Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2010-12-02
„Opel“: Mums reikia naujos „Calibra“
„Opel“ kompanijos vadovai gal tris metus nenustoja kalbėti apie norą prikelti „Opel Calibra“ automobilį. Dabar šią žinią patvirtino ir „General Motors“ Europos padalinio vadovas Nickas Reilly. Duodamas interviu, GM Europos vadovas tiesiai šviesiai pasakė – „Aš manau mums jos reikia, todėl mes ją pagaminsime.“ Ar yra pagrindas netikėti tokio aušto vadovo žodžiais?
Naujoji „Calibra“ būtų gaminama naudojant „Insignia“ platformą ir agregatus. Visai kaip senoji naujo „Vectra“ techninius sprendimus. Automobilių rinkos ekspertai skaičiuoja, kad „Opel“ reikia surasti bent 30 tūkst. šio modelio pirkėjų kiekvienais metais. Kitu atveju, naujosios „Calibra“ gamyba bus nepelninga. Kalbant apie modeliui įmanomus variklius, negalime nepaminėti tikimybės, kad „Calibra“ galėtų sulaukti ir „Insignia GXR“ 320 AG variklio drauge su visų keturių varomų ratų sistema! |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas