Andrius | 2012-09-11 |
1996m. Chrysler Neon SE
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Mažos kuro sąnaudos, patikimi mazgai
Liga - variklio gaubto korozija, detales tenka užsakinėti
|
Buvau padaręs apskritai Neon'ų apžvalgą, bet pasižiūrėjęs komentarus supratau, kad padarysiu turėtų Neon'ų apžvalgą. Pirmą Neon'ą pirkau 2010 rugpjūčio pabaigoje jį iš Šiauliečio. Tada net neįsivaizdavau kokios jai gali būti problemos ir ką atkreipti dėmesį. Ji buvo prabėgus 220 tūkst. km. Turėjo vokiško serviso knygelę, kuri buvo pildyta iki 170 tūkst. km. Lietuvoje ji buvo važinėjus/stovėjus dvejus metus. Todėl manau, kad rida tikra. Nusipirkus pasimatė, jog mašina yra stovėjusi +/- metus bei neprižiūrėta ir pavaikyta. Eksploatavau ją 1m. ir 11 mėn. Per visą tą laiką kelyje "nepavedė". Buvau trečias automobilio savininkas. Nusipirkus teko pakeisti oro paėmimo plastmases, kadangi dėl netinkamo netiesioginių dujų sureguliavimo jos buvo suplėšytos. Kuro atžvilgiu viskas priklausė nuo nuotaikos. Pagrindine važinėjau dujomis, taigi jų rekordas tiesiojoje buvo 7,2l, o šiaip mišriam suvalgydavo nuo 7,5 iki 14l(žiemą su pašildymais ar užbuksavimais) dujų. Tikrau kompresiją. Visuose cilindruose skirtumas buvo vos 0,1. Tiesa, leido tepalus tepalo daviklis. Bei buvo įtarimas, kad pramušta tarpinė ar trūkus galvutė, kadangi šlangose buvo didelis slėgis. Tačiau nei tepalo nei aušinimo skysčio netrugdavo bei neteko dapilinėti. Pirkau automobilį už 1200lt. Tik nusipirkus automobilį - perdažiau. Kadangi kapoto priekis buvo surūdijęs(vienintelė vieta)! Na visa tai man brangiai nekainavo, kadangi dažė pažįstamas. Pakeičiau granatų gumas(kainos kaip vokiškų) ~ 30lt; radiatorių(naudotą gavau Stratus'o, bet pritaikiau) ir galinį kairį stabdžių žibintą(buvo skilęs) gavau už 70lt; teko keisti generatorių(tiko '86m. mazdos 626), kadangi jį turėjau jis nieko nekainavo; temperatūros daviklis ~ 96lt; priekinio kairio rato sailenblokai ~ 85lt; bendeksas ~ 80lt; restauravau galinius amortizatorius ~ 15latų. Šių metų birželį jį pardaviau už 850lt, kadangi jam reikėjo keisti kuro siurblį, padaryti dujų popierius bei galinio dešinio rato stabdžių cilindriukas(metalo-keramikinis) sutrupėjo. Kadangi ne kartą teko nusipirkti katę maiše, tai naujam savininkui visos bėdos buvo pasakytos. Po kelių dienų pamatėme, kad automobilis pradėjo keliauti per rankas. Ieškodami kito Neon'o apžiūrėjome keleta ir pamatėme, kad svarbiausia:
* Išmetimųjų dujų spalva.
* Aušinimo žarnų kietumas.
* Tepalo prasiskverbimas pro tepalo daviklį.
* Galiniai amortizatoriai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Andrius | 2012-09-09 |
Dodge/Plymouth/Chrysler Neon
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Mažos kuro sąnaudos (7.5l mišriame režime), patikimi mazgai
Liga - variklio gaubto korozija
|
Pirmos kartos Neon'as buvo pristatytas 1994 metų sausį ir gamintas iki 1999 metų rugpjūčio. Buvo gaminami keturduriai sedanai ir dviduriai kupė. JAV ir Kanadoje Neon'ai buvo "priglausti" po Dodge ir Plymouth prekiniais ženklais, o Meksikoje, Europoje ir Australijoje buvo parduodami kaip Chrysler Neon. Japonijos spauda Neon'ą pavadino "Japoniškų automobilių žudiku". Kadangi Neon'as konkuravo su Honda Civic DX [102AG(76kw)], Honda Civic EX [127AG(95kw)], Nissan Sentra [115hp(86kw)], Ford Escort ZX2 [130AG(97kW)], Toyota Corolla [115hp(86kw)] ir Chevrolet Cavalier Base ir LS [120hp(89kw)]. Visi šie konkurentai buvo pigūs ir galingi. Oficialiai Neon'us varė SOHC ir DOHC versijų Chryler'io 2.0l keturių cilindrų varikliai. SOHC pasiekdavo 132AG (98kw) prie 6000 rpm ir 175 Nm prie 5000rpm. DOHC - 150AG (110kw) prie 6500rpm ir 180Nm prie 5600 rpm. Greičių dėžės buvo dviejų tipų: automatinė trijų pakopų arba mechaninė penkių pakopų. Realiai apsilankius Neon'ų fanų puslapyje: http://forums.neons.org/ , sužinai, kad DOHC nuo SOHC skiriasi tik galvutės sandara bei tai, jog ECU yra sureguliuotas kitokios rūšies benzinui(DOHC 95 benzinui, o SOHC 82 benzinui). Lietuvoje šie automobiliai nėra populiarūs. Jų kaina svyruoja nuo 800 iki 2500 lt. Tuo tarpu JAV nuo 1500 iki 6500 JAV dolerių. Kainos 2012-09-09.
Eksploatacijos kaštai.
Jei kas esate turėję japonišką automobilį, tai galiu pasakyti čia viskas panašiai. Galbūt detalės brangesnės nei vokiškų automobilių, tačiau jas pasikeisite ir užmiršite.
Sailenblokai ~ 85lt
Pagrindinis diržas nuo 75lt
Vadens pompa(jei neturit pažinčių) nuo 140lt
Tarpinė po galvutė ~ 150lt
Stabdžių kaladėlės nuo 85lt
Tačiau pats turėdamas pažinčių vandens pompą ir tarpinę po galvutę gavau už 140lt. Taigi, kaip ir perkant kiekvieną automobilį vertėtų atkreipti dėmėsį į kėbulo, važiuoklės ir variklio būvi.
Kiek teko apžiūrėti Neon'ų prieš pirkimą, tai galiu patarti atkreipti dėmesį į:
* išmetamųjų dujų spalva
* aušinimo šlangų minkštumą/kietumą dirbant varikliui
* tepalų užpildymo dangtelio apnešimą
kadangi dažnai jaunimo jie būna pakankinti...
Pilnas atsiliepimas...
|
|