“ rezultatais ir tąkart jie išsiaiškino, kad važiuojant žiemos metu Vokietijos autobanu 150 km/h greičiu, „Model 3“ yra 34 % efektyvesnis nei „Taycan“.
 
Turimus skaičius „Nextmove“ palygino su pačių atliktais ir kitų „Taycan“ bei „Model 3“ savininkų skelbiamais įkrovimo rezultatais.
 
Tad „Nextmove“ bandymai Europoje esančioje „IONITY“ įkrovimo stotelėje parodė, kad „Model 3“ baterija nuo 3 iki 80 % įkraunama per 29 minutes, o Kalifornijoje esančiose naujos kartos „Supercharger V3“ įkrovimo stotelėse (Europoje jos dar tik pradedamos statyti aut. past.), kuriose galima pasiekti 250 kW įkrovimą, „Model 3“ baterija nuo 0 iki 80 % įkraunama per 24,5 minutes.
 
Remdamiesi „IONITY“ įkrovimo stotelėje parodytais rezultatais, „Nextmove“ nustatė, jog viena valanda „Model 3“ baterijų įkrovimo vairuotojams leis nuvažiuoti 550 km, o štai „Taycan“ atveju turėsime 717 km, tai yra 30 % daugiau.
 
Tačiau įkraunant „Model 3“ elektromobilį „Supercharger V3“ stotelėje turėsime 651 km, o tai yra tik 10 % prastesnis rezultatas nei „Taycan“ atveju. Visgi, šį testą „Model 3“ pralaimėjo, bet tai dar ne visa istorija.
 
Pasirodo, kad maksimalus „Model 3“ įkrovimo lygis krenta greičiau ir agresyviau, nei tai vyksta „Taycan“ atveju. Kitaip tariant, „Model 3“ neišlaikys taip ilgai 250 kW įkrovimo, kaip tą gali daryti „Taycan“.
 
„Model 3“ vos per 7 minutes gali įkrauti baterijas tiek, kad užteks nuvažiuoti 161 km, tačiau nuo to momento, kai baterijos yra įkrautos iki 20 %, įkrovimo greitis krenta. Tuo tarpu „Taycan“ maksimalų įkrovos lygį išlaiko iki 50 %.
 
Kai baterijos yra įkraunamos trumpą laiką, tada „Model 3“ atrodo geriau. Kai abiejų elektromobilių baterijos yra įkraunamos nuo 0 iki 50 % „IONITY“ stotelėje, tada „Taycan“ ją įkrauna taip, jog valandos įkrovimas suteiks galimybę nuvažiuoti 856 km, o „Model 3“ - 766 km.
 
Pasinaudojus „Supercharger V3“ stotele, „Model 3“ aplenkia „Taycan“ ir pasiekia 905 km rodiklį. Šis rodiklis yra ypač svarbus tiems, kurie dažniausiai elektromobilių baterijas įkraus trumpą laiką, o ne nuo 0 iki 90-100 %.
 
Taip, skaičių čia yra daug ir gali atrodyti kiek painu, bet abu elektromobiliai įkraunami labai greitai ir dažnu atveju laimi „Taycan“.
 
Visgi, bandymai buvo atliekami šaltuoju metų laiku ir „Nextmove“ mano, kad tai galėjo šiek tiek sukliudyti „Tesla“ elektromobiliui. Šiltesniu oru galbūt „Model 3“ būtų parodęs geresnius rezultatus.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Porsche Taycan technologijos.lt
Susiję straipsniai
„Porsche“ pristatė galingiausius „Taycan“ modelius „Porsche“ pristatė galingiausius „Taycan“ modelius 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
To 1006 km lenktynėse dar nebuvo – „Porsche“ fiksuos trasos laiko rekordą su „Taycan“ elektromobiliu To 1006 km lenktynėse dar nebuvo – „Porsche“ fiksuos trasos laiko re 
Porsche pristato pirmąjį elektromobilio „Taycan GTS“ specialųjį leidimą „Hockenheimring Edition“ Porsche pristato pirmąjį elektromobilio „Taycan GTS“ specialųjį leid 
Elektrinių Porsche gerbėjams staigmena: pristatyti sportiniai Taycan GTS ir Taycan GTS Sport Turismo Elektrinių Porsche gerbėjams staigmena: pristatyti sportiniai Taycan 
Jau šių metų rudenį pasirodys atnaujinti  „Porsche Taycan“ gamos modeliai Jau šių metų rudenį pasirodys atnaujinti „Porsche Taycan“ gamos mod 
„Tesla Model S Plaid“ prieš „Porsche Taycan Turbo S“ - kas nugalės? „Tesla Model S Plaid“ prieš „Porsche Taycan Turbo S“ - kas nugalės? 
Pristatytas naujasis „Porsche Taycan Cross Turismo“ Pristatytas naujasis „Porsche Taycan Cross Turismo“ 
„Porsche“ pristato naują „Taycan“ versiją: galiniai varantys ratai ir du akumuliatorių pasirinkimai „Porsche“ pristato naują „Taycan“ versiją: galiniai varantys ratai i 
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas „Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - 
Porsche Taycan jau užsidirbo tikro sportinio automobilio reputaciją - sudaužytas su 15 mylių rida Porsche Taycan jau užsidirbo tikro sportinio automobilio reputaciją  
„Porsche“ atidarė pačią galingiausią elektromobilių įkrovimo aikštelę – įkrovimo greitis stebinantis „Porsche“ atidarė pačią galingiausią elektromobilių įkrovimo aikštel 
 „Nuviliantis“ - Elonui Muskui nepatinka Gateso požiūris ar pirmojo elektromobilio pasirinkimas? „Nuviliantis“ - Elonui Muskui nepatinka Gateso požiūris ar pirmojo  
Smūgis Porsche reputacijai: atliko „Turbo S“ bandymus - visiškai ne tie skaičiai ką sakė gamintojas Smūgis Porsche reputacijai: atliko „Turbo S“ bandymus - visiškai ne  
Pirmasis „Porsche Taycan“ savininkas: „tai geriausias automobilis, kurį aš kada nors esu vairavęs“ Pirmasis „Porsche Taycan“ savininkas: „tai geriausias automobilis, k 
„Porsche Taycan“ vienu įkrovimu nuvažiuoja tik 323 km? Na ir kas? „Porsche Taycan“ vienu įkrovimu nuvažiuoja tik 323 km? Na ir kas? 
323 kilometrai - „Porsche Taycan“ ekonomijos bandyme pasirodė tiesiog juokingai blogai 323 kilometrai - „Porsche Taycan“ ekonomijos bandyme pasirodė tiesio 
Net ir naujausia „Tesla Model S Raven“ versija nepasipriešina „Porsche Taycan Turbo S“? Net ir naujausia „Tesla Model S Raven“ versija nepasipriešina „Porsc 
Išbandė „Taycan Turbo S“ ir „Model S P100D“ elektromobilius – „Tesla“ net negali pasipriešinti? Išbandė „Taycan Turbo S“ ir „Model S P100D“ elektromobilius – „Tesla 
„Porsche“ vadovo mintys apie „Tesla“, padėka Elonui ir kodėl nesulauksime elektrinio „911“ „Porsche“ vadovo mintys apie „Tesla“, padėka Elonui ir kodėl nesulau 
O čia tai monstras: „Porsche Taycan“ pasiekė naują Niurburgringo trasos rekordą O čia tai monstras: „Porsche Taycan“ pasiekė naują Niurburgringo tra 
Pirmasis „Porsche“ elektromobilis „Taycan“ ištvėrė alinantį bandymą: be sustojimo 24 valandas Pirmasis „Porsche“ elektromobilis „Taycan“ ištvėrė alinantį bandymą: 
Nors ir brangus, bet geidžiamas – „Porsche“ skelbia sulaukusi trečdaliu daugiau Taycan užsakymų Nors ir brangus, bet geidžiamas – „Porsche“ skelbia sulaukusi trečda 
„Porsche“ pasirengusi su naujuoju „Taycan“ aplenkti visus, net ir „Tesla“ „Porsche“ pasirengusi su naujuoju „Taycan“ aplenkti visus, net ir „T 
Paklausa didesnė nei, kad tikėjosi – „Porsche“ didina elektromobilio „Taycan“ gamybos apimtis Paklausa didesnė nei, kad tikėjosi – „Porsche“ didina elektromobilio 
„Porsche“ kardinaliai keičia požiūrį į „Tesla“: tai ką jie padarė yra „išties nuostabu“ „Porsche“ kardinaliai keičia požiūrį į „Tesla“: tai ką jie padarė yr 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt