Markės
553 iš 1426
Hyundai i30 2007 - 2011
Hyundai i30, 2007 - 2011
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.318% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 6
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Hyundai i30 2007 - 2011Hyundai i30 2007 - 2011Hyundai i30 2007 - 2011Hyundai i30 2007 - 2011Hyundai i30 2007 - 2011Hyundai i30 2007 - 2011
Automobiliu i30 pradedama nauja Hyundai modelių pavadinimų era. Tai yra pirmasis modelis, kurio pavadinime Hyundai panaudojo raidės ir skaičiaus derinį. Taip Hyundai akcentuoja ryšį tarp šiuolaikinių technologijų ir Hyundai korporacijos pagrindinių vertybių. Raide „i“ atskleidžiamos pagrindinės Hyundai vertybės: inovacija, inteligentiškumas, integracija. Tai nedidelis šeimos automobilis suprojektuotas Hyundai Europos skyriuje esančiame Vokietijoje. Automobilis dalijasi savo mechaniniais komponentais su Kia cee'd, tačiau iš išorės šie automobiliai gerokai skiriasi. i30 gaminamas su penkerių durų hečbeko arba universalo kėbulais su trimis benzininiais ir dviem dyzeliniais varikliais su mechaninėmis arba automatinėmis pavarų dėžėmis. i30 pakeitė biudžetinį Hyundai Accent ir didesnį Hyundai Elantra modelius ir dabar Hyundai modelių gamoje stovi laipteliu žemiau nei Sonata modelis. Australijoje Hyundai i30 laimėjo CARSGuide 2007 Metų Automobilio titulą, o 1.6L CRDi modelis tapo pačiu pigiausiu dyzeliniu automobiliu Australijoje.
Australijoje Hyundai i30 laimėjo CARSGuide 2007 Metų Automobilio titulą, o 1.6L CRDi modelis tapo 2007 metų automobiliu Australijoje. 2008 metais automobilis tapo metų geriausiu Ispanijoje.

2010 metais Britanijos automobilių savininkų apklausa (buvo apklausta 23.000 dalyvių) parodė, kad savininkai Hyundai i30 labiausiai vertina tarp visų automobilių.  

Automobiliu i30 pradedama nauja Hyundai modelių pavadinimų era. Tai yra pirmasis modelis, kurio pavadinime Hyundai panaudojo raidės ir skaičiaus derinį. Taip Hyundai akcentuoja ryšį tarp šiuolaikinių technologijų ir Hyundai korporacijos pagrindinių vertybių. Raide „i“ atskleidžiamos pagrindinės Hyundai vertybės: inovacija, inteligentiškumas, integracija.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 6
2017-07-23
Hyundai i30 2007
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras variklis, geras stabilumas posukiuose.
Automobilio aukstis varo i nevilti, visur kabinasi dugnas ir priekinis bamperis.
Pagrindine sito automobilio problema yra aukstis slenscio nuo zemes . Mieste neimanoma privaziuoti prie borto, nuvaziuoti nuo kiemu ivaziavimu i gatve, visur, kur yra menkiausias kalnelis kliuva masinos dugnas , nusiplesia purvasargiai .... Remontuoti neteko, eksploatacija normali, nuvertejimas neaiskus, bus zinoma , kai reikes parduot. Patikrinti ir palyginti su kitais automobiliais slenksciu auksti nuo zemes ! Gali buti, kad net mieste negalesite ramiai vazineti nebraukdami dugnu zemes.
Pilnas atsiliepimas...
2017-04-25
Praktiškas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, gera trauka 85kW dyzelinio motoro, kompaktiškas išorėje, bet labai talpus viduje.
Galėtų būti geresnė garso izoliacija.
Puikus, praktiškas ir patkimas kasdieninis automobilis. Kažkokio ypatingo komforto jame nerasite, tačiau nuo taško A iki B nuvyksite visai maloniai. Siūlau rinktis galingesnį dyzelinį variklį, tai nekils bėdų lenkime kažkur greitkelyje, o ir kuro sąnaudos tik kokiu 0,5l didesnės nei 66kW variklio. Pakaba nėra labai minkšta, bet ant kelio auto stovi labai gerai. Vairas labai patogus, tad mieste vairuoti vienas malonumas. Erdvus ir kokybiškai surinktas salonas, niekas niekur nebarška... Gera originali audio aparatūra (maniskis vidutinės komplektacijos), jausmas, kaip aukštesnės klasės auto. Greitį viršijus >100km/val - pasigirsta ošimas...-garso izoliacija (kaip ir daugumoje tokios klasės auto) nėra stiprioji vieta... Nors iš pradžių skeptiškai žiūrėjau į hyundai, bet pavairavęs galiu drąsiai teigti, kad i30 yra puiki alternatyva vw golf, opel astra ir pan... turbūt savo kokybe šiuos konkurentus lenkia. Pirkau automobilį 4 metų senumo, eksploatuotą Lietuvoje, su serviso istorija ir dar galiojančia garantija. Rida buvo apie 50000. Pravažiavau pats dar daugiau nei 60000. Remontuoti kažko nenumatyto dar neteko. Tik einamieji tepalų, filtrų, stabdžių kaladėlių ir diskų keitimas. Dalių kainos nedidelės. Pirkti su pilna serviso istorija.
Pilnas atsiliepimas...
Vairuotojas :) | 2016-02-03
Geras auto uz gera kaina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, nebloga trauka kaip tokiam, manevringas, gana pigi eksploatacija, salonas gana talpus
Man jis nebuvo patogus, mazoka bagazine (visig, hecbekas), truko salono medziagu kokybes - viskas labai jau plastmase
Vairuoju i30, 2011 gamybos, pries pat naujo modelio isleidima. Reziume butu toks - per beveik 250.000 km, kuriuos visgi jau spejau susukti, sis auto nereikalavo ypatingu investiciju. Kas karta netiketai nutiko - svecioj saly uzsiblokavo diskas ir su svylanciais ratais vos ne vos radau kur sustoti intensyviame sraute. Cia didziausia, ir, turbut, per savo neapsiziurejima, iskilusi beda. Dar kas charakteringo buvo siam auto - nuo pat pradziu jis kartais "trasoje" praradinedavo trauka. Tiesiog. Lenki fura, o masina ima ir nebetraukia. Pora kartu vos nesibaige tokie bajeriai avarija - susiplanuoji manevra vienaip, gaunasi - kitaip. Pasirodo - garo voztuvas. Laimei garantija, nes visas malonumas butu kainaves apie 800€. Visa kt - ok. Jokiu bedu, jokiu keistu, netiketu gedimu. Kaip tokiam auto, ir traukia gerai ir manevringas, tik kelionese nepatogus - pas mane bazine komplektacija, turbut, del to... Variklis 1.6 CRDI - standartinis, nieko ypatingo. Rauna is vietos neblogai, iki 120km/h gana stabiliai greiteja, po to - pagal oro salygas :) Max ka isspaudziau ~170km/h ir tai, nuo kalno :) Zodziu, ne tam skirtas auto - labiau miestui bei ne simtams kilometru uz miesto - nera labai patogus kelionems, ypac hecbekas. Cia kaip dabar su ismaniaisiais telefonais - tu korejietisku auto tiek privise, kad jos po keliu metu greit nuverteja. Ne del to, kad pasensta - tiesiog rinka pergrusta. Eksploatacija gana ekonimiska - servisa lankiau kas 20.000 km - kaip ir pgl knygute, be to, garantinis auto, privalu. Darbai kainuodavo apie 250-300€ su tepalu ir visu filtru keitimu. Jei pakeisdavo kokius standziu diskus (kelis komplektus suvazinejau, visgi), kaina budavo ir apie 800€ su papildomais darbeliais. Bet cia vos kelis kartus per visus 5 metus. Ka cia patarti - tai dazniausiai imoniu auto, naturalu, gali buti panaudoti kaip reikiant :) svarbu paziureti serviso knygele, ar laiku viskas keista. Pasibandymui islekti i trasa (ypac jei dyzelis), paziureti, kaip traukia - turetu iki 3-3,5k apsuku stabiliai viskas veikti bet kokia pavara.
Pilnas atsiliepimas...
i30 | 2015-12-10
Hyundai i30
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus, ganetinai patvarus, paprastas.
Kietokas, garso izoliacija
Automobilis visai neblogas. Manevringas patogus vairuojant. Pakaba kietoka. Garso izoliacija galetu buti geresne. Variklis 1.6 crdi 66kw galios mieste pakankamai bet kam noresis galios rekomenduociau 85kw versija Automobilis 2011 m galo. Per metus nuvaziuoju apie 25000-30000 km dabar yra prabeges apie 120000 km. Pakeista abieju pusiu priekiniai sarnyrai, stabilizatoriaus ivores bei traukes. Smagratis paprastas neplaukiojantis tai problemu nera. Ju didziausia problema vairo koloneles barska vaziuojant per duobes. Smagratis paprastas nedvimasis.
Pilnas atsiliepimas...
Dainius | 2015-10-02
Geras
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus, greitas, lengvai valdomas, ekonomiškas.
Garso izoliacija ir vairo stiprintuvo bildesys važiuojant žvyrkeliu.
Darbinė mašina, pirkau naudotą, 160.000km prabėgusi, pravažiavau dar 100.000km ir jokių problemų. Patogi, pakankamai komfortiška kaip tokios klasės. Dalinė oda, klimatronikas, parktronikas, kablys, automatiniai valytuvai ir šviesos - pirkau praktiškai net neapžiūrėjęs ir nesitikėjau tokio komplektacijos lygio :) Variklis energingas, traukia gerai, 85kw užtenka, turbina veikia puikiai, tepalo iki keitimo (kas 15.000km) užtenka papildyt apie 0.5l Keičiau stabilizatoriaus traukes ir stadžių kaladėles, kaina kaip ir visų, normali. Pirkau prieš 2metus už 5000eu, dabar 4.500 tikrai gaučiau, nemanau, kad tai didelis nuvertėjimas. Silpna vieta - jau pradeda bildėt vairo stiprintuvas, nors valdymui tai nekenkia, bet duobėtais keliais važiuojant nemalonu :)
Pilnas atsiliepimas...
Juozas | 2014-01-23
Nekokia masina..
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
eko
nepatvari masina,brangu remontuoti
Turejau pusmeti kol nepradejo elektronika iseiti saibom,ruys taip pogi atsirado dureliu apaciose Brangios detales
Pilnas atsiliepimas...
 
Hyundai modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    i10i10
  Maži   AccentAccentAccent
   Getzi20i20
  Kompaktiniai    ElantraElantraElantraElantra
   i30i30i30
    Ioniq
  Vidutiniai   SonataSonatai40
  Dideli    GrandeurGrandeur
  Reprezentaciniai    GenesisGenesis
   Equus 
  Kupė   CoupeCoupeCoupe  Veloster
   Genesis Coupe 
  Mini krosoveriai     Kona
  Krosoveriai    Santa FeSanta FeSanta Fe
   Tucsonix35Tucson
  Visureigiai    Terracan  
   ix55 
  Mini vienatūriai    Matrixix20
  Vienatūriai   Trajet  
  Dideli vienatūriai   H-1 H-1
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai