Markės
404 iš 1571
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Štai naujasis ir pirmasis Ferrari su aštuonių cilindrų centre sumontuotu varikliu su turbina. Visus kam kilo neigiamos mintys apie turbininio variklio veikimą, variklio garsą ir kitus panašius dalykus iškarto galima nuraminti, kad automobilis visais aspektais yra nuostabus. Naujojo Ferrari dizainui priekaištų rasti sunku. Taip, tai 458 modelio evoliucija, taip, pasikeitimų labai nedaug, tačiau visos linijos tapo dar dinamiškesnės, elegantiškesnės, dar gražiau „išpieštos“. Nejučiom kyla mintis, kaip dizaineriai ir taip tobulas pirmtako linijas sugebėjo padaryti dar tobulesnes? Išties, menui ribų nėra. Viduje automobilis taip pat liko labai artimas pirmtakui – 458 modelio gerbėjai jausis kaip namie. Ištiesų naujas modelis turi 85 procentus naujų detalių, tad 488 GTB tapo tobulesnis visomis prasmėmis – modifikuotas California T variklis yra 3.9 litro V8 generuojantis 660 AG galią ir kaip tokiam nedideliam automobiliui nepaprastai didelį 760 Nm sukimo momentą. Palyginimui pirmtakas 458 generavo 564 AG galią ir „vos“ 540 Nm sukimo momentą. Naujas modelis taip pat yra 10 kg lengvesnis, generuoja 50 procentų didesnę prispaudžiamają jėgą ir turi tokią patį oro pasipriešinimo koeficientą. O kaipgi su ta turbina? Trumpai tariant, puikiai. Spaudžiant pedalą iki dugno judėjimo metu net sunku paskyti ar automobilis turi turbiną ar ne – toks greitas yra variklio reagavimas. Ir tai jaučiama važiuojant prie bet kokių sūkių, bet kokia pavara. Variklis skamba neabejotinai kaip viduryje sumontuotas V8. Taip, galbūt ne taip garsiai kaip 458 (kuris tiesą pasakius kartais būna net per garsus), tačiau vistiek puikiai suderintas ir skleidžia neabejotinai sportinio automobilio garsą. Kelyje automobilis elgiasi dar tobuliau nei pirmtakas – tai liečia tiek stabdžius, tiek pakabą, tiek pavarų perjungimo greitį. Net keista kaip tokiame nedideliame automobilyje yra sutalpinta viskas kas jaudina tikrą sportinių automobilių fanatiką. Ką jūs manote apie šį automobilį? Parašykite savo nuomonę žemiau esančiame komentarų laukelyje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS 488 GTB
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 2
Bagažinės talpa, l n/d
VARIKLIS
Degalai Benzinas (dujų iranga?)
Kuro sistema n/d
Variklio tipas V8 Turbo
Variklio pozicija n/d
Darbinis tūris, cm3 3902
Cilindrai/vožtuvai 8/32
Galia, AG/KW/aps.per min. 670/500/8000
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 760/3000
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 3
Maksimalus greitis, km/h 330
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Vairo stiprintuvas n/d
Pavarų dėžė Automatinė 7 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4568
Plotis, mm 1952
Aukštis, mm 1213
Svoris/Max svoris, kg 1370
Atstumas tarp ašių, mm 2650
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba n/d
Galinė pakaba n/d
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 245/35 ZR 20
Galinės padangos 305/30 ZR 20
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km n/d
Užmiestyje, l/100km n/d
Vidutinės, l/100km n/d
CO2 emisija, g/km 260
Degalų bako talpa, l 78
Autoterminų paaiškinimai...

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Ferrari modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Sportiniai V8   F355360 ModenaF430458 Italia488 GTB
    F8 Tributo
  Sportiniai V12 Testarossa   
  GT klasės   Maranello599 GTB FioranoF12berlinetta812 Superfast
  GT klasės 2+2   456612 ScagliettiFFGTC4Lusso
  Supercar F40 F50  Enzo  LaFerrari
  Pradinė klasė    California 
    Portofino
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt