Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
155 modelį ir buvo labai sėkmingas modelis. 156 suprojektuotas Alfa Centro Stile su Walter de'Silva pagrindiniu dizaineriu priešakyje. 156 puikus dizainas su savitomis per šoną einančiomis linijomis, retro stiliaus priekinių durų rankenomis, grotelėmis, įrėminančiomis dinamišką priekinę dalį. Dėl šių priežasčių automobilis buvo laikomas vienu gražiausiu savo klasėje. 156 sedanas taip pat buvo vienas iš pirmųjų turinčių paslėptas galinių durelių rankenas, suteikiančias automobiliui kupė įvaizdį. Automobilis turėjo oro pasipriešinimo koeficientą (Cd) 0.31 - kiek prastesnį nei 155 modelio. Interjeras – aiškiai orientuotas į vairuotoją - tipiškas itališkų sportinių automobilių stilius. 156 buvo naudojama ta pati „Tipo“ platforma paveldėta iš Alfa Romeo 155, tačiau stipriai pakeista. 156 varomas priekiniais ratais: su dviejų svirčių pakaba priekyje ir nepriklausoma daugiasvirte pakaba gale. Pakabos elementuose naudojamas lengvesnis aliuminis. Alfa Romeo 156 tęsė 155 modelio tradicijas žiedinėse lenktynėse. Automobilis sėkmingai dalyvavo Britanijos čempionate (British Touring Car Championship), tai pat įvairiuose kituose Europos čempionatuose, daugiausia WTCC ir ETCC.
Alfa Romeo 156 yra kompaktiškas automobilis su sportiškumo ir prabangos etikete, gaminamas sedano ir universalo kėbulais. 156 pakeitė SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Alfa Romeo 156 universalo versiją reklamavo Holivudo žvaigždė Catherine Zeta-Jones:
Alfa Romeo 156 dizaineris Walter de'Silva taip apibūdino automobilio dizainą: „Tobulai subalansuotas“.
Alfa Romeo 156 sėkmingai dalyvavo Britanijos čempionate (British Touring Car Championship), tai pat įvairiuose kituose Europos čempionatuose, daugiausia WTCC ir ETCC. Automobilis laimėjo šiuos čempionatus:
Alfa Romeo 156 laimėjo daugiau kaip 35 apdovanojimus visame pasaulyje, tame tarpe:
Alfa Romeo 156 dizaineris Walter de'Silva taip apibūdino automobilio dizainą: „Tobulai subalansuotas“.
Alfa Romeo 156 sėkmingai dalyvavo Britanijos čempionate (British Touring Car Championship), tai pat įvairiuose kituose Europos čempionatuose, daugiausia WTCC ir ETCC. Automobilis laimėjo šiuos čempionatus:
- 1998 Italian Super Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
- 1999 Italian Super Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
- 2000 European Super Touring Car Cup Winner - Alfa Romeo 156 D2;
- 2001 FIA European Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
- 2002 FIA European Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 GTA Super 2000;
- 2003 FIA European Touring Car Championship – Alfa Romeo 156 Super 2000.
Alfa Romeo 156 laimėjo daugiau kaip 35 apdovanojimus visame pasaulyje, tame tarpe:
- 1998 metais komisija susidedanti iš 56 žurnalistų (40 iš jų balsavo būtent už Alfa Romeo 156) iš 21 šalies Alfa Romeo 156 išrinko Europos Metų automobiliu;
- 2000 metais 2.5 V6 variklis gavo tarptautinio Metų Varikliu apdovanojimą;
- Techninių inovacijų apdovanojimas 1998 metais už Common rail variklį (žurnalai Autocar ir (Auto, Motor und Sport ir Prancūzijoje);
- Geriausias prabangus kompaktiškas automobilis (žurnalai What Car? Ir Auto Express);
- Apdovanojimas už dizainą (žurnalais Automobile Magazine);
- 1998 metų automobilis šiose šalyse: Danijoje, Ispanijoje, Olandijoje, Liuksemburge, Vokietijoje, Portugalijoje, Prancūzijoje ir Kroatijoje;
- 1997 metų apdovanojimas - „Pats gražiausias automobilis pasaulyje“ (Italija).
Patalpino: Giedrius | 2013-04-19 |
Alfa Romeo 156 2.4 JTD 100kw |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Gera trauka, gera salono surinkimo kokybe, neypatingai brangios dalys, puikus valdymas.
Noretusi didesnio apsisukimo kampo, geresnes garso izoliacijos...
|
Bendras automobilio aprašas |
Automobilis isvazidus, salonas siuolaikiskas. Labai gerai atrodo trys bumbulai centrinej panelej. Ilgoj kelionej labai smagu. Nepaskausta nugara, nereikia pastoviai taisytis. Aki traukiantism nors ju daBar ir daugeja gatvese. Pirma karta isedes i alfute supratau, kad noriu butent tokios, o ne standartinio tautovezio (audi, vw ar bmw). Savaja pirkau labai pigiai, 1000e, nes norejau pasidaryti kai psau. Tad ir teko ikisti biskeli pinigo. Zvakes BOSH 5vnt 200lt, kuro filtras 60lt. Radiatorius naujas olandiskas 250lt. Teko perrinkinet starteri - 160lt. Naujas akumas 312lt. Kaip ir viskas. Dabar va naujas bamperis laukia dazymo ir alfukas bus ledas. Kas del daliu kainu, tai visiska nesamone, kad beproto dideles kainos, servisai neapsiema taisyti ir t.t... Neapsiima taisyti tik atgrubnagiai.. Dalys tai tik kelios brangios, tai zvakes, termostatas ir nevisai pigus amortizatoriai.Bet jei nori geros kokybes tai ir tenka moket daugiau. I kita masina tikrai nesesiu, nebent i kita alfa, nes tai visai kitas reikalas nei vokiskas slamstas... Alfa reikia pirkti ne galva, o su sirdim... |
Variklis |
2.4 JTD yra geriausi is dyzeliniu. 1.9 JTD man per silpnas, o kuro valgo panasiai. Trauka tikrai gera. Vis gi 100 kw. |
Patarimai perkančiajam |
Jei nenorite kisti papildomu pinigu ar kisti kiek imanoma maziau pirkti situ metu masina apie 7000lt. Tada nereik vargti ar kisti bapkes. Jei norite pavargti, pasikrapstyti patys prie auto smulkmenu galit ir uz 4000 paimti kaip as. Bet po to jau turesti malonuma. O siaip visa reikiama info apie sian nuostabias auto rasite www.afaklubas.lt |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 23)
Alfa Romeo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | MiTo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 33 | 146 | ||||||||||||||||||||||||||||||
145 | 147 | Giulietta | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 155 | 156 | 159 | Giulia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 164 | 166 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | GTV | Brera | ||||||||||||||||||||||||||||||
GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Spider | Spider | Spider | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Tonale | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Stelvio | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 8C Competizione | |||||||||||||||||||||||||||||||
4C | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Alfa Romeo 156 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis