Markės
568 iš 1426
Hyundai Terracan 2001 - 2007
Hyundai Terracan, 2001 - 2007
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.023% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 1
27% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)26% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)24% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Hyundai Terracan 2001 - 2007Hyundai Terracan 2001 - 2007Hyundai Terracan 2001 - 2007Hyundai Terracan 2001 - 2007Hyundai Terracan 2001 - 2007Hyundai Terracan 2001 - 2007Hyundai Terracan 2001 - 2007Hyundai Terracan 2001 - 2007Hyundai Terracan 2001 - 2007Hyundai Terracan 2001 - 2007
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
M.B. | 2016-02-08
Pravažumas už nedidelius pinigus? Taip - yra tarakonas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pravažus, pigus, įkandamos dalių kainos, normali išvaizda, pakankamai patikimas, gerai surinktas, guvus dyz.motoras
nepatikima kuro įpurškimo sistema, nelogiškos kai kurių detalių kainos, rūdijantis kėbulas, kai kurių elementų konstrukciniai patikimumo trūkumai
Buvo momentas, kai prireikė nebrangaus, bet pravažaus visureigio. Prioritetai buvo, kad būtų nesenas, ne rusiška NIVA ar Uazikas ir kad pavyktų išsitekti su suma iki 4000 eur. Labai nebuvo iš ko rinktis. Norint pravažaus tenka mokėti labai daug, ypač už tokius autoritetingus automobilius kaip Patrol, Pajero, Cherokee, Land Rover, Range Rover, Land Cruiser ir t.t. Daug kas siūlė pirkti parketniką, bet toks netenkino poreikių, be to norėjosi patirties su rėminės konstrukcijos automobiliu. Benaršant internete susidomėjau keliais automobiliais - Hyundai Terracan, Kia Sorento, Jeep Cherokee bei Ssangyong Rexton. Ilgai mąsčius pastarieji trys atkrito, nors patirties su Sorento irgi yra. Terracan kuo patraukė dėmesį labiausiai - išvaizda kaip tikro didelio džipo, jis ilgas, erdvus salonas, normalios kokybės medžiagos salone. Be to automobilis buvo kuriamas naudojant senos kartos Pajero bazę. Buvau pasmerktas už tokį pasirinkimą, nes, pasirodo, automobilis servisuose buvo linksniuojamas kaip labai nevykęs dėl savo neišbaigtumo, variklių nepatikimumo, bet praktika parodė ir kitų dalykų...Pripažinsiu - pirkdamas daug rizikavau, nes apskritai niekada neturėjau simpatijos korėjietiškiems auto. Privalumai: 1) Automobilis tikrai patenkino poreikius kaip transporto priemonė, kuri gali gabenti daug mantos. Salono transformavimo galimybės yra geros (atsilenkia antros eilės sėdynių atrama, o sėdimoji dalis su visa sėdyne diržais prisitvirtina prie vairuotojo sėdynės). Taip gaunasi didelė daržinė, kurią telpa gerokai virš 1000 litrų talpos krovinys. Pakanka vietos sėdėti ir priekyje, ir gale. Aukštaūgis neturi ko skųstis. 2) Geras pravažumas. Tiesa, išleidau nemažai pinigų tinkamoms padangoms. Su "Tarakonu" (jis taip vadinamas pašiepiant jo pavadinimą) įveikiau visas kliūtis, bet reikia išmokti vairuoti. Neturėjau patirties su žymių markių džipais, bet Tarakoną džipu pavadino ir tie, kurie yra džipistai. Jis bekele važiuoja tikrai ne blogiau nei paskutinis Pajero. 3) Važiuojant autostrada ir bekele nesijauti labai nepatogiai - pakaba, nors ir esant rėminei konstrukcijai, nėra perdaug kieta ar nekomfortiška. "Aukso viduriukas". Nebaisiai ji plavinėja ir per vėją važiuojant magistrale. Sėdynės nėra per minkštos ar per kietos, bet sėdėti patogiau gali ir būtų galima labiau. 4) Žinant ano meto Hyundai ir kitų korėjietiškų mašinų gamintojų technikos surinkimo kokybę, Terracanas nustebino tuo, kad nebarškėjo plastmasės, nežiojėjo skylės tarp surinkimo taškų. Plastikas gal ir apsibraižė, bet nesulūžo, nesutrūko. Pvz. sėdynių gobelenas ant vairuotojo sėdynės net neprasitrynė, nors rida buvo beveik 250000 km. 5) Mašina nereikalavo didelių investicijų, kas liečia pakabą, kėbulą, aušinimo sistemą ar eksploatacines išlaidas autmobiliui. Nekainavo daug nei draudimas, nei atsarginės dalys, bet teko susidurti ir su rimtesnėmis bėdomis. 6) Pas mane buvo ragai ant stogo. Daug mantos teko persivežti. Patogus. 7) Protingos dyzelino sąnaudos. 8) Patogus ir ergonomiškas prietaisų skydas, patogus razdatkės padėčių pajungimas. Nėra nieko sudėtingo. Lengva pasikeisti detales. Atidarius kapotą kepurė gali nukristi ant žemės :D Trūkumai: 1) Terracanas turi polinkį rūdyti. Jis rūdija labai paslaptingai ir nematomose vietose. Silpnosios rūdijimo vietos prasideda pakabos varžtais, suvirinimo siūlėmis. Blogai, kad rūdija ir pats rėmas, bet laiku pastebėjus galima sustabdyti. Pats rėmas galėtų būti stipresnis ta prasme, jog galėtų būt daugiau metalo. Kas liečia kėbulą, reikia atkreipti dėmesį į bagažinės dangtį. Rūdija viskas, kas slepiasi po plastiku - bagažinės atidarymo ar numerio apšvietimo dangtelis, po plastiku ties slenksčiais, ratų arkomis. Metalo kokybė mašinoje galėtų būti gerokai geresnė. bet stebina tai, kad rūdija ne visi tarakonai vienodai. Antikorozinis padeda tik tada, kai nėra rūdijimo pradžios. Būtina patikrinti radiatoriaus būklę - jie linkę kiauriai prarūdyti kaip ir variklio karteris, o norint rasti pakaitinį - sunkoka tą padaryti. Venkite intensyviai eksploatuotų Lietuvoje tarakonų pirkimo. Kaip ir versijų iš Danijos, Olandijos, Skandinavijos ar Š. Vokietijos. Šiuo atžvilgiu jie gali būti labai rizikingi. 2) Garso izoliacija gal ir neturi būt itin svarbi tokio tipo mašinai, tačiau galėtų būt geresnė. Bet tai visų azijinių mašinų problema. 3) Kaip ir pas daugumą džipų, taip ir pas tarakoną gali pasitaikyti rimtų problemų su galiniu tiltu. Tai viena sbrangiausiai remontuojamų mechanizmų. "razdatkė" manęs nepavedė, tik buvo pradėjęs bėgti tepalas, teko keisti kažkokias gumas, nes pats mechanizmasgavo purvo, žvyro ir pradėjo baubti. Laimei, didelių išlaidų išvengiau - sistema buvo išmontuota, praplauta, pakeistos dalys. Pačio elemento keisti nereikėjo. 4) Pernelyg nepasitikėkite mechaninėmis pavarų dėžėmis - grubiai eksploatuojant atitarnaus daug greičiau nei keturių bėgių japoniškas Borg Warner automatas. Žinoma, mechanika geriau laikys važiuojant ekstremaliomis sąlygomis ir labiau taupys kurą. mechaninės dėžės problema - guoliai, dvimasis smagratis. Elementai, kurie subyra kai mašina važinėjama per žemais sūkiais ir tada, kai pavaros jungiamos grubiai. Pasitaiko gana dažnai pavarų dėžės alyvos nuotėkių. Su automatinėmis pavarų dėžėmis būna rimtų bėdų jei jos kenčia dideles apkrovas, nekeičiama alyva, pažeidžiamas tepalo karteris. Aš bėdų neturėjau jokių, bet forumuose yra daug kas skundžiasi pavarų dėžėmis. Tačiau paaiškėja, kad žmonės važinėja labai sudėtingomis sąlygomis ir tiesiog perkaitina dėžės hidroblokus bekelėse ar tampydami didžiausias ir sunkiausias priekabas. 5) Daug problemų savininkams dažnai kelia dyzelinių variklių kuro aparatūra, bet apie tai "variklio" skyrelyje. 6) Labai brangus dvimasis sankabos smagratis mechaninės pavarų dėžės versijoje. Vienu metu jis kainavo tiek kiek verta visa mašina. Dabar šrotuose didelė naudotų dalių pasiūla, nes tiesiog padaugėjo ardomų tarakonų. 7) Greitai nuvertėja ir sunku parduoti. Aš pardavinėjau 6 mėnesius. Tik pardavęs supratau kodėl. 8) Nervina nenorinčių remontuoti šiuos automobilius meistrų kiekis. Daug kas spjaudosi pamatę vien tik logotipą ant kapoto. O jei kas taiso, tai mašina prastovi kelias savaites, neva nerandama detalių. Tenka ieškoti pakaitinio automobilio. Todėl geriausia pačiam susirasti reikiamas dalis ir identifikuoti ligą, ir tik tada vežt taisyti. 9) Intensyviai važinėjant virš dviejų tonų svorio mašina per greičiau nei 30000 km. gali suvalgyti visą stabdžių diskų ir kaladėlių komplektą. nesunku perkaitinti stabdžius. Bet neturiu pastabų amortizatoriams. mane stebina tai, kad jie atlaikė beveik visus 100000 km kiek turėjom mašiną. 10) Nelogiška, kad Hyundai detalių paieškos gali užtrukti ilgiau nei tikitės. Be to labai didelis skirtumas tarp originalių ir plagijuotų detalių kainų. Benzininis variklis yra 3,5 litro šešiukė, perimta iš Mitsubishi. Ryja daug benzino, su automatu netoli 20 litrų 100 km. važinėjant ekstremaliai, o šiaip gali pakakti iki 15 litrų. Gali būti daug bėdų su tepalo nuotėkiu, reikia nuolat stebėti aušinimo sistemą, nes varikliai linkę perkaitinėti, nors mechaninis patikimumas yra aukštas. Tiesa, gerai bėgėjasi (iki šimto per 10 sek.). Naudotų mašinų rinkoje tai rečiausiai sutinkamos versijos, nes Europoje visi rinkosi dauguma dyzelius. DĖMESIO DĖL DYZELIŲ!!! 2,9 litro 110 kw dyzelinis agregatas identiškas Kia Carnival modeliui. Pats variklis buvo kuriamas remiantis Mercedes Benz pagrindu. Jame yra daug niuansų - teigiamų pusių ir neigiamų. Veleną suka dirželis, kurį pakeisti nėra labai paprasta neįgudusiam. Iš teigiamų niuansų galiu pasakyti tokius dalykus, kuriuos pagyrė ir tie, kurie vairuoja tikrus japoniškus džipus, bet bandė ir tarakoną. 1) Variklis labai žvalus. Greitai įsibėgėja ir gražiai dirba, vartoja saikingai kuro. Patogu prieiti prie pačio variklio. Nėra jokių problemų įkalnėse, variklis gerai lenkia autostradose, nereikia mažinti pavarų (nebent automatas "flegmuoja"). Man labiausiai patinka jo burzgimas ir tai, kad jis prie didžiausių šalčių kurdavosi iškart. MINUSAI: įtartinas kai kurių variklio detalių patikimumas. Pasitaiko nemažai bėdų remontuojant blokus, pasitaiko lūžtančių alkūninių velenų atvejų, skirstomasis velenėlis lūžta rečiau. Reikia pilti kokybišką sintetinę alyvą. Bet didžiausias galimų pasitaikyti variklių gedimų priešas - kuro magistralė, pradedant kuro siurbliais, baigiant purkštukais. Šią mašiną kamuoja nekokybiškų DELPHI kuro siurblių gedimai. Gedimą sukelia "dzindros", atsirandančios kuro siurblyje dėl neva prasto tepimo ir kuro kokybės. Kia K2700, Kia Carnival ir Hyundai Terracan modeliai labiausiai kentėjo dėl šios bėdos. Pradžiai variklis pradeda įtartinai barškėti - lyg kristų kompresija. Pirmi gedimo požymiai būna padidėjęs dūmingumas, sumažėjusi trauka, pašaliniai garsai po kapotu. Galiausiai pribaigiami pjezoelektroniniai kuro purkštukai ir sugadinamas visas variklio blokas. Tada variklis faktiškai būna per brangiai suremontuojamas ir tai daryti kainuoja automobilio kainą. Verčiau ieškoti kito motoro, kurie šrotuose yra deficitiniai būtent dėl kuro sistemos gedimų. Kainos siekia 1000 eur. Taigi žinokite, kad DELPHI kuro siurbliai buvo su broku, arba, kuro kokybė turi būti pavydėtinai gera. Internete galima rasti video su šių kuro siurblių išardytais pjūviais, kur matosi baisios nuosėdos dėl kuro kokybės, kur galima matyti suaižėjusias kuro siurblio aliuminio detales ir smulkias aliuminio drožles, kurios užkemša purkštukus, kurie praranda sandarumą ir pradeda praleisti išmetamąsias dujas į variklio bloką, taip jį sugadindamos. Gedimą išduoda dyzelino kvapas ir garai po variklio dangčiu. Reikia atkreipti dėmesį ir į šio motoro kuro slėgio reguliatorius, dėl kurio gedimų paskatintų kuro siurblio defektų, gali nutrūkti kuro tiekimas. Taigi kuro tiekimo sistema šlubuoja stipriai. Be to, norint kokybiškai ją sutvarkyti, tenka išplauti visą sistemą - nuo kuro bako iki purkštukų. Todėl praktika įrodė, kad vairuotojai turi bent jau kas 20-30 tūkst. kilometrų keisti kuro filtrą (labai gerai būtų originalūs), pilti kurą tik ten, kur jo kokybė nekelia abejonių. Oro filtras, variklio alyvos, filtro keitimas išlaikys geresnę tarakono sveikatą. kai aš pirkau, gavau patvirtintus dokumentus apie tai, kad buvo atliktas prieš 10000 km kapitalinis kuro magistralės remontas. Tada nesuvokiau, kad tai dažna šio modelio gedimų priežastis. ir kai teko ją parduoti, supratau, kodėl taip ilgai jos nepirko. pažiūrėkite skelbimus - visos parduodamos mašinos daugiausia su šiuo motoru ir 110 kw. Gamintojai 2006 metais atnaujino Tarakoną. Šiek tiek prikišo nagus ir prie kuro tiekimo sistemos, padidino variklio galią iki 120 kw. Gamintojai neatsisakė DELPHI kuro siurblių, bet padarė taip, kad siurblys didesniu greičiu trauktų kurą iš bako, taip išvengiant kuro nusėdimo ar esant nešvariam kurui, netyčinių užsikimšimų. Patarčiau dairytis šitų motorų, nes padidėjo šiek tiek ir jų patikimumas, jie geriau važiuoja. Kuro sąnaudos šių variklių siekia nuo 8 iki 17 litrų dyzelio, priklausomai nuo važiavimo sąlygų ir pavarų dėžės tipo. Kitas variantas, gana retai sutinkamas, tai 2,5 turbodyzelis su 74 kilovatais. Paimtas iš Galloper modelio, bet visiškas vėžlys ir sunkiai tempia dvitonę mašiną pirmyn. Įsibėgėja tik iki maksimalaus 145 km/val, o iki 100 km/val per 20 sekundžių! Tai seno tipo motoras be el. purkštukų, bet labai jautri perkaitimui variklio galvutė. Be to pasitaiko rimtesnių variklio problemų, jei jų istorija buvo sudėtinga ir jie buvo suvažinėti. Besibaidantiems Terracan džipo dėl mano papasakotos variklių istorijos, gali žinoti tai, kad yra daryta nemažai kuro sistemos perdarymo modelių. Kai kas yra kapitaliai perdarę kuro sistemą iš Delphi į Bosch ir sėkmingai važinėja be problemų, bet jiems tai kainavo tiek pat kiek pakeisti originalią sistemą nauja. Tiesa, kai kas yra taip patenkinti Tarakonais, kad nežada jų parduoti, tiesiog pasiremontuoja ir važinėja. Tai pakankamai patikimas automobilis. beje, mažai problemų turintis su dyz. turbinomis. Nuvertėja greitai ir per greitai. 2012 pirkta už 4000, 2015 pr. parduotas už 2500 eur. Pirkite labai atidžiai, didelis privalumas - kuro sistemos patikra. Labai gerai, jei yra padarytas kapitalinis remontas. tada galite išvengti netikėtų išlaidų. Bijote dyzelių - geriau nepirkite išvis. Turite galimybę pirkti Toyota, Mitsubishi, Nissan visureigį - rinkitės juos. Bet jei neturite pinigų jiems, Hyundai Terracan tikrai geras pasirinkimas, nes jis beveik nenusileidžia pravažumu. Patogus, talpus, eiklus, modernus tam laikmečiui dyzelinis variklis. Nepaisant galinčių pasitaikyti kuro siurblių gedimų, tai gera mašina. Už tą kainą, ką gaunate, nenusivilsite. Jame daug vietos, jis nėra labai didelis griozdas, jo kėbulas ilgas, didelė bagažinė. Nuvažiuosite ir į sodybą, ir į žvejybą, ir po karjerą paišdykausite. Yra dalykų, kurių kokybė galėtų būti geresnė, pvz. metalai, skardos, abejonių kelia smulkenos, bet visuma vykusi. Turėjau vieną erzinantį gedimėlį - iš automatinės pav. dėžės svirties iškrito mygtukas, kuriuo keičiama pavarų dėžės padėtis. Taigi trūksta išbaigtumo. Aš buvau patenkintas, nes man pasisekė nusipirkti prižiūrėtą mašiną. Bet nepamirškite, kad sugedus 2,9 crdi variklio kuro siurbliui turėsite daug brangių išlaidų. Aš tokį pat pirkčiau ir vėl, juolab jau žinau daug apie jį.
Pilnas atsiliepimas...
 
Hyundai modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    i10i10
  Maži   AccentAccentAccent
   Getzi20i20
  Kompaktiniai    ElantraElantraElantraElantra
   i30i30i30
    Ioniq
  Vidutiniai   SonataSonatai40
  Dideli    GrandeurGrandeur
  Reprezentaciniai    GenesisGenesis
   Equus 
  Kupė   CoupeCoupeCoupe  Veloster
   Genesis Coupe 
  Mini krosoveriai     Kona
  Krosoveriai    Santa FeSanta FeSanta Fe
   Tucsonix35Tucson
  Visureigiai    Terracan  
   ix55 
  Mini vienatūriai    Matrixix20
  Vienatūriai   Trajet  
  Dideli vienatūriai   H-1 H-1
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai