Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2010-11-01
1 900 AG pasiekiančio „Lamborghini Gallardo“ avarija
Jungtinėse Amerikos Valstijose renginyje „Texas Mile“ ypač galingas „Lamborghini Gallardo“ patyrė labai rimtą avariją. Vienam žiūrovui ją pavyko užfiksuoti vaizdo kamera. „Texas Mile“ rengiamas jau daugybę metų. Jo metu uždaroma tiesus kelio ruožas ir už tam tikrą mokestį greitų ir galingų automobilių šeimininkai gali išbandyti savo automobilio ribas. Koks yra vaizdo siužete nufilmuoto „Gallardo“ maksimalus greitis, jau niekas nesužinos. Važiuodamas apie 300 km/val. greičiu jis neišsilaikė ant kelio...
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Lamborghini Gallardo
Šis „Lamborghini“ ne šiaip sau „Lamborghini“. „Underground Racing“ tobulinimo namuose prie jo V10 variklio buvo primontuotos dvi nežmoniškos turbinos. Kiek tiksliai automobilis turėjo galios, niekas negali atsakyti. Niekas nerado reikalingo galios stendo... Pasak „Underground Racing“, šis automobilis-raketa turėjo pasiekti nuo 1 500 AG iki 1 900 AG. Daugiau nei pakankamai, kad pasiektų pasaulio rekordą greičiausiai nuvažiavęs vieną mylią, kai startuojama iš vietos. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas