Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2023-01-03
Naujasis„Mercedes-Benz eSprinter“: 475 km vos su vienu baterijos įkrovimu

Naujasis„Mercedes-Benz eSprinter“: 475 km vos su vienu baterijos įkrovimu
Neseniai vykęs bandomasis važiavimas realiomis sąlygomis parodė: naujasis „Mercedes-Benz eSprinter“ sužavi efektyvumu, nuvažiuojamu atstumu ir krova: 475 km iš Štutgarto į Miuncheną ir atgal vos su vienu baterijos įkrovimu. 

2022 m. spalio 19 d. įvyko naujojo, masiškai gaminti dar nepradėto „Mercedes-Benz eSprinter“ automobilio specialus bandomasis važiavimas. Kelionės maršrutas driekėsi nuo „Mercedes-Benz“ muziejaus Štutgarte iki Miuncheno oro uosto ir atgal. Bendras maršruto ilgis – 475 kilometrų.  100 kilometrų automobilis sunaudojo 21,9 kWh energijos, nepaisant to, kad maršrutas buvo itin reiklus degalų sąnaudoms. Kelyje buvo daug greitkelių, o taip pat teko kilti į Švabijos Juros kalnus. Bandomojo važiavimo išvada: naujasis „Mercedes-Benz eSprinter“ – jūsų pasirinkimo vertas elektromobilis, galintis realiomis sąlygomis įveikti 475 km atstumą vienu krovimu ir be pakartotinio įkrovimo.

Naujasis „Mercedes-Benz eSprinter“ bus gaminamas su trijų skirtingų dydžių akumuliatoriais. Bandomajam važiavimui buvo pasirinktas automobilis su didžiausiu iš trijų variantų. Siekiant praktiškos transporto priemonės konfigūracijos, skirtos naudoti CEP (kurjerių, greitųjų siuntų, siuntinių gabenimo paslaugoms), demonstracijai buvo pasirinktas itin ilgas „eSprinter“ su aukštu stogu, tad pavyko įrodyti, jog naujasis „Mercedes-Benz eSprinter“ yra praktiškas ir itin efektyvus. Daugybė konfigūracijos galimybių ir didelė krova, kartu su dideliu nuvažiuojamu atstumu paverčia „eSprinter“ vienu geriausių pasirinkimų didelių elektrinių mikroautobusų segmente. 
 
Bandomasis važiavimas

Energijos sunaudojimo vertinimas vyko 2022 m. spalio 19 d. Siekiant sukurti realias sąlygas greitajam pristatymui tarp Štutgarto ir Miuncheno ir atkurti tipišką CEP (kurjerių, greitųjų siuntų, siuntinių gabenimo paslaugų) segmento pavyzdį, kelionė vyko ne uždaroje bandymų trasoje ir ne laboratorinėmis sąlygomis, o miesto centre, federaliniuose keliuose ir greitkeliuose. Topografija taip pat nebuvo optimizuota, pavyzdžiui, pravažiavimas pro Švabijos Juros kalnus buvo sąmoningai paliktas maršrute. Maršruto ilgis buvo 475 km, žemiausia atkarpa buvo 210 m virš jūros lygio, o aukščiausia – 785 m virš jūros lygio. 

Viso bandomojo važiavimo metu, stebėdamas eksperimentą, keleivio vietoje sėdėjo „TÜV Süd“ inspektorius. Nepriklausoma bandymų organizacija „TÜV Süd“ patvirtino, kad šio bandomojo važiavimo iš Štutgarto į Miuncheną ir atgal metu pagal prietaisų skydelio rodmenis 21,9 kWh/100 km sąnaudos pasiektos vieną kartą įkrovus bateriją, o automobilis buvo tvarkingas ir niekaip nepatobulintas šio rezultato siekimui. Įveikus visą planuotą maršrutą, prietaisų skydelis rodė, kad dar būtų galima nuvažiuoti apie 20 kilometrų. 
 
Naujasis „eSprinter“

Naujuoju „eSprinter“ automobiliu bendrovė „Mercedes-Benz Vans“ nuosekliai įgyvendina savo elektrifikavimo strategiją ir pabrėžia savo lyderio pozicijos siekį pirmauti elektra varomų transporto priemonių pramonėje (angl. Lead in Electric Drive). Reikalavimai nustatyti glaudžiai bendradarbiaujant su klientais: naujasis „eSprinter“ bus gaminamas su trijų talpų akumuliatoriais ir keliais kėbulo variantais. Bus galima rinktis, nuo skydinio furgono iki važiuoklės dėžiniams kėbulams, todėl šis modelis bus gerokai geriau pritaikomas įvairioms reikmėms ir atvers naujus klientų segmentus bei rinkas (be Europos, pirmą kartą taip pat JAV ir Kanadoje). Naujasis „eSprinter“ nuo 2023 m. antrojo pusmečio paeiliui bus gaminamas Čarlstone (Pietų Karolina, JAV), Diuseldorfe ir Liudvigsfelde.  
 
„Mercedes-Benz“ elektriniai furgonai

„Mercedes-Benz Vans“ jau 2010-tais m. tapo netaršių mikroautobusų rinkos pradininke, pristatę „Vito E-CELL“. Šiandien klientai gali rinktis iš keturių elektra varomų furgonų: „eVito Panel Van“, „eSprinter“, „eVito Tourer“ ir EQV. Su šiuo metu dar kuriamais „eCitan“  ir „EQT1“ netrukus bus elektrifikuotas visas furgonų asortimentas. 

Nuo ateinančio dešimtmečio vidurio „Mercedes-Benz Vans“ įgyvendins sekantį elektrifikavimo strategijos etapą perkeldami furgonus į naują architektūrą VAN.EA („Mercedes-Benz Vans“ elektrinė architektūra). Nuo 2025 m. visi vidutinio dydžio ir dideli furgonai, sukurti pagal naują modulinę architektūrą, bus tik elektriniai. 
 
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Mercedes-Benz Sprinter
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt