Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2010-11-12
„Škoda“ siūlys visų keturių varomų ratų sistemą „Octavia“ ir „Superb“ modeliuose
Čekai „Škoda“ praneša, kad į jų „Octavia“ ir „Superb“ modelius bus montuojama visų keturių varomų ratų „Haldex“ sistema. Mažasis SUV „Yeti“ tokią sistemą jau turi. Identiška „Haldex“ sukurta keturių varomų ratų sistema jau naudojama kituose „Volkswagen“ grupės automobiliuose – „VW Golf“, „Audi A3“ ir TT. „Škoda“ šią sistemą naudos kartu su 2,0 litro TDI varikliu su automatine dviejų sankabų DSG sistema. Čekai praneša, kad sistema sugebės iki 96 proc. galios perduoti į priekinius ratus, taigi, važiuojant normaliomis sąlygomis kuro sąnaudos neturėtų būti didesnės nei tokiuose pačiuose automobiliuose be „Haldex“ sistemos. Ši pažangi keturių varomų ratų sistema pravers ne tik važiuojant sudėtingomis sąlygomis. Ja bus lengviau tempti sunkias priekabas ar karavanus.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Skoda Octavia
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas