Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-02-19
„Škoda“ šeimą papildys dar vienas gražuolis – pirmasis kompanijos elektrinis visureigis

„Škoda“ šeimą papildys dar vienas gražuolis – pirmasis kompanijos elektrinis visureigis
 
„Škoda“, „Volkswagen“ priklausanti dukterinė automobilių gamintoja, paskelbė apie savo elektra varomą „Enyaq“ elektromobilį. Bus naudojama „VW“ sukurta MEB platforma, kuria taip pat paremtas ir šiais metais pasirodysiantis elektrinis „ID Crozz“ visureigis.
 
„Enyaq“ iš esmės yra praėjusiais metais Ženevos parodoje pristatytos „Vision iV“ koncepcijos rezultatas.
 
Naujasis elektromobilis varomas dviem elektros varikliais – po vieną ant kiekvienos ašies. Bendra jų galia – 302 AG. Iki 100 km/val. automobilis turėtų įsibėgėti per 5,9 sek.
 
„Enyaq“ turės 82 kWh ličio jonų baterijų sistemą ir „Škoda“ atstovai teigia, kad elektrinis automobilis nuvažiuos apie 500 km WLTP režimu.
 
„Škoda“ tikisi, kad rinkai galės pasiūlyti trijų skirtingų baterijų sistemų dydžių bei dviejų skirtingų kėbulo stilių elektromobilių versijas: „boxy“ ir SUV tipo. SUV variantas jau šiais metais turėtų pasirodyti Europos rinkoje.
 
Kalbant apie kupė variantą, tai jo teks palaukti iki 2021-ųjų. Kupė versija bus panašesnė į šio straipsnio nuotraukose matomą „Vision iV“ konceptą.
 
Jei „Enyaq“ kupė variantas išlaikys koncepcijos stilių – vertikalų profilį, nuožulnų stogą, dureles be rankenų ir didelį liuką – tai galėtų tapti geriausiai atrodanti MEB platformos transporto priemonė.

 
„Vision iV“
©Gamintojo nuotr.

„Škoda“ produktų strategijos vadovas Guido Haakas teigia:
 
„Manau, kad su pirmuoju MEB platformos automobiliu, mūsų SUV, jūs dizaino prasme pamatysite tikrą šuolį į priekį. Tie, kurie matė Vision iV konceptą, jau spėjo trumpai pamatyti, kaip atrodys automobilis. Jis yra labai dinamiškas ir žavaus dizaino. Be to, faktinis vairavimo dinamiškumas taip pat yra labai didelis.“
 
„Škoda“ planuoja iki 2025-ųjų metų gaminti penkis skirtingus elektrinius automobilių modelius ir viskas prasidės nuo „Enyaq“.
 
Taip pat „Škoda“ tikisi, kad iki 2025-ųjų vien elektra varomi automobiliai ir plug-in hibridai bendrame kompanijos pardavimų krepšelyje sudarys 25 proc.
 
Primename, kad Čekijos automobilių gamintoja „Škoda“ jau 20 metų, kaip priklauso „Volkswagen Group“. „Škoda“ savo automobilius parduoda maždaug 100 skirtingų šalių ir per metus pardavimai siekia apie 1,25 mln. automobilių.
 
Palyginimui, kitas „VW“ prekės ženklas - „Audi“, per metus parduoda apie 1,8 mln. automobilių.
 
Didžiausios „Škoda“ rinkos yra Europa, Rusija ir Kinija.
 
„Škoda“ taip pat planuoja išleisti ir antrąjį elektrinį visureigį, kuris taip pat remsis MEB platforma, o po to pristatyti ir kiek mažesnį, kompaktiškesnį modelį.
 
„Škoda“ neseniai pristatė ir nediduką miesto elektromobilį „Citigo iV“ ir žadama, kad jis kainuos „gerokai mažiau nei 20 000 eurų“. Labai gali būti, kad taip ir bus, nes „Citigo iV“ elektromobilio „broliukas“ - ant tos pačios, bet senesnės platformos sukurtas - „VW e-Up“ kainuoja apie 20 000 eurų.
 
„Enyaq“ elektromobiliai bus gaminami Čekijoje, Mlada Boleslave esančioje gamykloje, o elektriniai „VW“ kompanijos „Seat“, „Audi“ bei „VW ID.3“ automobiliai bus gaminami Cvikau gamykloje, Vokietijoje.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Skoda Enyaq technologijos.lt
Susiję straipsniai
„Škoda“ nuraškė keturias pergales Vokietijos leidinio skaitytojų rinkimuose „Škoda“ nuraškė keturias pergales Vokietijos leidinio skaitytojų rin 
„Škoda“ pristatė atnaujintą „Enyaq“ šeimą: siūlys galingesnes ir prabangesnes versijas „Škoda“ pristatė atnaujintą „Enyaq“ šeimą: siūlys galingesnes ir pra 
Elektrifikacija leido žengti lemiamą žingsnį: gamintojų varžybose laimi pirkėjai Elektrifikacija leido žengti lemiamą žingsnį: gamintojų varžybose la 
„Škoda“ džiaugiasi pardavusi jau du milijonus visureigių, bet kiek iš jų yra elektriniai? „Škoda“ džiaugiasi pardavusi jau du milijonus visureigių, bet kiek i 
„Mercedes-Benz“ G serija – stipresnis už laiką, o dabar – dar ir elektrinis „Mercedes-Benz“ G serija – stipresnis už laiką, o dabar – dar ir ele 
Elektromobilių plėtra tęsiasi – kas sublizgėjo 2023-aisiais? Elektromobilių plėtra tęsiasi – kas sublizgėjo 2023-aisiais? 
Kaip keičiasi vairavimo įpročiai persėdus į elektromobilį? Kaip keičiasi vairavimo įpročiai persėdus į elektromobilį? 
Lenktynės dėl geresnių baterijų: kokios technologijos skinasi kelią į priekį? Lenktynės dėl geresnių baterijų: kokios technologijos skinasi kelią  
Klaipėdoje pradeda veikti parkavimo programėlė „carOne“: siūlo analogų rinkoje neturinčias funkcijas Klaipėdoje pradeda veikti parkavimo programėlė „carOne“: siūlo analo 
Artėja naujojo elektrinio „Range Rover“ pristatymas: formuoja laukiančiųjų sąrašą Artėja naujojo elektrinio „Range Rover“ pristatymas: formuoja laukia 
„Toyota“ parodė, kaip atrodys naujasis Europai skirtas elektromobilis „Toyota“ parodė, kaip atrodys naujasis Europai skirtas elektromobili 
Autopramonės senbuviai kurdami elektromobilius bijo pradėti nuo balto lapo – kada laukti proveržio? Autopramonės senbuviai kurdami elektromobilius bijo pradėti nuo balt 
Elektromobilių gesinimas - naujas iššūkis ugniagesiams Elektromobilių gesinimas - naujas iššūkis ugniagesiams 
„Elektromobiliai neverti ažiotažo.“ Ekspertas atskleidžia priežastis „Elektromobiliai neverti ažiotažo.“ Ekspertas atskleidžia priežastis 
Europos Komisija pradeda tyrimą dėl subsidijuojamų elektromobilių iš Kinijos Europos Komisija pradeda tyrimą dėl subsidijuojamų elektromobilių iš 
Elektromobiliai: mada baigėsi, prasideda išskaičiavimas? Elektromobiliai: mada baigėsi, prasideda išskaičiavimas? 
Ar šiuolaikiniai elektromobiliai neigia įsisenėjusius mitus? Ar šiuolaikiniai elektromobiliai neigia įsisenėjusius mitus? 
„Renault“ įprastus naudotus automobilius paverčia elektriniais „Renault“ įprastus naudotus automobilius paverčia elektriniais 
Elektromobilis įmonei: ar yra ką rinktis iki 50 tūkst. eurų ir ar tai apsimoka? Elektromobilis įmonei: ar yra ką rinktis iki 50 tūkst. eurų ir ar ta 
Elektromobilių pardavimai – kas skatina, o kas pristabdo jų plėtrą? Elektromobilių pardavimai – kas skatina, o kas pristabdo jų plėtrą? 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt