Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2023-01-26
Naujasis „BMW M3 CS“: iki 100 km/val. – per 3,4 sek.

Naujasis „BMW M3 CS“: iki 100 km/val. – per 3,4 sek.
Vokietijos automobilių koncerno „BMW“ sportinių modelių padalinys „M GmbH“ pristatė atnaujintą, dar greitesnį „BMW M3 CS“ sedaną. Šis modelis, kuris pritaikytas ir važiavimui lenktynių trasose, ir yra universalus kasdienėse kelionėse, pasižymi patobulintu 405 kW/550 AG galios varikliu, subtilia išvaizda bei inovacijomis valdymo srityje. 

„Naujausias modelis yra dar sportiškesnis ir dinamiškesnis. Tai pavyko pasiekti patobulinus ligšiol „M3“ ir „M4“ modeliuose naudotą variklį su „M TwinPower Turbo“ technologija. Taip pat automobilio konstrukcijose naudojant lengvas medžiagas, taip sumažinant „M3 CS“ svorį. Tikime, kad šis modelis, kuris nuo kovo mėnesio bus ribotu tiražu gaminamas „BMW Group“ gamykloje Miunchene, sulauks dėmesio ir Lietuvoje. Jis turėtų pritraukti vairuotojus, kurie ieško modelio, galinčio suderinti ekstremalaus sportinio vairavimo malonumą su praktiškumu kasdienėse kelionėse, prabangą ir naujausias technologijas“, – sako „BMW“ prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.
 
Galingas variklis užtikrina ypatingą greitį
 
Naujojo modelio variklis yra 30 kW/40 AG galingesnis, lyginant su ankstesniu „BMW M3“ modeliu. Automobilio šešių cilindrų variklis gali pasigirti 405 kW/550 AG variklio galia bei išvysto maksimalų 650 Nm sukimo momentą. 

 
Dėl naujausių technologinių sprendimų variklyje „M3 CS“ automobilis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgi vos per 3,4 sek., o nuo 0 iki 200 km/val. – per 11,1 sekundės. Kiekvienas automobilio modelis turi įdiegtą „M Driver“ paketą, todėl maksimalus automobilio greitis yra ribojamas pasiekus 302 km/val.
 
Didžiausias 650 Nm sukimo momentas pasiekiamas nuo 2750 iki 5950 aps./min., o maksimali galia pasiekiama esant 7200 aps./min. 
 
Tam, kad užtikrintų automobilio patikimumą intensyviam važiavimui, BMW inžinieriai pritaikė daug lenktyniniuose automobilių varikliuose naudojamų technologinių sprendimų. „M3 CS“ variklio karteris yra standus, uždaros konstrukcijos ir be įvorių, todėl išlieka patvarus net ir esant dideliam degimo slėgiui. Patvarus kaltinis alkūninis velenas užtikrina pastovų galios didinimą ir išlaiko aukštas variklio apsukas net ir didelių apkrovų metu. Variklio cilindrų galvučių šerdys atspausdintos naudojant 3D spausdintuvo technologiją, todėl aušinimo skysčio kanalai išdėstyti optimaliai valdant temperatūrą – šio efekto neįmanoma pasiekti naudojant įprastus metalo liejimo metodus. 

 
Galios bei dinamiškumo jausmą pasiekti padeda ir speciali „M“ dujų išmetimo sistema, sustiprinanti sportišką variklio griausmą. O važiuojant „SPORT“ arba „SPORT+“ režimu, variklio garsas tampa dar stipresnis ir užtikrinama lenktyniniams automobiliams būdinga garso patirtis. 
 
Moderniausi technologiniai pasirinkimai
 
Variklio galia į ratus perduodama per automatinę aštuonių laipsnių „M Steptronic“ pavarų dėžę su „Drivelogic“ sistema, kuri leidžia pasirinkti iš trijų pavarų perjungimo programų ir gali būti valdoma ant vairo esančiomis pavarų svirtelėmis. Vairuotojas gali keisti transmisijos perjungimo charakteristikas, pasirinkdamas komfortišką, sportinį ir lenktynių trasai pritaikytus režimus. 

 
„M3 CS“ ratus suka visų varančiųjų ratų sistema „M xDrive“, sklandžiai paskirstydama galią tarp priekinių ir galinių ratų. „BMW M3 CS“ vairuotojai gali atjungti dinaminę stabilumo kontrolės (DSC) sistemą bei nustatyti, jog automobilis būtų varomas tik galine ašimi. 
 
Naujasis „M3 CS“ turi adaptyviąją M pakabą su elektroniniu būdu valdomais amortizatoriais ir kintančio sportinio vairavimo sistemą su „M Servotronic" stiprintuvu. 

 
Naujojo modelio salone įmontuotas išlenktas „BMW“ monitorius, kurį sudaro 12,3 colio skersmens valdymo ekranas ir 14,9 colio skersmens prietaisų ekranas. Pastarajame vairuotojui suteikiama svarbi važiavimo informacija, naudojami nauji grafikos ir „M“ stiliaus sprendimai. Pasirinkus bazinę automobilio įrangą vairuotojai ras navigacijos ir asmeninio asistento sistemas, moderniausias išmaniojo telefono integracijos galimybes. Už papildomą mokestį bus galima užsisakyti ir projekcinį ekraną (Head-Up Display), pritaikytą „M“ modeliams. 

 
Standartinėje automobilio įrangoje taip pat yra platus komforto įrangos pasirinkimas: naujausia dviejų zonų automatinė klimato kontrolė, „Harman Kardon“ erdvinio garso sistema, parkavimo sistema ir saugumo asistentais – perspėjančiais apie priekinio susidūrimo pavojų, išvažiavimą iš savo juostos ar greičio limito viršijimą. Už papildomą mokestį bus galima įsigyti signalizacijos sistemą, automatinį bagažinės dangčio valdymą ir pagalbines vairavimo bei parkavimo sistemas.
 
Automobilis, kuris nustebins savo išvaizda
 
„BMW M3 CS“ automobilio gamintojai teigia, kad naujoji transporto priemonė išsiskiria konkrečiai šiam modeliui pritaikytomis lengvos konstrukcijos detalėmis. Tiek automobilio viduje, tiek ir išorėje naudojamos anglies pluoštu sustiprinto plastiko (CFRP) detalės. Anglies pluošto medžiaga naudota kuriant automobilio stogą, variklio dangtį, oro įsiurbimo angas, išorinių veidrodėlių dangtelius ir kt. Dėl galinio duslintuvo, pagaminto iš titano, naujojo „M3 CS“ išmetimo sistemos svoris sumažėjo daugiau kaip 4 kilogramais. Paėmus bendrai, įvairūs išmanūs sprendimai leido naujojo modelio svorį sumažinti 20 kg, lyginant su pirmtaku.

 
„BMW M3 CS“ automobilio išorinio dizaino patrauklumą užtikrina dėmesys net ir menkiausioms detalėms. Automobilio vairuotojai galės džiaugtis į standartinę įrangą įeinančiais lengvojo lydinio ratlankiais su išskirtinio dizaino V formos stipinais ir aukso bronzos spalvos apdaila. Šis automobilis bus komplektuojamas su 19 colių ratlankiais priekyje ir 20 colių – gale.
 
Naujojo „BMW M3 CS“ viduje vartotojai pasijus tarsi sportiniame automobilyje. Vairuotojo ir keleivių patogumą užtikrina specialiai šiam modeliui pristatytos „M“ klasės raudonos ir juodos spalvos anglies pluošto sėdynės, aptrauktos merino oda. Elektra valdomos ir šildomos sėdynės turi integruotas galvos atramas, todėl vairuotojas pajus ne tik greitį, bet ir komfortą važiuojant didelius atstumus. 
 
Spauskite ir sužinokite daugiau apie BMW M3
Susiję straipsniai
Debiutuoja pirmasis BMW sportinis M serijos universalas – „BMW M3“ Debiutuoja pirmasis BMW sportinis M serijos universalas – „BMW M3“ 
Greičiausias „BWM M“ serijinis modelis – tokių išleis tik tūkstantį Greičiausias „BWM M“ serijinis modelis – tokių išleis tik tūkstantį  
Lietuvoje debiutuoja naujos kartos „BMW M3“ ir „M4 Coupe“ modeliai Lietuvoje debiutuoja naujos kartos „BMW M3“ ir „M4 Coupe“ modeliai 
BMW pristatė sportišką „M4 CS“ modelį: iki 100 km/val. – per 3,4 sek. BMW pristatė sportišką „M4 CS“ modelį: iki 100 km/val. – per 3,4 sek 
Pasaulinė „Volkswagen California“ kemperio premjera – galima rinktis ir iš tinklo įkraunamą hibridą Pasaulinė „Volkswagen California“ kemperio premjera – galima rinktis 
„Renault“ keičia automobilių pardavimo filosofiją – miestų centruose atsiras kompaktiški salonai „Renault“ keičia automobilių pardavimo filosofiją – miestų centruose 
„Renault“ plečia šeimos visureigių asortimentą – pristato hibridinį modelį „Symbioz“ „Renault“ plečia šeimos visureigių asortimentą – pristato hibridinį  
Drastiškų pokyčių dešimtmetis automobilių pasaulyje. Kas juos paspartino? Drastiškų pokyčių dešimtmetis automobilių pasaulyje. Kas juos paspar 
Naujasis „CUPRA Formentor“: nuo sėkmės istorijos iki naujosios ikonos Naujasis „CUPRA Formentor“: nuo sėkmės istorijos iki naujosios ikono 
Elektrinio Range Rover bandymai: nuo –40°C laipsnių poliariniame rate iki +50°C laipsnių dykumose Elektrinio Range Rover bandymai: nuo –40°C laipsnių poliariniame rat 
„Opel“ pristato stulbinantį naujos kartos „Grandland“ visureigį „Opel“ pristato stulbinantį naujos kartos „Grandland“ visureigį 
„Mini“ pristatė pirmąjį elektrinį kompaktinį visureigį „Aceman“ „Mini“ pristatė pirmąjį elektrinį kompaktinį visureigį „Aceman“ 
Vienas automobilis – visiems gyvenimo atvejams: į ką atkreipti dėmesį? Vienas automobilis – visiems gyvenimo atvejams: į ką atkreipti dėmes 
Baltijos šalyse pradėta prekyba naujuoju „Renault Captur“, paaiškėjo modelio kainos Baltijos šalyse pradėta prekyba naujuoju „Renault Captur“, paaiškėjo 
Naujieji „Audi“ įkraunami hibridai Q7 ir Q8 elektros režimu įveiks iki 90 km atstumą Naujieji „Audi“ įkraunami hibridai Q7 ir Q8 elektros režimu įveiks i 
Pristatytas 816 AG Mercedes-AMG GT 63 S E Performance kupė Pristatytas 816 AG Mercedes-AMG GT 63 S E Performance kupė 
„Mazda“ pristatė naująjį flagmaną CX-80 „Mazda“ pristatė naująjį flagmaną CX-80 
„Audi Q6 e-tron“ platformos inovacijos: išradingas paprastumas ir 800 voltų spartusis įkrovimas „Audi Q6 e-tron“ platformos inovacijos: išradingas paprastumas ir 80 
Naujasis “Dacia Spring” – tapo dar… pigesnis Naujasis “Dacia Spring” – tapo dar… pigesnis 
Naujasis „Opel Frontera“: sugrįžtantis visureigis turės ir elektrinę versiją Naujasis „Opel Frontera“: sugrįžtantis visureigis turės ir elektrinę 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt