Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Ar žinai kad?
Filtruoti pagal markę:
Sužinok įdomiausius faktus apie šiuos automobilius:
Ford Sierra, 1982 - 1993:
Europos metų automobilio rinkimuose Sierra užėmė į priekį praleidęs tik Audi 100 modelį
Buvo gaminama V6 versija su itin mažu darbiniu tūriu kaip V varikliui – vos 2.0 L
Pietų Afrikos rinkoje buvo išleista unikali XR8 Sierra versija dėl homologacijos A ralio grupėje. Šiame automobilyje buvo sumontuotas monstriškas 5.0 litrų variklis pasiskolintas iš Ford Mustang. Šis automobilis turėjo 209 AG (154 kW) galią, o didžiausias greitis siekė 225 km/h. „XR8“ lengvai atpažįstamas nes turi keturias aušinimo groteles tarp priekinių žibintų. Buvo pagaminta vos 250 tokių Sierra modelių:
1980-ųjų pabaigoje ir 1990-ųjų pradžioje „Cosworth“ lenktyninės Sierra versijos buvo labai sėkmingos Europos ir viso pasaulio “Touring Car” lenktynėse, o 1987 metais Ford komanda iškovoti gamintojo titulą “World Touring Car Championship” serijoje:
Ford Sierra buvo naudojamas ir B grupės ralio varžybose kur kovojo su tikrais to meto autosporto monstrais tokiais kaip Audi Quattro, Peugeot 205 Turbo ir Lancia Delta S4. Žinoma, tik galiniais ratais varoma Sierra negalėjo varžytis ant žvyrkelio, tačiau labai neblogai važiavo asfaltine danga. 1988 metais Didier Auriolis laimėjo savo pirmąjį WRC čempionato etapą Korsikoje būtent su Sierra. Vėliau buvo pristatyta visais ratais varoma „4x4 Sapphire“ versija, kuriai nors ir nepavyko laimėti WRC pasaulio čempionato, tačiau tapo itin populiari įvairiuose pasaulio raliuose. Sierra 1993 metais pakeitė Ford Escort Cosworth.
Buvo gaminama V6 versija su itin mažu darbiniu tūriu kaip V varikliui – vos 2.0 L
Pietų Afrikos rinkoje buvo išleista unikali XR8 Sierra versija dėl homologacijos A ralio grupėje. Šiame automobilyje buvo sumontuotas monstriškas 5.0 litrų variklis pasiskolintas iš Ford Mustang. Šis automobilis turėjo 209 AG (154 kW) galią, o didžiausias greitis siekė 225 km/h. „XR8“ lengvai atpažįstamas nes turi keturias aušinimo groteles tarp priekinių žibintų. Buvo pagaminta vos 250 tokių Sierra modelių:
1980-ųjų pabaigoje ir 1990-ųjų pradžioje „Cosworth“ lenktyninės Sierra versijos buvo labai sėkmingos Europos ir viso pasaulio “Touring Car” lenktynėse, o 1987 metais Ford komanda iškovoti gamintojo titulą “World Touring Car Championship” serijoje:
Ford Sierra buvo naudojamas ir B grupės ralio varžybose kur kovojo su tikrais to meto autosporto monstrais tokiais kaip Audi Quattro, Peugeot 205 Turbo ir Lancia Delta S4. Žinoma, tik galiniais ratais varoma Sierra negalėjo varžytis ant žvyrkelio, tačiau labai neblogai važiavo asfaltine danga. 1988 metais Didier Auriolis laimėjo savo pirmąjį WRC čempionato etapą Korsikoje būtent su Sierra. Vėliau buvo pristatyta visais ratais varoma „4x4 Sapphire“ versija, kuriai nors ir nepavyko laimėti WRC pasaulio čempionato, tačiau tapo itin populiari įvairiuose pasaulio raliuose. Sierra 1993 metais pakeitė Ford Escort Cosworth.
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis
REKOMENDUOJAMI VIDEO