Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2010-12-10
„Mercedes“ naudos „Renault–Nissan“ dyzelinius variklius
Pirmasis „Mercedes–Benz“ ir „Renault–Nissan“ kompanijų bendro darbo rezultatas – susitarimas naujuose A ir B klasių „Mercedes“ automobiliuose naudoti „Renault“ konstrukcijos dyzelinį variklį. „Renault“ konstrukcijos 1,6 litro darbinio tūrio dyzelinis variklis su turbina pasieks apie 128 AG. Taip pat, šis sandoris mainais už dyzelinį mažo tūrio variklį, „Renault–Nissan“ leidžia naudoti „Mercedes“ konstrukcijos V6 ir V8 variklius. Spėjame, kad benzininiai 3,5 litrų V6 su turbina ir 6,2 litrų V8 varikliai bus naudojami „Infiniti“ IPL serijos modeliuose. Abi kompanijos taip pat pradėjo darbą prie mažų trijų ir keturių cilindrų variklių, kurie bus naudojami minėtuose A ir B klasės Mercedesuose ir „Renault Clio“ ir „Megane“ modeliuose.
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas