Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2023-09-22
Pristatytas naujasis „Fiat 600 Hybrid“: itališko stiliaus „miestietis“

Pristatytas naujasis „Fiat 600 Hybrid“: itališko stiliaus „miestietis“
Vasarą naująjį elektromobilį „Fiat 600e“ oficialiai pristatęs Italijos gamintojas praneša apie hibridinę šio modelio versiją, kurią bus galima įsigyti nuo 2024 metų, – „Fiat 600 Hybrid“. Taip FIAT užpildo vartotojams aktualius segmentus: naujasis 600 modelis bus tik elektrinis arba elektrifikuotas, o pastaroji versija patenkins pamažu prie elektrifikacijos pereinančių rinkų poreikius.

„Mūsų strateginė vizija išlieka nukreipta į grynuosius elektromobilius, o geriausiai Europoje parduodamo miesto elektromobilio 500e sėkmė tik skatina mūsų pasiryžimą siekti, kad elektrinis transportas būtų prieinamas visiems. Tačiau taip pat privalome išlikti aktyvūs ir tokiose šalyse, kurių kelių elektromobiliai dar visiškai neužvaldė. Kaip, beje, ir mūsų namų rinkoje – Italijoje. 
 
Todėl šiose šalyse greta visiškai naujo 600e elektromobilio pasiūlysime ir aukštos kokybės hibridą, kuris, tikėkimės, plačiau pravers duris į elektrifikuotą pasaulį“, – pažymėjo FIAT generalinis direktorius ir „Stellantis“ koncerno marketingo vadovas globaliai rinkai Olivier Francois.
 
Technologija
 
Hibridinė pavara yra išmanus ir vartotojams patogus išradimas. Jomis aprūpintų modelių paklausa auga. Hibridų besidairantiems vairuotojams dabar siūlomas naujas „Fiat“ produktas – 100 AG galią suteikiantis 600-asis modelis su P2 hibridiniu paketu. Jo CO₂ išmetimas – tik 110–114 g/km (preliminarūs skaičiai prieš homologaciją).
 
Hibridinė pavara bus derinama su dviem galimais įrangos lygiais: prabangiausia bus „Fiat 600 Hybrid La Prima“ versija, taip pat galima rinktis „Fiat 600 Hybrid“ modelį.

 
Naujajame „Fiat 600 Hybrid“ sumontuota švelnioji (angl. mild hybrid electric vehicle, MHEV) hibridinė pavara užtikrina komfortą ir našumą. Ji leidžia važiuoti elektriniu režimu iki 30 km/val. greičiu mieste, o užmiestyje elektros režimas gali aktyvuotis, kai vairuotojas atleidžia greičio paminą stabiliomis sąlygomis nuokalnėse.
 
Diržinis starteris užtikrina tylų ir efektyvų traukos paskirstymą tarp vidaus degimo variklio ir elektros motoro, dėl to vairuotojas gali mėgautis sklandžiu vairavimu. Nuoseklią galią suteikia 1,2 litro darbinio tūrio 3 cilindrų 100 AG galios benzininio variklio sinergija su 48 voltų ličio jonų baterija ir 6 pavarų elektrine dviejų sankabų transmisija. Pastarojoje įmontuotas 21 kW galios elektros motoras, srovės keitiklis ir pavaros valdymo centrinis blokas – tokia konstrukcija lemia optimalų kompaktiškumą.
 
Papildoma elektros galia pagerina elastingumą esant žemiems sūkiams ir įsibėgėjant, todėl vairuotojas tyliai ir greitai pajuda, o pavaros keičiamos nuspėjamai ir greitai. Be to, ši technologija leidžia atgauti dalį energijos automobiliui lėtėjant. 
 
Variklis sukurtas taip, kad normaliomis važiavimo sąlygomis optimizuotų degalų sąnaudas ir iki 15 proc. sumažintų CO₂ emisiją, palyginti su tik vidaus degimo varikliu su automatine pavarų dėže. Dėl Millerio ciklo CO₂ išmetimas siekia viso labo 110–114 g/km (skaičiai tvirtinami) – tai leidžia sėkmingai konkuruoti su kitais prekių ženklais.
 
Važiavimas elektra
 
Hibridinis galios šaltinis turi daug privalumų, tarp kurių tikrai ne paskutinėje vietoje yra pajudėjimas 100 proc. elektriniu režimu. Tai leidžia įsibėgėti sklandžiai, tyliai ir nenaudojant nė lašo degalų. Taip pat elektros motoras padidina pavaros našumą bei dinamiką, o tam tikrose situacijose leidžia važiuoti atjungus vidaus degimo variklį.
 
Šis režimas įjungiamas riedant mieste mažesniu nei 30 km/val. greičiu – tuomet iki 1 km galima nuvažiuoti naudojant vien tik elektros energiją. Keliaujant užmiesčio keliais ar greitkeliais, elektros motoras įsijungia tada, kai vairuotojas atleidžia greičio paminą stabiliomis sąlygomis nuokalnėje. Taip gali būti sėkmingai suderinti tiek galios, tiek baterijos įkrovos poreikiai.

 
Tik elektros galios šaltinis gali būti naudojamas vadinamajai „šliaužimo“ funkcijai, kai pirmyn pajudama nespaudžiant akceleratoriaus. Pavyzdžiui, tai gali būti judėjimas eismo spūstyse. Automobilį galima parkuoti 100 proc. elektros režimu įjungiant pirmąją arba atbulinę pavaras. Be to, hibridinė galios sistema sukurta taip, kad dalį energijos atgautų automobiliui lėtėjant.
 
Šios technologijos pranašumai yra akivaizdūs: mažesnės degalų sąnaudos ir išmetalų kiekis bei labiau tausojama aplinka. Be to, įvairius poreikius atliepianti galios sistema ir sklandus elektrinės dviejų sankabų transmisijos veikimas sukelia mažiau triukšmo, leidžia dar komfortiškiau ir maloniau vairuoti. Šios naujojo „Fiat 600“ savybės suteikia papildomo postūmio kasdieniam gyvenimui, jomis lengva naudotis įvairiausiose mobilumo situacijose.
 
Miestui skirtas itališko stiliaus modelis
 
Naujajame „Fiat 600“ Italijos gamintojas suderino geriausias B ir B-SUV automobilių segmentų savybes, kad galėtų pasiūlyti gražų, džiaugsmą keliantį ir lengvai vairuojamą modelį. Juo italų prekių ženklas pažymi sugrįžimą į B segmentą. Naujokas yra tipiškas miesto mobilumo,  prekių ženklo itališko stiliaus bei poslinkių tvarumo link įkūnijimas.
 
„Fiat 600 Hybrid“ yra penkerių durelių, 4,17 metro ilgio automobilis, tad jame patogiai telpa 5 žmonės. Salone taip yra 15 litrų talpos smulkiems daiktams pasidėti, o bagažinės talpa – 385 litrai.
 
Ekologiško mobilumo ieškantiems jauniems klientams puikiai pritaikyta naujoji „Fiat 600 Hybrid“ versija traukia akį perdirbto audinio sėdynėmis su baltais akcentais ir matiniu juodu prietaisų skydelio gaubtu, pagamintu iš dalies biologinės kilmės plastiko.

 
Prabangesnio įrangos lygio „Fiat 600 Hybrid La Prima“ versijoje įdiegtos pažangiausios saugos ir pagalbos vairuotojui funkcijos. O 2-ojo autonomiškumo lygio pagalbinės vairavimo sistemos suteikia daugybę privalumų tiek važinėjant mieste, tiek užmiestyje.
 
Abiejų įrangos lygių automobiliuose naudojamas specifine spalva išskirtas „Powermeter“ energijos srauto matuoklis, po vairu montuojamos pavarų keitimo rankiniu režimu mentelės ir įdiegtas „e-Auto OFF“ važiavimo režimas, kad prireikus būtų išjungta vidaus degimo variklio atjungimo funkcija.

Matuos poveikį aplinkai
 
Naujajame „Fiat 600 Hybrid“ gali būti įdiegtas vienas iš dviejų ryšio paslaugų paketų: „Connect One“ ir „Connect PLUS“. Standartiškai į visus automobilius diegiamas „Connect One“  patenkins svarbiausius saugumo ir pagalbos poreikius, tarp jų – pagalbos tarnybų iškvietimą bei kas mėnesį teikiamą vertingą informaciją apie automobilio būklę.
 
„Connect PLUS“ ryšio paketas palengvina vairavimą ir apskritai naudojimąsi automobiliu. Jis apima navigacijos paslaugas, funkcijas, leidžiančias nuotoliniu būdu valdyti transporto priemonę per FIAT programėlę, stebėti vairavimo stilių ir kt.
 
Naujasis „Fiat 600 Hybrid“ taip pat galės pateikti kelionės ataskaitą – nūdieną ši naujovė ypač aktuali. Ši funkcija suteikia galimybę įvertinti savo vairavimo stiliaus įtaką aplinkai bei automobilio būklei, pagerinti mašinos valdymo įpročius ir sumažinti degalų sąnaudas.
 
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Fiat 600
Susiję straipsniai
Naujasis „Fiat 600e“: elektrinis „FIAT“ sugrįžimas į B segmentą Naujasis „Fiat 600e“: elektrinis „FIAT“ sugrįžimas į B segmentą 
Nuo šiol „Renault“ siūlys dar daugiau saugos sistemų bazinėje modelių įrangoje Nuo šiol „Renault“ siūlys dar daugiau saugos sistemų bazinėje modeli 
Naujasis „Škoda Kodiaq“ – jo dizainerio Oliverio Stefani akimis Naujasis „Škoda Kodiaq“ – jo dizainerio Oliverio Stefani akimis 
BMW pristatė sportišką „M4 CS“ modelį: iki 100 km/val. – per 3,4 sek. BMW pristatė sportišką „M4 CS“ modelį: iki 100 km/val. – per 3,4 sek 
Pasaulinė „Volkswagen California“ kemperio premjera – galima rinktis ir iš tinklo įkraunamą hibridą Pasaulinė „Volkswagen California“ kemperio premjera – galima rinktis 
„Renault“ keičia automobilių pardavimo filosofiją – miestų centruose atsiras kompaktiški salonai „Renault“ keičia automobilių pardavimo filosofiją – miestų centruose 
„Renault“ plečia šeimos visureigių asortimentą – pristato hibridinį modelį „Symbioz“ „Renault“ plečia šeimos visureigių asortimentą – pristato hibridinį  
Drastiškų pokyčių dešimtmetis automobilių pasaulyje. Kas juos paspartino? Drastiškų pokyčių dešimtmetis automobilių pasaulyje. Kas juos paspar 
Naujasis „CUPRA Formentor“: nuo sėkmės istorijos iki naujosios ikonos Naujasis „CUPRA Formentor“: nuo sėkmės istorijos iki naujosios ikono 
Elektrinio Range Rover bandymai: nuo –40°C laipsnių poliariniame rate iki +50°C laipsnių dykumose Elektrinio Range Rover bandymai: nuo –40°C laipsnių poliariniame rat 
„Opel“ pristato stulbinantį naujos kartos „Grandland“ visureigį „Opel“ pristato stulbinantį naujos kartos „Grandland“ visureigį 
„Mini“ pristatė pirmąjį elektrinį kompaktinį visureigį „Aceman“ „Mini“ pristatė pirmąjį elektrinį kompaktinį visureigį „Aceman“ 
Vienas automobilis – visiems gyvenimo atvejams: į ką atkreipti dėmesį? Vienas automobilis – visiems gyvenimo atvejams: į ką atkreipti dėmes 
Baltijos šalyse pradėta prekyba naujuoju „Renault Captur“, paaiškėjo modelio kainos Baltijos šalyse pradėta prekyba naujuoju „Renault Captur“, paaiškėjo 
Naujieji „Audi“ įkraunami hibridai Q7 ir Q8 elektros režimu įveiks iki 90 km atstumą Naujieji „Audi“ įkraunami hibridai Q7 ir Q8 elektros režimu įveiks i 
Pristatytas 816 AG Mercedes-AMG GT 63 S E Performance kupė Pristatytas 816 AG Mercedes-AMG GT 63 S E Performance kupė 
„Mazda“ pristatė naująjį flagmaną CX-80 „Mazda“ pristatė naująjį flagmaną CX-80 
„Audi Q6 e-tron“ platformos inovacijos: išradingas paprastumas ir 800 voltų spartusis įkrovimas „Audi Q6 e-tron“ platformos inovacijos: išradingas paprastumas ir 80 
Naujasis “Dacia Spring” – tapo dar… pigesnis Naujasis “Dacia Spring” – tapo dar… pigesnis 
Naujasis „Opel Frontera“: sugrįžtantis visureigis turės ir elektrinę versiją Naujasis „Opel Frontera“: sugrįžtantis visureigis turės ir elektrinę 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt