Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2010-10-19
„Lexus CT200h F Sport“ dedasi karštu hečbeku
„Lexus“ pridėjo kelis naujus spoilerius, pakeitė bamperius ir naują „CT200h F Sport“ pavadino „karštu“ hečbeku. Tik vienas „bet“. Japonai nieko nepatobulino po variklio dangčiu! Atleiskite, bet 136 AG galios iki 100 km/h per 10,2 sek. įsibėgėjančio hečbeko mes net šiltu nevadintumėm. Tiesa, hečbeko pakaba bus sureguliuota kiek kiečiau. Salone sportinės sėdynės, kitoks vairas. Šiam „F Sport“ modeliui skirta „Flame Blue“ mėlyna spalva. Primename, kad greitu metu prekyboje pasirodysiantis „CT200h“ bus pirmas „premium“ segmento hibridinis hečbekas. Jame naudojama „Lexus Hybrid Drive“ sistema. Dviejų elektros ir vieno benzininio variklio sistema į aplinką išmes vos 89 g/km CO2.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Lexus CT
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas