Markės
1068 iš 1579
Nissan Qashqai 2013 - dabar
Nissan Qashqai, 2013 - dabar
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.816% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 11
29% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
Ar rekomenduojuTaip 64% Ne 36%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Pagerėjusi interjero kokybė
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Nuobodus interjeras
  • Pilnos gatvės šių Qashqai
"Tai kogero yra pats sėkmingiausias modelis savo klasėje, kurio buvo pagaminta jau daugiau kaip 2 milijonai"
„Qashqai“ vardas krosoverių rinkoje yra toks pat gerai žinomas ir tvirtas kaip „Golf“ kompaktinių automobilių rinkoje. Tai kogero yra pats sėkmingiausias modelis savo klasėje, kurio buvo pagaminta jau daugiau kaip 2 milijonai, todėl dėmesys jam yra iškirtinis. Reikia pripažinti naujas modelis atrodo išties patraukliai, tačiau ne radikaliai, todėl Qashqai fanų tikrai neatbaidys ir kogero pritrauks naujų. Visureigis tapo 49 mm ilgesnis už pirmtaką, taip pat šiek tiek žemesnis ir platesnis. Qashqai turi daug subtilių dizaino detalių tokių kaip plastikiniai apvadai aplink ratus, gražiai išgaubtas variklio dangtis, gražūs žibintai, gražios linijos. Viskas tiesiog gražu, harmoninga ir proporcinga. Tiesa, kol kas neplanuojama gaminti didesnės Qashqai versijos su septyniomis sėdimomis vietomis. Viduje automobilis išsįk suteikia kokybės pojūtį ko pasigesdavome senajame Qashqai. Šį įspūdį sustiprina gausiai naudojamos pažangios technologijos, tokios kaip autonominis avarinis stabdymas, vairuotojo dėmesio išlaikymo sistema, kelio ženklų atpažinimo sistema, išmani automobilio statymo sistema, kuri padeda lengvai manevruoti mieste. Šios technologijos yra logiškas Qashqai elementas, kadangi pastaruoju metu itin pastebimos Nissan kompanijos pastangos dirbti šioje srityje. Viduje automobilis suteikia daugiau erdvės nei pirmtakas, tačiau pagal interjero erdvę savo klasėje Qashqai tarp lyderių nebus. Kelyje automobilis suteikia patikimumo, komforto jausmą, tačiau kelio nelygumai yra juntami. Vairo mechanizmas yra gerai subalansuotas, o sportiškumo gerbėjai turėtų nepamiršti, kad ateityje bus gaminama dar ir Nismo versija su visapusiškai sportiškesnėmis automobilio charakteristikomis. Tarp pradžioje gaminamų keturių variklių, kogero geriausias pasirinkimas yra nedidukas, tačiau dinamiškas 1,5 l dyzelinis motoras.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 11
2019-11-06
Praktiškas ir sportiškas tuo pat metu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškumas, pravažumas, geras matomumas, vikrus važiavimas
kieta pakaba, mažai atsilošiantys sėdynių atlošai, maži šoniniai langai gale,
Mūsų automobilis - Qashqai +2 2,0 DCI rankine pavarų dėže. Pradžioje ieškojome tiesiog septynviečio miniveno, kuriame daugmaž sutilptume su savo 5 vaikais. Daugelis šeimyninių septynviečių dabar yra arba labai plokšti žemadugniai išpūsti hečbekai (Zafira, Grand Scenic, S-max, Verso), arba dideli brangūs visureigiai (XC90, Sanfa FE), arba pilnaverčiai mikroautobusai (Multivan, V-200). Pirmieji turi per plokščius dugnus mūsų kelionėms į sodybą, grybus, uogas, miško priežiūrą, bulviakasius ir paežeres. Antrieji per brangūs išlaikyti. Tretieji dideli, nerangūs ir sukuria kažkokį nenormalų įvaizdį, man važinėjant vienam kasdieniais reikalais, o tokių kelionių visgi susidaro ~90% automobilio naudojimo. Qashqai +2 pasirodė kaip labai patrauklus kompromisas tarp 7 vietų, pravažumo ir pigios ekslpoatacijos. Pastaroji kol kas ypač pasiteisino. 2,0DCI Renault gamybos variklis tiesiog nuostabus: tylus, galingas, ir stebėtinai taupus, toli pralenkiantis mūsų prieš tai turėtą Mistsubishi Grandis su išgirtuoju 2,0TDI VW varikliu ir ekonomiškumu, ir galia, ir tyliu darbu. Nors varomi tik priekiniai ratai, dėl aukšto dugno, didelių ratų, išjungus TCE su geromis padangomis pravažumas daug geresnis nei kokio standartinio hečbeko. Tikrai ramiau jaučiamės su priekaba važiuodami miške ar pieva, miesto duobėse ar parkuodami prie aukšto bordiūro, nors iki tikro visureigio jam trūksta 4WD. Salonas geras, bet...tik priekinėse dvejose vietose. II-a sėdynių eilė yra per stačiais atlošais, kurie nė kiek neisreguliuoja. Įsivaizduokite vėlyvą grįžimą namo su vaikais, kurie užmigę kabaruoja ant saugos diržų be jokios galimybės juos atlošus geriau pailsinti. III-ios eilės sėdynėse vietos dar mažiau, be to, šoniniai langiukai simbolinio dydžio, sėdynės aukštis gal tik 10 cm aukščiau nei kojų plokštuma, o atlošai gana statūs. Mitsubishi Grandis visos sėdynės buvo dideliame diapazone reguliuojamais atlošais, didelės ir patogios. Na, ir bagažinė... kurios tūris septynviečiame režime turbūt 150 Ltr. Joje visgi telpa savaitgaliui reikalingi visos šeimos rūbai, maistas ir benzopjūklas, bet kompiuterį, vaikų knygas, grybų krepšius ir rankinukus, gėles ir šyunį jau reikia kaišioti tarp sėdynių, po kojomis ar tiesiog ant keleivių kelių. Atrodo neįmanomai nepatogu, o visgi įmanoma net ir į pajūrį su isa šeima savaitei nuvažiuoti, net ir patalynės kokiems 4 žmonėms susitalpinti, nes ne visi gi giminaičiai turi po 7 atliekamus komplektus svečiams. Išeitis - aerodinaminė stogo bagažinė, uždedama didesnėms kelionėms, bet jos kol kas neturime, nes ji kainuoja, be to, tai papildomas rūpestis, sumontavimo / numontavimo laikas ir vieta saugojimui namuose. Užtat malonumas vairuoti - didelis. Pirmas mano septynvietis, kuris važiuoja vikriai, gazuoja taip pat noriai, kaip ir stapdo, lenkia žvitriai, o posūkiuose nesisupa. Kita medalio pusė - kad pakaba gan kieta, kas ypač jaučiasi važiuojant Utenos betonkeliu. Salone džiugina didelis stiklinis stogas, kurį saulei plieskiant galima užtemsinti iš vidaus užstumiamu skydeliu. Mažai vietos pasidėti smulkiems daiktams, pvz. mobiliam telefonui nėra lentynėlės tarp prietaisų skydelio ir pavarų svirties, o į bordačioką landžioti kaskart nepatogu, todėl tenka kaišioti į vandens butelių dėtuves/ puodelių skyles prie pavarų svirties. Detalių kainos vidutinės, patikimumas - geras, remontuoti jas visi moką, nuvertėjimas - nedidelis. Kadangi tai ne minivenas, patogesnis priėjimas prie variklio mazgų (kažkada juk teks keisti ir sankabą). kadangi mūsiškis visą laiką eksploatuotas Lietuvoje - ant dugno nemažai rūdžių. Kiti žiūrėti variantai (prancūziški) buvo daug švaresniais, kaip naujų mašinų, dugnais. Pirkti su tikra ir nediele rida, pradžioje sumokant už automobilį daugiau, bet paskui mažiau remontuojant. Čia praktiškai vienintelis variantas - ieškoti polizinginio (daug brangesnio) ar Lietuvoje naujo pirkto ir autorizuotam servise prižiūrėto automobilio, arba pačiam pirkti Vokietijoje, renkantis iš brangiausių pasiūlymų.
Pilnas atsiliepimas...
2019-07-13
Daugiau jokio Nisano
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nėra
Labai daug
Turėjau Nissan Qashkai 2016m 4 men 1,5 dci ,Pirkau naują Kauno autosalone Ivuana, Taip grazus auto, kaina pagal komplektacija taip pat patraukli. Tačiau garantinis aptarnavimas ,beveik uz viska reikejo moketi, Pravažiavus kokius 38000km pasigirdo nežymus barškėjimas priekyje. Padarė kasmetini TA tarp kitko kaina apie 270 euru, barškėjimas nesiliovė, tai po kokios savaitės atvažiavau, priveržė priekinius amortikus ir viskas ok, bet pinigus tai vėl paėmė.Tik nesuprantu uz ka ten mokėjau atliekant TA, ką jie ten tikrino , kad nepamatė atsilaisvinusiu amortiku Dar . Sankabos pedalo guma nusitrynė iki metalo prie 15000km. Dar pirkau originalius zieminius kilimėlius kaina 74 eu. Kiti geri , bet vairuotojo kilimėlis nusitrynė kiaurai nepravažiavus 2 žiemos mėnesiu...i ir dar žiemą, kai lipi i mašina sniegotomis kojomis. Gerai kad issaugojau kvita , nes kitaip būčiau durniaus vietoje, Serviso didelis viršininkas tokių man istorijų pribūrė, kad nakti mano automobilių žmoną su dideliais aukštakulniais važinėjo minkė sankabos pedalą ir taip pratrynė gumą...Ir finalas kad, kai baigėsi garantija 3metai, pradėjo kelti dažus pūslelėmis. Servise sake negali būti , taip nebuvo jų praktikoje, pasiūlė palaukti koki mėnesį it tada , mat eilė didelė. sutvarkytų už 150 eu. O automobili tikrai saugojau , dėjau brangia apsauginė keramine dangą, Toliau kalbant garso izoliacija labai prasta, žiema kojų šildymas l. prastas, skardos popierinės, visi nelygumai važiuojant jaučiasi ir visiskai nėrą galingumo .Tikrai geriau kreipti dėmesį į kita gal kiek pavažinėta nenaują, bet tik nei Qashkai. Labai didelis nuvertėjimas nepirkite
Pilnas atsiliepimas...
2018-11-28
Qashqai 2018m. 1,2 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gan gausi konforto įranga.
Kažkas blogai su šviesomis kol kas nissan negali to pasiūlyti sprendimo nors automobilis garantinis. Norėtųsi geresnės automobilio arkų garso izoliacijos.
Pirktas naujas 2018 kovą. Po 8 mėnesių pastebėjau, kad pradėjo pulsuoti lempos. Tiek priekinės tiek galinės ir salono apšvietimas. Nuvežus automobilų pirmam techniniui aptarnavimui po 20 000 km visi kraipo galvas žino, kad tai kažkokia :naujų qasqajų" problema, bet niekas nepasiūlo jokio sprendimo būdo. Gan patogus vairavimo aspektu esu 1,9m ūgio, bet gan erdviai jaučiuosi ir galva nesidaužo į stogą. Komporto įranga irgi sakyčiau viena geresnių šios kainos segmente. Nors sakė, kad jau patobulinta garso izoliacija, galiniai langų stiklai pastorėjo ir pan, bet gan gerai jaučiamas triukšmas iš po ratų. Tarkim pavažiavus žvirkeliu ir po to keliu puikiai girdi kaip akmenukai iš padangų daužosi į arkas. Šiaip tylus sparčiai, šylantis žiemą automobilis, tad po dyzelio atgaiva vėl įsėdus į benzinu varomą automobilį. Darytas tik pirmas aptarnavimas pas įgaliotą atstovą tai suma apie 220 € visi filtrai, alyva ir pan.
Pilnas atsiliepimas...
2018-11-10
Vaziuoja gerai kol vaziuoja. Po pirmu metu- daznas serviso sviecias.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tylus benzininis. Vaziuoja gerai kol viskas veikia. Patraukli kaina.
Nepatikimas.
Vaziavo normaliai pirmus 30000km. Po 30000km prasidejo problemos, kuriu servisas spresti neskuba. Pradzioje atsijunge priekinis radaras, poto kameros (360 laipsniu). Sake tai susije, todel uzsake radaro bloka. Blokas jau 3 menesius is kazkur vis pristatomas, bet dar reikia palaukti :) Toliau parktronikai, uzsidege nuolatinis system fault. Poto dvigubas system fault ir rodo neveikiancias saugos pagalves. Siandien kelyje tiesiog uzgeso viduri sankryzos, pasirodo nera krovimo ir akumuliatorius nusedo. Suprantu kad automobilio kaina atitinka kokybe, bet garantija yra garantija. Jei servisas nesugeba per 3 menesius automobilio sutvarkyti, tokia ir garantija. Panasus atsiliepimai visam pasaulyje. Kol vaziuoja ir viskas veikia - pakankamai geras auto. Sutvarkytu servisos greiti... Susitaikykit- kokia kaina toks ir auto. Ilgos eiles servise. Jei vaziuosit 10000 per metus gal ir nebus problemu, nes po 3 metu vistiek reikes keisti.
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-04
Tikrai geras kainos ir kokybes santykis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera kaina , gausi įranga , mazas apsisukimo spindulys
neradau
Auto pirkau nauja 2015 gale. Prieš tai išbandziau daugybe parketniku, bet pagal komplektacija ir vaziavio savybes, aišku ir kaina buvo geriausias variantas . Variklis 1.5 dci visiškai pakankamas ir taupus . Pagrinde vazineju mieste, metu vidurkis 5.1 dyzelio. Labai maza CO emisija- tik 0,99.,Tad jeigu padarys mokescius tikrai nesikandzios. Per nepilnus 3 metus 70000km. ir jokio net menkiausio gedimo, tik pasimete buvo variklio apsaugos varztai , tai naujus isuko. Aišku gumines detales galetu buti kokybiškesnes, nes sankabos pedalo guma gerokai apsitryne prie 20000 km( aisku ja pakeiciau 16 eu). Ir viskas. Apdailos medžiagos tikrai geros kokybes , nes salonas kaip naujas.( pas mane sedynes odos ir medziagos kombinacija-ko gero geriausias variantas). Mašinike kompaktiška, bet kartu ir talpi, nusilenkus galines sedynes, atsivežiau, nemažai didesniio gabarito kroviniu.) Gausi įranga tikrai atspindi jos panaudojimo tikslinguma, kaip šildoas priekinis stiklas, 360 laipsniu kaeros ir kitka. Vienu žodžių tikrai pagal kokybe ir kaina 100 procentu, o kas del gedimu ir kiti modeliai dar turintys garantija genda. Tad tikrai rekomenduočiau . Dar neremontavau, ir nesiruošiu parduoti tad nuvertejimo nezinau Pirktii įsigyta Lietuvoje, su pilna aptarnavimo istorija ir nedidele rida .
Pilnas atsiliepimas...
2018-09-20
Visapusiskai patenkintas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Skaito kelio zenklus
Neradau
Turiu 2015 m. 1.2 2wd ir esu visiskai patenkintas.
Pilnas atsiliepimas...
2018-07-08
Nissan Qashqai ,2015
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazi ,salonas dailus ,ekonomiska
daznai gedo , silpnas variklis ,
Masina grazi ,salonas grazus ,vaziuoja maloniai , bet man jau buvu sugede kondicionierius,partronikas ,pakaitinimo zvakes ,tai gerai kad dar turejau garantini ,tai pakeite pagal garantija, variklis silpnokas , bet ekonomiskas , ne nerekomenduociau pirkti sitos masinos ,as irgi nepirkaciau to nissano bet manoji taip uzsidege kad kad tik jos ir uzsimane, kol garantinis yra ,nezinau kiek reikes uz remotna moketi kai pasibaiks garantinis nepirkti
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-21
1.2 benzinas 2014 m. 2 WD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Lengvai valdomas, gera kaina, gera kokybė atsižvelgiant į kainą
atsižvelgiant į kainą - nereikšmingi
Kas labiausiai patiko, tai kainos ir kokybės santykis. Patogios sėdynės, dideli veidrodžiai, skydelyje viskas patogiai išdėstyta. Pakankamai erdvus salonas. Vidaus medžiagos atitinka kainą ir yra kokybiškos, nes per 4 metus niekas nesulūžo ir nera jokiu dėvėjimosi žymių. Važiuoklė vidutinio kietumo ir gana ilgaamžiska (iki 85 t. km nieko nereikėjo keisti). Mechanine greiciu deže tiksli. 1.2 variklis gana galingas, bet labiau tinka ramiam važiavimui ir tada mašina yra ekonomiska, galima pasiekti 7 l sanaudas mieste. Variklis tylus ir elastingas, bet labiau mėgsta 98 benzą. Jei variklis tvarkingas, tepalo visai nevartoja. Bazinės šviesos neblogos, tačiau jei yra galimybė, rinkitės pilnai LED automatinius žibintus - nesigailėsite. Start-stop sistema dirba keistokai, bet tik su mechanine dėže. Garsio izoliacija vidutinė. Automobilis labai lengvai valdosi (kaip lengvoji) todėl labai tiks moterims. Automobilis garantiniu laikotarpiu turejo gedimu - durniavo radija, gedo sėdyniu šildymas, gamyklinis akumuliatorius atlaikė tik 1,5 metų. Taip pat kapitališkai suremontuotas variklis, nes buvo brokuotas (nekokybiški ziedai, tad rijo tepalą). Po remonto bėdų daugiau nebuvo. Atsižvelgiant į kainą, automobilis be konkurencijos savo klasėje. Fakto auto serviso kainos didokos, bet dirba labai kokybiškai.
Pilnas atsiliepimas...
2017-02-16
Vertas kiekvieno euro
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina
Nesugalvoju
Pas mane 2016m. Automobilis savo klasej tikrai stiprus. Vaziavimo kokybe ir technologijos "up to date". Su start / stop ar kita elektronika jokiu bedu. Viskas veikia gerai liniju, aklos zonos, parkavimas ir t.t. Variklio trauka neispudinga bet jei masina perkat vaziuot o ne pramogaut tikrai pakaks:)
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2016-10-10
50 ant 50
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
top'ine komplektacija tikrai verta demesio, komfortabilus, agresyvus, variklis "paklusnus"
trumpos pavaros, nesuprantamai veikianti Start/Stop sistema,
Pirmas ispudis atsisedus i Nissan - automobilis tikrai didelis, sedima vieta tikrai auksta. Teko suvazineti i Lenkija (zakopane) pirmyn atgal apie 2500 km per 9 dienas, sedynes tikrai patogios, vietos tiek gale tiek priekyje keturiems uztenka, penktas zmogus jau taip sunkiai per viduri telpa. Pliusai - Pakankamai tylus vaziavimas (vaziuojant 176km/h sausu keliu, normaliai galima susisneket), komfortiskos sedynes, smagus 1,5litro dyzelio veikimas - paspaudus gaza masina vaziuoja, nereikia su koja dar pastumti, tobula spalva (nightshade) deja kuria tenka daznai plauti, isvaizdus agresyvus priekis, topine komplektacija turi 360laipsniu kameras, kurios nesveikai padeda parkuojantis, automatines trumpos/ilgos taip pat veikia puikiai, zenklu atpazinimo sistema turi viena priekaista - jei yra suletejimo zenklas (tarkim 70) uz sankryzos sistema "neatstato" buvusio greicio apribojimo (90), bet tai nera taip aktualu, pliusiuku tikrai daug. Minusai - minusiuku tokiu irgi galima rasti (kuri masina ju neturi) - top'ines komplektacijos Nissan kainuoja nemazai pinigu (mum nuo paprasto NIssan pabrango virs 6k euro), pacios paprasciausios komplektacijos nissan yra visiskai nieko vertas, Start/Stop sistema.. na su ja "idomu", veikia ne is karto (buvom apie tai ispeti), buna po 30-40 s stop veikimo masina pati uzsikuria, siaip galima pavadinti annoying, bet dideliu problemu nera, bagazine nera tokia talpi kaip atrodo, bet isemus itvarus, galima tikrai nemazai sutalpinti, dar vienas "annoying" dalykas yra trumpos pavaros (6pavaru mechanine deze), bet cia jau reikia prie sito priprasti, minusiuku nera labai baisiu, tiesiog reikia priprast prie kitokio automobilio:) Ar pirkti - kiekvieno reikalas, mieste tenka stebet kad tikrai gana sparciai dideja "Kiskiu", kainos/kokybes santykis yra tikrai neblogas, bet nuspresti turi kiekvienas atskirai. Patarimai - neimkit is pardavejo papildomos signalizacijos - prasykit gamyklines ir tuo pasirupinkit patys. garantija taikoma tik 3 metams, nori prasitest dar 1 arba 2 - mokesi pinigus. Variklis veikia gana tyliai, net ir vaziuojant dideliu greiciu, kuro sanaudu deklaruojamu nepasieksit (max ka pavyko tai yra 4.3litro/100km) bet saip tarp 5-6 litru bendras sanaudas islaikysit:) Dideliu eksploatacijos kastu nepastebejau (bent kol kas), tik sutartis su servizu + jei nori prasitest garantija, irgi mokek;) nuvertejimas pirmus metus gana nemazas, netenka apie 7-8k euru, bet po to kaina automobilis islaikyt turetu. Pries pirkdamas du kartus pagalvok o trecia karta pirk:)
Pilnas atsiliepimas...
 
12

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Nissan modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    Pixo 
  Maži   MicraMicraMicraMicra
  Kompaktiniai   AlmeraAlmeraTiidaPulsar 
   SentraSentra
   LeafLeaf
  Vidutiniai  PrimeraPrimeraPrimera  
   AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli   MaximaMaximaMaximaMaxima
  Kupė  200 SX200 SX200 SX  
  100 NX   
  Mini krosoveriai    JukeJuke
  Krosoveriai    X-TrailX-TrailX-Trail
   QashqaiQashqai
  Visureigiai   Terrano  
  PathfinderPathfinderPathfinder
   MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai   PatrolPatrol
  Pikapai    NavaraNavara
  Mini vienatūriai   Almera Tino  
   CubeCube 
   NoteNote
  Vienatūriai    Quest  
  Sportiniai  SkylineSkylineSkyline  
 300 ZX  350Z370Z
  Supercar    GT-R
  Komerciniai    NV200
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt