Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai

Atgal į atsiliepimų sąrašą Atgal į atsiliepimų sąrašą
Daugiau apie automobilį Lexus GS
2012 - 2020
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-04-29
Lexus GS 3,5 automatas 2014
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Vieni pliusai
Nėra
Variklio darbinis tūris, l: 3,5
Kuro tipas: Benzinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 12,5
Bendras automobilio aprašas
Nusprendžiau pasidalinti savo patirtimi vairuojant Lexus GS! Tai ne vienintelis automobilis šeimoje, taip pat turim Mazda CX-5 ir Toyota LC200 garaže, prieš tai esu turėjęs daugiau nei 20 automobilių, taip, kad lyginti yra ką! Iš pradžių aš neketinau pirkti sedano, todėl galvojau apie GL ir QX, kuriuos aš buvau pradėjęs žiūrinėti, bet viską sudrumstė, kai perskaičiau atsiliepimuose apie jų ne kokį patikimumą, o šis kriterijus man yra svarbiausias. Todėl iš atminties išplaukė dar vienas variantas, apie, kurį galvojau keletą metų atgal - GS. Paieškojęs, radau puikų Lexus pusės metų senumo ir 5000 km rida, atvažiavau, paliečiau ir nusipirkau, galima sakyti, beveik naują automobilį. Ką turime? Turime V6 apie 317 arklio galios ir keturių ratų pavara. Aukšta prošvaista, nesijaučia, kad vilktumeisi asfaltu. Ir nereikia jokio krosoverio :) Iš karto jautiesi atskirtas nuo kelio triukšmo, komfortas labai nulemia greičio jausmą ... Na, geriau eikime prie detalesnio aprašymo. Pakaba. Nepaisant žemo profilio gumų, automobilis yra tikrai minkštas. Bet saikingai, nėra jokio išklerusios sofos jausmo, pakaba kartu ir kokybiškai surinkta. Po kelią nenešioja, laiko trajektoriją puikiai, bet kokiu greičiu. Patvari konstrukcija, atrodo ir nepriekaištinga. Vairas visiškai lengvas, ne tuščias - teisingai sureguliuotas, kaip priklauso. Salonas. Labai įdomus, dizainas yra paprastas ir minimalistinis, bet viskas patogu, apšvietimas tinkamai išdėstytas, didžiulis monitorius centre, prabangios sėdynės su ventiliacija, daug vietos salone, taip pat patogu sėdėti gale. Minusas tradiciškai yra japonų taupymas odai, kažkokia plona ir slidi. Garso izoliacija. Jei neatidaryti langai, jausmas lyg sėdėtum garso izoliacijos kameroje. Važiuojant dideliu greičiu pradeda šiek tiek ūžti arkos, it tai taip būna tik stipriai viršijant greitį. Dizainas. Stilingas, agresyvus, pritraukiantis dėmesį. Pilkos spalvos kėbulas atrodo įspūdingai! Dizaino sportiškumas užmaskuoja tikruosius automobilio gabaritus, bet nesumenkina solidumo. Matomumas. Veidrodžiai yra dideli, nors iš lauko neatrodo ne tokie jau ir dideli, patogūs, per juos gerai viskas matosi. Bagažinė. Tiesiog milžiniška. Patikrinta keturių žmonių kelionėje su visa manta. Net pavargome nuo tų daiktų, pradžiai pakrovimo, o paskui iškrovimo. Ir visa tai puikiai tilpo! Šviesos Pradžioj atrodė, kad nusivylė - rodėsi lyg šviečia vos sau po nosimi. Bet ne, paaiškėjo, kad tai tik sureguliavimo klausimas - dabar matosi viskas ir visada. Stabdžiai. Normalūs, stoja automobilis lengvai. Tačiau naudokite tik originalias trinkeles! Net ir su gerų prekės ženklų trinkelėmis, stabdymas yra visai ne toks kaip turi būti. Variklis Šauna kaip patranka, net ir eko rėžimu. Įjungus Sport virsta beprotišku lenktyniniu automobiliu. Greičių dėžė laiko aukštas apsukas, keturių ratų pavara perduoda visą variklio galią - net 200 km / h greičiu renka apsukas. Greičių dėžė veikia gerai, jokių problemų. Tik vienas pasiūlymas - jei norite važiuoti ramiai, junkite eko rėžimą. Tada važiuoja ramiai, minkštai, patogiai, bet ir nenuobodžiai, jei reikia galima paspausti. Normalus ir sportinis važiavimas - tai jau aktyviam važiavimui, tada, greičių dėžė tiesiog prašo spausti gazą. Sąnaudos. Tepalo nevalgo visai, kuro - 12,5 litrų šimtui km. Su tokiu temperamentu - tiesiog kosmosas!
Įvertink šį atsiliepimą (viso 30)

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt