Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2009-04-29
„Volkswagen Golf“ gaminami iš antrinių žaliavų
Vokietijos techninės priežiūros sąjungos TUV „Nord“ padalinio specialistai oficialiai patvirtino, kad šeštosios kartos „VW Golf“ konstrukcijoje – per 500 kg antrinių žaliavų. Automobilių gamybos istorijoje pirmą kartą pateikta tokia išvada, liudijanti, kad įmanoma perdirbti, o ne išmesti į sąvartyną nebenaudojamus automobilius, rašo „Respublika“. Naujausio „Volkswagen Golf“ modelio 40 proc. bendrojo automobilio svorio sudaro detalės, pagamintos iš antrinių žaliavų. Tai reiškia, kad automobilyje panaudota 15 kg perdirbto plastiko, 9 kg perlydyto stiklo ir 2 kg atnaujintų eksploatacinių skysčių, o likusi dalis – 472 kg perlydyto metalo. Ekspertai patikrino 5000 šeštos kartos „Volkswagen Golf“ detalių ir pripažino jas tinkamomis, rašo „Respublika“. Panaudojant antrines žaliavas mažėja gamybos išlaidos, bet žiūrint į automobilių kainoraščius pokyčių nematyti. Atpigo tik ankstesnis, penktos kartos, „Golf“, nes jį reikia išparduoti.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Volkswagen Golf
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas