Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2023-03-27
„Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido dinamikos sintezė

„Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido dinamikos sintezė
Naujoji „Mercedes-Benz“ S klasė elektrifikavosi, bet ne dėl taupumo, o siekiant išskirtinės dinamikos. 802 AG ir 1430 Nm galia labiau primena sportinius automobilius, nei įprastus limuzino klasės automobilius. AMG pagamino greičiausią visų laikų S klasę, o suvaldyti šią galią pasitelkė technologijas įprastai naudojamas F-1 boliduose.

S klasė visuomet vaidino svarbų vaidmenį „Mercedes-AMG“. Jau daugiau nei prieš 50 metų AMG padalinio įkūrėjai įrodė, kad gali prabangų sedaną paversti labai sportišku automobiliu, kuriam būdinga ir išskirtinė inovacijų dvasia. Efektyvių sportinių automobilių markė iš Afalterbacho dar 1971 m. sukūrė „Mercedes-Benz 300 SEL 6.8 AMG“ ir taip įdiegė naują, sportiškų prabangių limuzinų, standartą. Šiandien naujasis „Mercedes-AMG S 63 E PERFORMANCE“ naudojantis hibridinę AMG technologiją ir vėl tampa šio segmento etalonu. E PERFORMANCE modelyje AMG 4,0 l V8 „BiTurbo“ variklis derinamas su naudojančia didelio našumo akumuliatorių hibridine AMG pavara ir „AMG Performance 4MATIC+“ visų varančiųjų ratų sistema. 
 
590 kW (802 AG) galia ir 1430 Nm sukimo momentas yra naujas šio segmento standartas, kuris leidžia limuzinui įsibėgėti iki 100 km/h per 3,3 sekundės ir pasiekti  maksimalų  290 km/h greitį. O „AMG RIDE CONTROL+“ pakaba, „AMG ACTIVE RIDE CONTROL“ posvyrio stabilizavimo įrenginys ir standartiškai montuojama, galinės ašies vairavimo sistema, užtikrina puikų vairavimo dinamikos ir komforto santykį.
 
Dizainas

Įspūdingas „Mercedes-AMG S 63 E PERFORMANCE“ dinamines savybes atitinka ir išraiškingas išorės dizainas. AMG radiatoriaus grotelės, 21 colio AMG kaltiniai ratlankiai, įspūdingos oro paėmimo angos priekiniame buferyje ir galinis difuzorius pabrėžia, kad prieš mūsų akis ne paprastas sedanas, o sportiškas ir galingas automobilis.


Viduje taip pat derinami aukštos kokybės S klasės įrangos elementai ir AMG būdingi bruožai. Sėdynės su specialiu AMG apmušalų dizainu ir išskirtinėmis siūlėmis pabrėžia rafinuotą sportiškumą. Siekį pirmauti segmente taip pat aiškiai parodo „pirmos klasės“ galinė salono dalis ir daugiafunkcės sėdynės visiems keturiems automobilio  keleiviams. Prie prabangos pojūčio prisideda tik AMG būdingi apdailos elementai ir „AMG Performance“ vairas su vairavimo režimo pasirinkimo mygtukais. Išskirtinės spalvos ir įvairūs „nappa“ odos apmušalai padės susikurti saloną pagal kiekvieno kliento pageidavimus.

Naujausia MBUX informacijos ir pramogų sistema apima įvairius AMG ir hibridams skirtus ekranus, vaizdus ir funkcijas. Ši sistema taip pat padės valdyti naujas arba patobulintas pagalbines vairavimo sistemas. Jos sumažina kasdienio gyvenimo įtampą, teikdamos konkrečiai situacijai pritaikytą pagalbą: kai reikia pritaikyti greitį, kontroliuoti atstumą, vairuoti ir persirikiuoti. Tokiu būdu vairuotojai gali saugiau bei patogiau pasiekti kelionės tikslą. Iškilus avarinei situacijai, pagalbinės vairavimo sistemos, atsižvelgdamos į situaciją, gali reaguoti į pavojų ir taip sumažinti galimo susidūrimo rimtumą arba net visiškai jo išvengti.
 
Technologijos
 
„AMG E PERFORMANCE“ hibridinė pavara susideda iš priekinėje dalyje esančio 4,0 l V8 „BiTurbo“ 450 kW (612 AG) ir 900 Nm vidaus degimo variklio ir elektros variklio varančio galinius ratus. 140 kW (190 AG) galios elektros variklis įrengtas prie galinės ašies ir sujungtas su elektra perjungiama dviejų greičių pavarų dėže bei elektroniniu būdu valdomu riboto praslydimo galiniu diferencialu.  Siekiant kuo geresnio svorio balanso, didelio galingumo akumuliatorius taip pat yra patalpintas virš galinės ašies. Šis „Formulės 1™“ Įkvėptas didelio našumo akumuliatorius, o ir visa hibridinė sistema buvo sukurta remiantis technologijomis, kurios pasiteisino „Mercedes-AMG Petronas F1 Team“ komandos  hibridiniuose „Formulės-1“ lenktyniniuose automobiliuose. Kuriant ją „Mercedes-AMG“ glaudžiai bendradarbiavo su Briksvorte įsikūrusios „Formulės-1“ variklių gamintojo „High Performance Powertrains“ (HPP) ekspertų komanda.

 
Išskirtinio komforto užtikrinimui, pirmą kartą S klasėje yra panaudoti ir aktyvieji variklio laikikliai. Pagal važiavimo sąlygas besikeičiantis jų standumas, užtikrina mažesnes vibracijas ir   didelį našumo ir komforto santykį.
 
Dar viena funkcija išskirtinai padeda užtikrinti aukštą vairavimo dinamiką. „AMG ACTIVE RIDE CONTROL“ - aktyvioji posvyrio stabilizavimo sistema, kuri elektromechaniškai kompensuoja kėbulo judesius. Ši sistema, reaguojanti į realias kelių sąlygas ir sumažina sukimo inerciją posūkiuose, . Tai leidžia vairuotojui dar intensyviau pajusti automobilio tikslumą ir grįžtamąjį ryšį. Nepamirškime ir šiame modelyje standartiškai montuojamo galinės ašies vairo mechanizmo, kuris važiuojant automobiliui iki 100 km/h, gali pasukti galinius ratus priešinga kryptimi nei priekiniai ratai, 2,5 laipsnio. Dėl to faktiškai sutrumpėja ratų bazė, posūkiuose automobilis tampa gerokai manevringesnis; sumažėja vairavimo inercija ir sukimosi spindulys apsisukant ar parkuojantis. Važiuojant didesniu nei 100 km/h greičiu, galiniai ratai sukasi lygiagrečiai su priekiniais, užtikrinant automobilio stabilumą ir tikslesnį valdymą. 
 
„AMG S klasės automobilyje įdiegę unikalią E PERFORMANCE sistemą tuo pačiu nustatome dar vieną technologinį laiptelį šio segmento elektrifikacijoje. Hibrido išdėstymas su vidaus degimo varikliu priekyje ir elektros pavara prie galinės ašies ne tik suteikia puikią vairavimo patirtį, bet ir gerokai padidina efektyvumą. Optimizuotas svorio paskirstymas, geriausias įmanomas sukimo momento panaudojimas ir labai jautrus galios perdavimas žada aukščiausio lygio vairavimo dinamiką ir rafinuotumą. Be techniškai pažangios transmisijos, išnaudojome visas pakabos galimybes, kad pasiektume didžiausią įmanomą komforto ir važiavimo dinamikos santykį. Pavyzdžiui, pirmą kartą AMG S klasės automobilyje sumontuotas pneumatinės pakabos, galinės ašies vairo mechanizmo ir aktyvaus posvyrio stabilizavimo derinys.“
Jochenas Hermannas, „Mercedes-AMG GmbH“ technikos generalinis direktorius 
 
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Mercedes-Benz S klasė
Susiję straipsniai
Naujų technologijų pranašas – S klasės „Mercedes-Benz“ Naujų technologijų pranašas – S klasės „Mercedes-Benz“ 
BMW pristatė sportišką „M4 CS“ modelį: iki 100 km/val. – per 3,4 sek. BMW pristatė sportišką „M4 CS“ modelį: iki 100 km/val. – per 3,4 sek 
Pasaulinė „Volkswagen California“ kemperio premjera – galima rinktis ir iš tinklo įkraunamą hibridą Pasaulinė „Volkswagen California“ kemperio premjera – galima rinktis 
„Renault“ keičia automobilių pardavimo filosofiją – miestų centruose atsiras kompaktiški salonai „Renault“ keičia automobilių pardavimo filosofiją – miestų centruose 
„Renault“ plečia šeimos visureigių asortimentą – pristato hibridinį modelį „Symbioz“ „Renault“ plečia šeimos visureigių asortimentą – pristato hibridinį  
Drastiškų pokyčių dešimtmetis automobilių pasaulyje. Kas juos paspartino? Drastiškų pokyčių dešimtmetis automobilių pasaulyje. Kas juos paspar 
Naujasis „CUPRA Formentor“: nuo sėkmės istorijos iki naujosios ikonos Naujasis „CUPRA Formentor“: nuo sėkmės istorijos iki naujosios ikono 
Elektrinio Range Rover bandymai: nuo –40°C laipsnių poliariniame rate iki +50°C laipsnių dykumose Elektrinio Range Rover bandymai: nuo –40°C laipsnių poliariniame rat 
„Opel“ pristato stulbinantį naujos kartos „Grandland“ visureigį „Opel“ pristato stulbinantį naujos kartos „Grandland“ visureigį 
„Mini“ pristatė pirmąjį elektrinį kompaktinį visureigį „Aceman“ „Mini“ pristatė pirmąjį elektrinį kompaktinį visureigį „Aceman“ 
Vienas automobilis – visiems gyvenimo atvejams: į ką atkreipti dėmesį? Vienas automobilis – visiems gyvenimo atvejams: į ką atkreipti dėmes 
Baltijos šalyse pradėta prekyba naujuoju „Renault Captur“, paaiškėjo modelio kainos Baltijos šalyse pradėta prekyba naujuoju „Renault Captur“, paaiškėjo 
Naujieji „Audi“ įkraunami hibridai Q7 ir Q8 elektros režimu įveiks iki 90 km atstumą Naujieji „Audi“ įkraunami hibridai Q7 ir Q8 elektros režimu įveiks i 
Pristatytas 816 AG Mercedes-AMG GT 63 S E Performance kupė Pristatytas 816 AG Mercedes-AMG GT 63 S E Performance kupė 
„Mazda“ pristatė naująjį flagmaną CX-80 „Mazda“ pristatė naująjį flagmaną CX-80 
„Audi Q6 e-tron“ platformos inovacijos: išradingas paprastumas ir 800 voltų spartusis įkrovimas „Audi Q6 e-tron“ platformos inovacijos: išradingas paprastumas ir 80 
Naujasis “Dacia Spring” – tapo dar… pigesnis Naujasis “Dacia Spring” – tapo dar… pigesnis 
Naujasis „Opel Frontera“: sugrįžtantis visureigis turės ir elektrinę versiją Naujasis „Opel Frontera“: sugrįžtantis visureigis turės ir elektrinę 
„Toyota Prius“ laimėjo apdovanojimą už geriausią pasaulyje 2024 m. automobilio dizainą „Toyota Prius“ laimėjo apdovanojimą už geriausią pasaulyje 2024 m. a 
Renault grupė atgal Nissan kompanijai parduos Nissan akcijų sudarančių maždaug 2,5 % kapitalo Renault grupė atgal Nissan kompanijai parduos Nissan akcijų sudaranč 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt