Markės
1008 iš 1482
Nissan X-Trail 2001 - 2007
Nissan X-Trail, 2001 - 2007
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.93% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 11
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 91% Ne 9%
Nissan X-Trail yra pirmasis Nissan gaminamas SUV krosoveris. Automobilis naudoja Nissan FF-S platformą ir pasirodė tuo metu kai nemažai kompanijų pristatė savuosius SUV - Ford Escape, Mazda Tribute, Hyundai Santa Fe ir Pontiac Aztek. Įvairiose rinkose yra gaminami įvairūs Nissan visureigiai, atitinkamai X-Trail yra marketinguojamas žemiau Xterra, Nissan Pathfinder ar Nissan Murano, tačiau aukščiau Qashqai modelio. Šiaurės Amerikoje X-Trail modelį pakeis Nissan Rogue, kuris naudoja tokią pačią platformą kaip ir X-Trail. Nissan Rogue modelis bus labai panašaus dizaino kaip ir Europoje populiarus Qashqai. X-Trail visureigis tapo labai populiaru daugelyje šalių dėl praktiško dydžio, komfortiško važiavimo, neblogų pravažumo savybių ir žemos kainos. 2008 Nissan X-Trail buvo atnaujintas – visureigis tapo truputį didesnis (dabar 4630 mm ilgio) ir gaminamas ant naujos Nissan/Renault Alliance C platformos. Tačiau šio atnaujinto modelio neplanuojama pardavinėti Šiaurės Amerikos rinkose.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Visi servisai Lietuvoje

Suraskite sau artimiausią servisą skambinkite arba registruokitės: Surasti servisą
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 11
2018-03-27
100 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera trauka, geras pravažumas, talpus
Garso izoliacija
Patikimas, galingas, talpus. Rekomenduoju. O dizainas - skonio reikalas
Pilnas atsiliepimas...
2018-02-04
vidutinis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
aukstai sedi viska matai
barskalas tai juodas, silpna vaziuokle
Nelabai jau patiko.kieta vaziuokle, pigus interjeras plasmase ir kt.begejas irgi letai. Zvejybai tik patogi
Pilnas atsiliepimas...
2018-01-16
Nissan xtrail 2.5 t30 automatas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas benzininis variklis
Garso izoliacija, rūdys
Pirkau Lietuvoje važinėta su 136 tūkstančių rida. Dėjau dujas. Jau metai kaip važinėju dar nieko netvarkiau, išskyrus dariau antikorozinė danga kainavo250€. Tepalai. Mašina patenkintas. Sąnaudos 15l.duju.
Pilnas atsiliepimas...
Aurimas | 2015-05-10
Nissan X TRAIL 2005 100kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomija, talpa, pravazumas
Komfortas
Vairuoju si auto 2 metus, per metus nuvaziuoju apie 17 000kw. Bendra nuomone apie auto labai gera. Pries tai vairavau tik bmw ir mecedes, bet padidejus seimynai nebetilpau, persedus i xtrail pradziai aiskiu truko komforto, tai garso izoliacijos salone ir traukos, bet kas liecia ekonomija buvau nustebintas. Pirmus metus eksploatacijai uzteko 100Eur, Antrais metais teko keisti razatke, taciau cia ne auto bet savininko kalte :) kadangi buvau prates prie galo varomo bandziau panasiai ziema slidineti ir su 4 ratais bei isjungtu atibuksavimu, deja razadtke tokiem sukiam nepritaikyta... Remontas kainavo apie 300Eur. Esu megejas zvejas, automobilis kaip parketinis turi labai gera pravazuma, teko vaziuot ir per kalnus ir misko keliukais ir per didziausius dumblus bet nei kart neteko uzstrigt :) Atsiliepimai apie si auto tik patys geriausi (nekalbant apie komforta ir isvaizda) 100kW mieste kaip visureigiui pilnai uztenka. Didelis sukimo momentas ir trumpos pavaros, nors ir 6 begiai uz miesto optimalus greitis 100km/h, greiciau (apie 2400 aps/min), greiciau vaziuojant pradeda uzti, girdetis puciantis vejas ir tampa nelabai stabilus, taciau to nepaisant galima vaziuoti ir 160km/h greiciu. Privalumas trumpu pavaru, kei reikia vaziuoti bekelia, temti kita auto ar priekaba, variklis to visiskai nejunta. Variklis nelepus, bete Comonreil todel kas liecia purkstukus eksploatacija kaip ir visu comonreilu nera pigi. Vaziuokle elementari, elektronikos minimaliai (trukumas perkant, nes diagnostika praktiskai nieko nerodo :), uztenka mechaniskai apziureti), taciau privaumas kad nesant elekronikai ji ir negenda (po MBs400) elekronikos nebuvimas man laabai pastorino pinigine. Eksploatacija salyginai pigi, viskas priklauso nuo vairuotojo, jeigu zmoniskai vaziuojant ir laiku keiciant tepalus bei filtrus si masina tiesiog negenda, per du metus keiciau razadtke ir viskas :) aisku jau reiketu bet delsiu reikia pasikeisti viena amortika. Del nuvertejimo, as pirkau juoda su apdailom (stangos aplinkui visa auto) su geriausia komplektacija, oda, TV, pilna elektra ir t.t.. Todel nuvetejimas minimalus, per du metus lyginant vidutine rinkos kaina nuvertejo apie 500Eur, aisku priklauso kaip greit nori parduot :) pries tai tureti BMW ir Mercedes nuvertedavo apie 800-1000Eur per metus. Pirki su rida iki 200 000km, patikrinti pries perkant servisa, visa kita elementaru ir matosi auto gyvas ar ne.
Pilnas atsiliepimas...
Linas J. | 2013-02-27
Nissan X-Trail '04 2,0 + LPG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpumas, patikimumas, pravažumas, komfortas
Salonas iki 2004, dyz. varikliai, medž. sėdynės
Pradedant iš kito galo: reziume - geras automobilis. Komfortiškas autostradoje ilgesnėse kelionėse, nebloga garso izoliacija, nelinguoja, posūkiuose svyruoja nedaug. Gale sėdėti patogu, reguliuojasi galinės eilės sėdynių atlošo kampas. Galinės sėdynės susiguldo, gale lieka lygiu dugnu erdvė (teko kelis kartus įsitiesti 120cm pločio pripučiamą čiužinį, galima atsigulti pilnu ūgiu). Bekelėje teko važiuoti tarp rimčiau ruoštų mašinų, pravažumas neblogas. Galima esant reikalui prijungti galinį tiltą "kietai" prie priekinio. Tiltai nesiblokuoja "Lock" padėtyje, sukasi po vieną ratą priekyje ir gale! Vasara žinoma galima patikti tik priekiniu varančius tik. Salonas vidutinis, medžiagos ne premium klasės, viskas paprasta ir funkcionalu. Medžiaginės sėdynės labai išsimurzina gavusios skysčio, matosi dėmes. Panelė gerokai pasitaisiusi nuo 2004 metų, ankstesnio modelio nerekomenduočiau. Išorės dizainas (man asmeniškai) geras, išsiskiria iš visų šiuolaikinių "cepelinų". Rimtą įvaizdį tik sugadina elastingi plasmasiniai priekiniai sparnai ;]] Mano komplektacija viena iš paprastesnių, todėl apie odinio salono, integruotos navigacijos, panoraminio stoglangio, viršuje montuojamų papildomų žibintų ypatumus negaliu pakomentuoti. Internete ieškant atsiliepimų apie šį modelį daugiausia visi skundžiasi gedimais, susijusiais su dyzeliniais varikliais, todėl pasirinktas benzininis variantas. Pasirinkimas jų nedidelis, taigi rastas 2,0 darbinio tūrio, tačiau "ant asfalto" jo pakanka negręžiant (104kW/192Nm), o nulipus nuo kelio - silpnokas kai pradėda klimpti ar reikia įsijungti "Lock". Bet kartais tyliai pasvajoju apie galingesnį 2,5 variantą... Tepalo tik per 10k km litras kažkur sudegė (kompresija gera, pratekėjimų nėra). Su dujomis draugauja neblogai, sanaudos užmiestyje ~11-13l/100km, mieste nevažinėju. Tilpo 45l balionas atsarginio rato vietoje. Nuvertėjimas nedidelis. Per metus (30k km) teko pakeist tik vairo traukių antgalius (kainos nesikandžioja). Įvertinkite ar tikrai jums reikia visureigio ar vienatūrio. Jei abiejų - tinkamas variantas. Miestui tai gal ir geresnių variantų galima rasti, bet užmiestyje gyvenant - geras pasirinkimas.
Pilnas atsiliepimas...
nissan | 2012-11-05
Nissan X-Trail 2.2 di 84kW '02
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai praktiskas, tuo paciu ir isvaizdus, labai pigi eksplotacija, paprasta konstrukcija, is visu plentiniu to meto visureigiu gali tempti didziausia svori, ganetinai pravazus (kaip plentinis viseigis), idealus pagalbininkas ukyje.
Galine apatine galis (sleknsciai gale ir galinis tiltas) ir galiniai stabdziu supartai megsta parudyti (labai nedaug), minimaliai pabarskancios plasmases salone.
Sakyciau tai yra vienas idealiausiu kainos ir kokybes santykis - automobilis labi praktiskas, tuo paciu ir pigiai eksplotuojamas, o reikalui esant negeda ir nuvaziuoti i gimines susitikima. Greiciu dezes, galinis reduktorius, perdavejas - neturi jokiu ydu, svarbu kad butu geri tepalai ir viskas (esu girdejes pavieniu atveju apie reduktoriaus gedimus, bet jie budavo kai zmones si plentini visureigi pervertindavo bekeleje), jei jau apie pravazuma - tikrai pravazus, bet iklimpus - variklis buna persilpnas kad spaudziant akseleratoriu isvaziuotum, pasijunta ir sankabos "kvapas" ir variklio dusimas. Stabdziai - nieko imantraus, gale rankinio atskiros kaladeles, viskas labai paprasta, bet galiniai supartai megsta parudyti, t.y. uzrudyti galeines pagrindinio stabdzio kaladeles, ko pasekoje jos (sudega), pakaba - laba paprasta (priekis - 2 sarnyrai, 2 vairo traukes, dvi stabilizatoriu gumos, 4 salenblokai, galas - 2 stabilizatoriu gumos ir tilto gumos), 4x4 konstrukcija - patikima, galimybe kad butu 2 FWD, AUTO rezimas (praslydus priekiui jungiasi galas) ir pastovus 4WD, kuris naudojamas tik bekeleje ir tik kai jo reikia, o ne vaizuojant lygiu keliu, elektra - viskas patikima, nes nera nieko prikista labai daug ir viskas paprasta,kebulas - priekiniai sparnai plastikiniai, gale apie tilta ir galinius slekscius megsta detis korozija nezymiai, plius galinis dangtis po valstybiniu numeriu ir is vidines puses apacioje megsta parudyti. Kuro sanaudos - mieste 8-9l - visai normalu, uzmiestis 7l. interjeras - velgi viskas paprasta, plastikas eilinis, pasitaiko retsykiais odiniu elektra valdomu salonu. Varikliai - Renault 2.2 motorai (bet ne tie patys kurie ejo i Renault Velsatis ar panasius, zodziu ne tie kurie buvo prastos kokybes, kurie turejo dirza ir grandine variklyje), tie kurie ejo i nissan x-trail, primera, buvo tik su grandine ir dviem dirzeliais generatoriui ir kondicionieriui, del pastaruju neapsigaukite - nei vienas dirzelis kuris kainuoja 20 ar 30lt NETINKA, nors ilgiai ir formos ant akies atrodys tinkamos - deja taip nera, isbandziau gal 2 ar 3 gamintojus - cypimas budavo nezmoniskas, uzdejus is nissan centro originalius po 120lt - bedos baigesi (beje rimtas meistras ta pati pasakys, kas liecia variklio patikimuma - pasitaiko nesandariu interkuliariu - remontas labai paprastas ir pigus, buna oro srauto matuokles gedimu - jinai originali labai nepigi, bet daznai padeda pravalymas senosios matuokels sirdeles, siaip varikliai tikrai patikimi, ganetinai dinamiski (atsizvelgiant i automobilio mase ir esamus kW motore), pasitaiko labai nezymus tepalo nesandarumo pozymiai (konkreciai tai per karteri ir per variklio grandines tarpine). Eksplotavimo kastai minimalus atsizvelgiant i kitas siuolaikines masinas, nuvertejimas labai nedidelis. Pirkdami tikrinkite kompiuteriu butinai, atkreipkite demesi i purkstukus, oro srauto matuokle, EGR voztuvo darba, kas be ko kaip ir daugeliui dzipu labai atkreipkite demesi i sankaba ir ar niekur neapsitepalave (variklis, deze, perdavejas, reduktorius), nes apsitepalavimas tai pirmas ispejimas kad rida ~300k km ir daugiau.
Pilnas atsiliepimas...
MArijonas | 2012-05-15
Dėl Nissan X trail
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras pravažumas, nedidelės kuro sąnaudos.
Kietas, plastmasinis vidus. Šiek tiek barškantis...
Automobilis labai gerai pravažiuoja bekele. Esu super patenkintas, nes dažnai tenka po kaimo durpynus pravažinėti nors ir 2003m. senukas. Automobiliukas, pagal kainą ir kokybę tikrai vertas savo pinigų. Pakankamai ekonomiškas mieste 8,5 L dyzelio užmiestyje apie 7,5 L. Aišku, čia varant ne keturiais ratais. Truputi mažoka trauka ir trūksta šiek tiek galios. Taip pat, man jis kažkodėl labai kietokas. (Išskaičius, gal amortizatoiai kalti ??? brūkštelit laiškutį, jei kas suitvarkėte minkštumą ir jei buvo bėdų marijonas_muraska@yahoo.com). Po pusės metų važiavimo Vilniaus m. per duobes ir po žiemos pradėjo bildėti važiuoklė, nors buvau viską susitvarkęs kaip sau idealiai. Automobiliuką myliu, pripratau ir prie tragiško skydelio, ir prie plastmasinio vidaus... Dirba pakankamai tyliai, Dūmija tik užvedant ryte, užsivedimo momentu. Tepalai sintetiniai, bet neužsivedė mašina žiemą virš -17 C. Ne golfo 3 kainos, bet ir ne merso. Vidutiniska ekspoatacija. Važiuoklė, iškart nusipirkus tekjo pakeisti traukutes, dar kažką...
Pilnas atsiliepimas...
VILIUS | 2012-03-07
X-TRAIL
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kuro sąnaudos, patikimumas, praktiškumas, pravažumas.
kietoka pakaba, skurdoka įranga.
X-Trail vazinėju jau du metai. Pirmasis jų buvo pagamintas 2003 m. su 2.2 dyzeliniu varikliu, 84KW, veliau nusipirkau atnaujinta modeli su 100 KW varikliu. Na automobilis tikrai vertas dėmesio, dizainas nevisiems patikla, kampuotas tiek išorėje tiek viduje, tačiau man tai kaip tik pabrėžia visureigio bruožus. Lyginant su modeliu iki atnaujinimo skirtumai nėra dideli, kėbulas likęs tas pats, minimaliai pakeisti bamperiai, sumontuotas galingesnis variklis, pakeista priekinė panelė. Iki 2004 metų panele tikrai labai neišvaizdi su kietu plastiku tačiau reikia pasakyti jis tikrai kokybiškas, jokių barškesių, girgždesių nebuvo. Kur kas malonesnė panelė po atnaujinimo o ir medžiagų kokybė pagerėjo. Kiek keistokas dalykas yra per viduri sumontuotas prietaisų skydelis tačiau prie to priprasti nėra sunku. Žinoma kaip kas galėtų būti pagalvota geriau, pvz tarp priekinių sėdynių esantis porankis labai nepatogus, jis per trumpas ir naudos neduoda. Galėtų būti geresnis prietaisų apšvietimas, net vadinamame bordačioke nėra šviesos. Gelbsti tai kad kita dėtuvė yra tiesiai priešais vairuotoją viršutinėje panelės dalyje su apšvietimu ir 12 v. lizdu. Mano turimame automobilyje yra stoglangis, galima sakyti laaabai didelis stoglangis, pirkdamas būtent ieškojau su juo tačiau iš jo naudos daug mažiau nei tikėjausi- vasarą neimanoma nes šviečia saulė jei ne vairuotojui tai keleiviams o ir pats stoglangis linkęs barškėti. Pakaba pakankamai tvirta tačiau nėra labai komfortiška, bent man taip pasitaikė kad 2003 metų x-trailas buvo minkštesnis nei 2004. Siaip teko keisti vairo traukių antgalius bei stabilizatoriaus traukutes. Tiesa, sugedus abs daviklui nesiblokavo ratai todėl teko keisti ji su visu krūmu (laužyne) nes išimti neimanoma. Detalių kainos tikrai nera stebuklingos o jų ir nedažnai bereikia. Pats automobilis varomas priekiniais ratais , jungiklio pagalba galiam nustatyti auto režima tad prasisukus priekiniams ratams isijungia ir galiniai bei trečiasis variantas 4wd. Blogais keliais važinėjant reikia saugoti galini duslintuvo bakeli, jis sumontuotas zemiausiai ir greičiausiai nukenčia nors nuo jo apačios iki žemės minimum 20 cm.. Šiaip pravažumas labai geras (anksčiau esu turėjęs RAV4 tai nėra ką lyginti, ravukas tikrai pravažumu nepasižymėjo). Iš variklio pusės galima pasakyti kad 84 kw varikliai geresni, nors jie silpnesni neturi problemų su turbinomis ko negalima pasakyti apie 100kw variklius,jos dažnaiau genda, nors pas mane turbina puikiai traukia, nedūmija. Tiek 84, tiek 100kw varikliuose stovi ne diržas o grandinė, tai tikrai pliusas nes jos keisti taip dažnai nereikia. Šaltą varikli užkūrus garsiai girdisi dyzelio kalenimas, pašilus viskas nutyla.Tai daugelio kiek domėjausi jų liga. Dėl to kalti purkštukai ir čia remontas nelabai imanomas, nors juos pravalė (prapūtė) vis tiek tas pats, kiek domėjausi juose kažkas išsidėvi o detalių nėra, naujų kaina tikrai baisi... tūkstančiais... tačiau ir taip važinėti galima ilgai... Kaina nėra maža o ir nuvertėjimas tikrai nedidelis tačiau tai atperka patikimumas ir kuro sąnaudos. Automobilis 6pavarų, paprastai varomas priekiniais ratais tai dar labiau padeda sutaupyti. Mieste 8- žiemą-9, o užmiestyje 7 ir tikrai nedaugiau dyzelio. Šiaip kam reikia didesnio pravažumo automobilio kuriuo galėtai važiuoti i sodybą ar žvejoti, medžioti, manau šis auto tikrai vienas iš geriausių pasirinkimų šiame segmente o svarbiausia pravažumu konkurentų savo klasėje neturi. Pagrindinis dalykas variklis ir turbina.
Pilnas atsiliepimas...
Egis | 2010-02-09
Afgano Auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabilus, patvarus, patikimas
Valdymo sistema
Labai patvarus. Mes su juo vazinejame afgane cia atlaiko tik Japonu auto. Ir tai nevisi. Atlaiko tik Nissan patruliai, X- Trail ir Toyota Land cruiser. Automobiliui galios pakanka. Manau tuo viskas ir pasakyta. O kad nusipikot po lizingo beveik pribaigta auto arba patys nemokat vaziuoti tai ir patys kalti esat. Kaip tas kuris buvo pries sita parases. Kaip Japonu variklis labai tylus. Galios pakanka. Varikliai geriau uz bites darbuojasi. Net nezinau, ka pasakyti, kai i dobes vazinejame apie 80km/h greiciu tai vaziukle remontuojame, kas puse metu. O dobes tokios, kad kakur puse rato sulenda. Patikrink amortizatorius visu Nissan beda.
Pilnas atsiliepimas...
LaimisV | 2009-11-12
Rimtas ir ne visai parketinis visureigis. Turbinos gedimai!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Siaip butu labai geras visureigis - patogus, pravazus, idomaus dizaino ir garantuotai saugus, taciau viska gadina patikimumo problemos, o jos siame automobilyje yra rimtos.
Turbinos, intercoolerio problemos. Neekonomiskas.
Man si automobilis yra isties grazus - status kamai, vyriskas dizainas atrodo solidziai ir kazkuo primena Land Rover visureigius. Aisku atsiras mananciu, kad cia baisus automobilis, taciau reikia pripazinti ta fakta, kad supanasejusiu Rav4, CRV ir Outlander ir kitu yra pilnos gatves ir jie pradeda rimtai atsibosti. Butent tuo ir patrauke sis modelis, be to jo pravazumo savybes nera "popierines". Be to toks dizainas garantuoja, kad automobilis yra gana erdvus. Sedima aukstai ir "staciai" kaip tradiciniame visureigyje - cia savi pliusai ir minusai priklausomai kokiame kelyje randiesi. Kas patiko - tai talpumas, patogumas, automobilis atrodo, kad yra didesnis nei istikruju. Nesitikekit, kad jis bus valdomas kaip lengvasis. Visi varomieji ratai be abejones pliusas ziema ir jei tenka gamtoje pavazineti. Automobilis aukstas todel nera baimes sulankstyti dureles i smelio kupstus ir pan. 2.2 turbodyzelinis variklis yra rajus - ekonomiskai vaziuojant suvalgo 9-10l/100km, o daznaiusiai ir daugiau. Kaip besistengtum vaziuoti ekonomiskai nelabai iseina, kogero toks yra variklis. Savo padaro ir 4x4 sistema. Apturejau nemazu bedu - teko keisti turbina, kuri nusprogo vaziuojant autostradoje. Nemalonus dalykas, o ir remontas kainavo didelius pinigus (visgi automobilis pirktas ne Lietuvoje, o ir garantija senokai buvo pasibaigusi). Todel perkant butina pasitikrinti turbina, be to siulau keisti tepalus kas 5000 km, nes tai gali buti priezastis rimtu gedimu. Be to pavaziavus ilgiau verta iskarto neuzgesinti variklio ir leisti jam keleta minuciu padirbti laisvomis apsukomis. Automobiliui budingos problemos su intercooleriu. Blogiausia, kad sitos problemos pasitaike ne tik man, bet zinau ir kitiems 2.2 dyzeliniams X-Trail. Kita kas nepatiko - grotuvas nesuka CD saltame automobilyje. Labai svarbu patikrinti turbina, o ir varikli paskritai.
Pilnas atsiliepimas...
 
12

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Nissan modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini    Pixo
  Maži   MicraMicraMicraMicra
  Kompaktiniai   AlmeraAlmeraTiidaPulsar
   SentraSentra
   LeafLeaf
  Vidutiniai  PrimeraPrimeraPrimera  
   AltimaAltimaAltima
  Dideli   MaximaMaximaMaximaMaxima
  Kupė  200 SX200 SX200 SX  
  100 NX   
  Mini krosoveriai    Juke
  Krosoveriai    X-TrailX-TrailX-Trail
   QashqaiQashqai
  Visureigiai   Terrano  
  PathfinderPathfinderPathfinder
   MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai   PatrolPatrol
  Pikapai    NavaraNavara
  Mini vienatūriai   Almera Tino  
   CubeCube
   NoteNote
  Vienatūriai    Quest  
  Sportiniai  SkylineSkylineSkyline  
 300 ZX  350Z370Z
  Supercar    GT-R
  Komerciniai    NV200
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai