Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2011-09-30
Vizija: 2014-ųjų „Toyota Supra“
2002-aisiais iš „Toyota“ gamyklos išriedėjus paskutiniam „Supra“, užbaigiančiam paskutinę, ketvirtąją šio modelio kartą, koncernas sustabdė bene pačio galingiausio savo kūrinio gamybą. Tačiau pastaruoju metu pasklido gandai, jog „Toyota“ ir vėl planuoja sugrįžti prie kultinio, sportinio kupė su galiniais varančiaisiais ratais. Negana to, vienas nepriklausomas dizaineris padeda mums įsivaizduoti, kaip turėtų atrodyti naujosios kartos „Supra“. Talentingasis Andrea Fougneris paviešino savo vizijos eskizus. Jo manymu, 21-ojo amžiaus „Supra“ turėtų išlaikyti ne ką „minkštesnes“ formas nei būsimasis FT86, taigi dizaineris savo koncepcijai suteikė daugiau „raumenų“, pasiskolinęs FT86 prototipo platformą. Kaip manote, ar atsirastų tokiam modeliui paklausa, jeigu jis stebuklingai pasiektų „Toyota“ projektavimų lentas?
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Toyota Supra
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas