Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-05-13
BMW automobiliai gaus įdomią technologiją - vairuotojai tiesiog kelyje reguliuos stabdžius


Sportiniam automobiliui reikia kiek įmanoma mažesnio svorio, galingesnio variklio ir stiprių stabdžių. Naujo M8 vairuotojai dar galės pasidžiaugti ir prabanga, patogumu ir išskirtine išvaizda. Tačiau viena technologija iš tikrųjų stebina - vairuotojai galės net nesustoję pasireguliuoti stabdžius.
 
Daugybė automobilių turi skirtingus režimus, kurie keičia dinamines savybes. Iš tiesų, skirtumas gali būti pakankamai dramatiškas - komforto režimą pakeitus sportiniu girdimas stipresnis variklio gausmas, pagyvėja vairas, sustandėja važiuoklė, variklis ima greičiau reaguoti į akceleratoriaus pedalo judesius.
 
BMW taps vienu iš pirmųjų gamintojų, kurie taip pat leis pagal savo skonį ir poreikius sureguliuoti stabdžių pedalo veikimą. Tie, kuries nori sportiškesnio vairavimo patirties, pasirinks kietesnį stabdžių pedalo nustatymą. O tie, kuriems reikia daugiau komforto, galės sumažinti stabdžių pedalui reikalingą jėgą.
 
Naujoji stabdžių sistema, nepaisant jos išmanumo, yra 2 kg lengvesnė nei senoji. Dar geriau tai, kad stabdžių aktyvavimo, stiprintuvo ir kontrolės funkcijos sutilps viename kompaktiškame modulyje. BMW teigia, kad naujasis stabdžių stiprintuvas neturi vakuumo sistemos, todėl yra kur kas efektyvesnis.

 
Stabdžių pedalo pojūtis priklausys nuo pasirinkto režimo 
©Gamintojo nuotrauka

Naujoji elektroninė sistema sukurs unikalų pedalo pojūtį, kurio nepakeis šylantys stabdžių diskai, šonu slystantis automobilis ar slidus kelio paviršius. Technologija veiks tiek su įprastais standartiniais BMW M divizijos stabdžiais, tiek su anglies keramikos stabdžių diskais.
 
Visa tai, žinoma, yra gerai. Vairuotojas su automobiliu bendrauja tik keliuose sąlyčio taškuose ir pedalai yra vienas iš jų. Tačiau kai kuriems vairuotojams ši sistema tikrai nepatiks. Entuziastai nori žinoti, kada ima kaisti jų automobilio stabdžių diskai ar kada stabdymo metu priekinė ašis balansuoja ant sukibimo ribos. Elektroniniai vairo stiprintuvai buvo kritikuojami būtent dėl tos pačios priežasties - jie atima dalį vairo pojūčio, todėl vairuotojas gauna mažiau informacijos apie kelio paviršių ir automobilio santykį su juo.
 
Kad ir kokia bus vairuotojų reakcija, tai yra įdomi technologija. Ir nemažai žmonių džiaugsis galėdami pagal savo skonį ir poreikius sureguliuoti stabdžius.
Susiję straipsniai
Naujasis „BMW“ elektromobilis pataikė į pirkėjų poreikius?   
Nauja „Mercedes-Benz“ „Marco Polo“ gama keičia suvokimą apie prabang  
Naujas „Renault Mégane R.S. Trophy-R“: išskirtinių duomenų sportinis  
„Shooting Brake“ – automobilių segmentas, kuriame dera dvi priešingo  
Galingas ir elegantiškas: „Audi Q3 Sportback“  
Nauja elektrinio SUV versija: „Audi e-tron 50 quattro”  
Kas čia, vėl 2008-ieji?! „Mazda“ Niurburgringe testuoja porą RX-8 au  
„Mercedes-AMG“ sukūrė galingiausią 4 cilindrų variklį pasaulyje – 42  
„Tesla“darbuotojai prisipažino: naudojame izoliacinę juostą norėdami  
Tyrimas atskleidė, kaip prabangūs automobiliai pasiekia Šiaurės Korė  
Po 60 metų istorijos į kelius išrieda pirmasis elektrinis „MINI“  
Subalansuotas: naujasis „Ford Focus ST“ išplėtė „karštojo hečbeko“ s  
Hibridinių automobilių gidas: kuo skiriasi „mild“ nuo „plug-in“?  
„Tesla“ sumušė rekordą – tokių rezultatų nesitikėjo net Volstryto fi  
Tik lenktynių trasai skirtas „Ford GT Mk II“ kainuos daugiau nei mil  
Kia XCeed: miesto krosoveris derina visureigio praktiškumą su hečbek  
Pakylėtas į naują lygį: atnaujintas „Audi Q7”  
Tesla greitai turės elektromobilį, kuris vienu įkrovimu nuvažiuos 64  
Nieko sau: „Ford Puma“ virto miesto visureigiu  
8 serijos BMW šeimą papildė „Gran Coupe“ modelis  
VIDEO