Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8498)

Daugiau apie automobilį Mazda 3
2009 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
Edita | 2010-06-11
Rimtas konkurentas Fokus'ui
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išsiskiria iš tos pačios klasės automobilių dizainu, puikus valdymas, salono interjeras, sukibimas su kelio danga
Kietoka pakaba (tenka pristabdyti prieš kalniukus), garso izoliacija galėtų būti geresnė
Neslėpsiu, tai mano pirmoji pažintis su Mazda marke. Bet kadangi senokai domiuosi automobiliais, leisiu sau išreikšti nuomonę apie šį automobilį, kuris sudarė puikų įspūdį tiek apie save, tiek apie Mazdą apskritai. Naujoji Mazda 3 - ne tik patraukli akiai savo atnaujintu dizainu (skonio reikalas, bet senoji man nebuvo itin graži, aiškiai trūko dabartinio face-lift'o), bet ir maloniai džiugina puikiu sukibimu su kelio danga, gera trauka bei ekonomiškumu. Patogios sėdynės su geru, bet, deja, nereguliuojamu šoniniu prilaikymu - tiesa, jas susireguliuoti pagal aukštį kiek užtrunka - jei nepasikelsite sėdynės pakankamai aukštai, nuolat trankysitės alkūne į tarp sėdynių esančios daiktadėžės išsikišusį dangtį. Mažiukas ir patogus vairas - su N mygtukų - jų gausu ir visoje panelėje. Apskritai, į standartinę įrangą įeina pakankamai gausi komplektacija, kurią kiti automobilių gamintojai pasiūlytų už kur kas didesnį papildomą mokestį. Labai tiksli pavarų dėžė - visdar vertinantiems mechaniką, tikrai patiks, kaip tiksliai ir sklandžiai perjungiamos pavaros. Puikus galinis matomumas. Tiesiog super "navarotas" - savaiminis variklio išjungimas sankryžose - taip taupomos kuro sąnaudos. Nuspaudus akceleratorių, automobilis nedelsiant užsiveda ir pajuda iš vietos. Tiesa, viso išjungimo-įjungimo proceso beveik nejusti :) 1.6 TD, 109 AG - dirba tyliai ir ekonomiškai, mieste man rijo apie 7, plente - 6 litrus. Nors galia ir nėra didelė, trauka tikrai gera, bet mėgsta dideles apsukas. Kiek žinau, ši trečiukė pagaminta ant Ford Focus bazės, tad ne tik vairavimo malonumas, bet ir eksploatacijos kaštai yra panašūs, t.y. gan nedideli. Kiek teiravausi Vistos vadybininkų, Mazdos dideliu nuvertėjimu nepasižymi - pvz. iš salono išriedėjęs auto, kainavęs apie 60 000 Lt, užregistruotas gali būti parduodamas su maždaug dešimties tūkstančių litų nuolaida, ne daugiau. Be to, Mazdos yra paklausios, tad renkantis sau automobilį ir galvojant į priekį "Ar lengvai iš manęs šią mašiną kas nors po kažkiek laiko perpirks", dvejoti nereikia - atsakymas yra "tikrai taip". Kalbama, kad senos gamybos Mazdos buvo patikimesnės nei naujosios, mažiau byrėjo. Bet, manau, viskas priklauso nuo vairuotojo ir tinkamos automobilio eksploatacijos. Prieš įsigyjant Mazda 3, patarčiau palyginimui išbandyti Ford Focus - tai palengvins apsisprendimą :)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Lupo
1998 - 2006
Vidutinis automobilio įvertinimas
Tomas | 2010-06-10
VW Lupo 3L
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
itin ekonokiškas, nereikia daug vietos parkavimuisi, novatoriškas dizainas,
brangios dalys, dalių nėra autolaužynuose, problematiška pavarų dėžė
Neblogas automobilis, tačiau pirkti nereikėtų modelio 1.2 TDI 3L, beje pats tokį turiu jau 2,5 metų pravažiuota 55 tūkst. km.O pirkti šio modelio nepatariu todėl , kad nėra "šrotuose" šio modelio, pvz. reikėjo granatos su pusašiu tai VW centras pasiūlė atvežti už 1100lt , automobiliui neturinčiam net vairo stiprintuvo sakyčiau brangoka, ai dar priekiniai amortizatoriai po 700 lt ir t.t. O jau perkant Lupo su kitais varikliais pvz. 1.4 TDI problemos dėl dalių dingsta, nes yra daug laužynuose iš ko pasirinkti.VW Lupo analogas Audi A2 tokie pat varikliai pakaba. O šiaip tai automobilis labai ekonomiškas važiuojant ant 90km/h ryja 2,8-3 ltr dyzelio, mieste 4,3 ltr. na tik tu detaliu brangumas labai nuvilia. Puikus variklis , galios tikrai užtenka 45 kw tenka 828 kg svorio kai tuo tarpu VW Golf III 1,9 D turi 47 kw galios o svorio tikrai daug daugiau. Daug aliumininiu detaliu (kapotas, durys, bagažinės dangtis, važiuoklė), tik rėmas metalinis. Teko girdėti kad būna problemų su automatine pavarų dėže kurios remontas tam pačiam VW centre kainuoja 10 tūkst. lt.bet kol kas viskas tvarkoj. Nėra brangi eksplotacija skaičiuojant nuvažiuotą atstumą ir išleistą pinigų sumą remontui ir kurui. Gal tik komforto trūksta nes mašina kieta, neitin mavevringa, nes mažai pasisuka ratai. Kas dėl išliekamosios vertės tai čia geros žinios nes auto kaip ir daugelis VW markės a/m turi išliekamąją vertę. Kas džiugina kad tokioje mažoje a/m vietos kaip golfe, tik bagažinė tai jau tikrai nedidelė 130 ltr, bet atlenkus sėdynes vietos pakankamai. Atidžiai patikrinti kaip veikia pavarų dėžė, visa pakaba, daugiau kažko ir nesugalvosi, bendra būklė kad būtų gera.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Polo
2002 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Gediminas | 2010-06-09
Very nice car
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, greitas pajudant
Kaip turint tokia komplektacija, kaina
Labai geras
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot 406 Coupe
1997 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Martynas | 2010-06-07
Peugeot 406 coupe
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda, gan kokybiska vidaus apdaila
daznai susidevi galines traukes,
Peugeot 406 coupe trauke mane savo išvaizda, isigijau pigesni varianta su 2l varikliu, Kaip tokio svorio auto (~1500kg..) - gan kietoka(vaziuokle) - bet puikiai stovi ant kelio. Kaip minejau variklis 2l, - galios(97kw) jis neturi LABAI daug, bet ne 'dragistui' ar kitokiam 'sportininkui' jos pakaks. Automobilis turi gan ilgus pirmus begius (1,2...) todel gan 'bukas'. ideta duju iranga(iv) - su kuria puikiai draugauja, kuro sanaudos mieste ~11l, uzmiesti ~8l (graziai vazinejant - duju) Didziausia peugeot problema yra elektra, bet su ja didesniu problemu apart ziema zypciojanciu salono lempuciu neturejau (paprasciausiai i kontaktus vandens pateko) varikliai ju tikrai geri, bet jei pirkt v6(3l) modeliuka(kuris vos litru daugiau kuro vartoja uz 'dvilitri') - reikia atsidet viena kita tuks lt.. (nes dirzu keitimas yra gan brangus) Del vaziuokles - daznai (kas ~20tuks km) susidevi galines traukes, - bet jos nera LABAI brangios.(~160lt) Jei megsti 'paspaust' - net neziurek i 2l varikli.. jis nei taupus (~~12l) nei turi pakankamai galios 'pasportuoti'
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Renault Laguna
1993 - 2000
Vidutinis automobilio įvertinimas
petras | 2010-06-07
Renault laguna
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigiai vaziuoja,minksta, siaip dyzeliukas gera masina,na rudyja neperlabiausiai. Na ramiam zmogui vazinet tinkanti :) 2.2d Nusipirkus nieko, tik antra kerta TA varant sarnyra 30lt. Vairo truke su antgaliu 65lt ir kaladeles 45lt, na ir tepaliukus.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volvo V40
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
Naudotojas | 2010-06-06
V40, 2.0T Mech./Benzas 2000m. Phase - I
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Volvo variklis, jautrus valdymas, Autopilotas, gerai laiko pakaba, saugumo jausmas.
Garso izoliacija vidutiniška, kietoka, nepigi eksploatacija. 4 skylių ratai(geriau 5 skylių) 114,3 nėra didelio pasirinkimo lietų diskų.
Asmeninė patirtis: Važinėju su Volvo V40 2.0T (turbina) 118kw 160Ag, (pirmos kartos), nusiskundimų mažai. Turbo pradeda pūsti nuo ~2500apsukų, mieste kartais užtenka 3 bėgio. Kas sako kad didelė tai matyt didesnių neturėję, kaip universalas sakyčiau vidutinė. Kas nori minkštos mašinos kaip Ford Mondeo to nebus, ji žymiai kietesnė nors ir 15" ratai , Jaučiasi visi kelio nelygumai, galima šiek tiek sumažinti kietumą su storesnėm padangom, nėra labai gera garso izoliacija. posūkius įveikti gali kad ir 90km/h stovi kaip ant bėgių. Langų valdymas kažkodėl išdėstytas prie bėgio, nėra labai patogu bet nemaišo. Priekines lempas sunkoka pasikeist, reikia smulkių rankų. Nuo 2001m. rekomenduočiau visgi antros kartos V40 ten patobulinimų apie 1500, neturėjau bet gal teks įsigyti. Variklis būtent Volvo (nes dedami Reno varikliai), veikia kaip laikrodukas, tiesiog puikiai. Žinoma, visas auto reikia prižiūrėti laiku ir tarnaus ilgai. Žiemos nebaisios, visada užsiveda nors ir po savaitės stovėjimo -15. Jei sugenda koks daviklis pasikeiti ir vėl ilgam. Kainos teisybė nepigios, pvz: originali viena spyruoklė priekinių amortikų ~160 lt., kiek girdėjęs jei suges greičių dėžė nuo ~ 2000lt. ir t.t. kol kas kažkas galingo nesugedo, kol kas :). Pačią auto galima įsigyti nebrangiai tik eksploatacija nepigi ir tiek. Jei naujokui pradėti nuo Golf 3 , jei su stažu siūlyčiau imti antros kartos V40 nuo 2001m. jos turi apie 1500 smulkių patobulinimų.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 7 klasė
1994 - 2001
Vidutinis automobilio įvertinimas
Geras | 2010-06-06
Tiesiog geras daiktas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
galingumas, trauka, manevringumas, komfortas
kuro rodykles gedimai. nezinai kiek bake benzo, turi visad sekt kiek km nuvaziavai uzsipyles
Labai geras automobilis, vien su ja vaziuojant jauti malonuma, kad vairuoji tikra masina. BMW e38 gali prilygti tik a8, panasi ju kaina, panasus islaikymas, vienoda limuzino klase, panasios kuro sanaudos ir t.t. Vienintelis apskritai BMW minusas butu kuro rodykles gedimas .t.y rodo nesamones, o siaip viskas gerai. variklis neuzkalamas, tyliai dirba. Jei esi pasiruoses kas dvi savaites po -400-500litu pilt benzino, taip verta pirkt arba detis dujas. bet kam detis dujas jei nesugebi islaikyti auto? geriau nusipirkt ta masina su kuria galesi normaliai vazinetis su benzinu ar dyzelinu, bet su mazesnes kubaturos varikliu. auto kaina nuverteja labai labai letai. Pirk negalvojas, jei tik turesi pinigu uz ka ji islaikyt
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Renault Clio
1998 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Edita | 2010-06-05
Renault Clio 1.6 16V (2000m.)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, greitas, manevringas, gerai valdomas, puikus sukibimas su keliu
Amžini gedimai ir remontai, prastas atsparumas drėgmei
Vairuoju jau tris metus, tai yra mano pirmasis automobilis, tad ir kitiems pradedantiems vairuotojams kaip pirmąjį galėčiau rekomenduoti. Kita vertus, tai yra tarpinis variantas tarp Sport ir standartinės Clio - 107 arkliukus ne kiekvienas "žalias" vairuotojas iškart suvaldo. -Ar jis greitas? Taip, netgi labai. Ši Clio turi visus tipinei miesto mašinytei būdingus bruožus su riebiu pliusu - netipine galia, tad spaudžiant "tapkę" plente automobilis nepraranda stabilumo ir nesipurto - kita vertus, daugiau nei 150km/h spausti nerekomenduotina. - Ar jis ekonomiškas? Deja, ne itin - vasarą kuro sąnaudos ne kažin kuom skiriasi nuo žieminių - t.y. apie 8,5 L / 100km. Kita vertus, visus tuos šimtą su virš arkliukų reikia išmaitinti, taigi būtent tokios sąnaudos, mano nuomone, yra pateisinamos. - Ar jis "draugiškas" gamtai? Maniškis turi problemų su kuro padavimu, tad net ir pastovėjus saulės atokaitoje, užvestas variklis kelia virš 2000 apsukų, kol per maždaug 10 minučių sušyla. Pirkau daužtą ir be katalizatoriaus, tad neatmetu galimybės, kad sutriko liambdos zondos veikimas, ko pasekoje rytais užvedamas variklis garsiai gaudžia ir kelia aukštas apsukas. - Ar jis patogus? Pusiau odinės sportinės sėdynės su puikiu šoniniu prilaikymu - visi iki vieno mano keleiviai giria sėdėsenos komfortą. Pakaba maniškėj Clio yra šiek tiek pažeminta, tad kietoka - duobes tenka apvažinėti budriau ir atsargiau. - Talpumas pusėtinas. Didenis nei MINI, bet daug lagaminų į bagažinę irgi neprisikrausi. Užtat gale puikiausiai telpa 3 žmonės - tikrai ne kiekvienas triduris hečbekas tuo gali pasigirti. Tiesa, įlipimas į galą nėra itin patogus, nes atlenkus priekinę sėdynę tarpukas išlieka itin siaurias (nebent nepatingėsit ją papildomai nuolat atstūminėti į priekį iki galo). Beje, keleivio sėdynės rankenėlė nulūžusi, tad norėdama išleisti iš mašinos savo galinius keleivius, turiu sustoti šalikelėje ir išleisti juos pati... - Interjeras - pakankamai pigus, su barškančiom plastmasėm. Tiesa, prietaisų skydelis baltas kaip sportiniame Clio variante. - Eksterjeras - skaidrūs žibintai su įmontuotais xenonais priduoda estetinio grožio ir itin naudinga žiemą (šviesos atsispindėjimo nuo sniego prasme). Sako, nuo 2000m. gaminamus automobilius gamintojai ėmė cinkuoti, bet maniškės kapoto rūdys (pirkau daužtu ir tik "pardavimui" sutvarkytu priekiu) dažus kelia taip, kad lupasi tiesiog žievėmis. Nuo daužtumo taipogi visas priekis praradęs simetriją, tad be gerų poros tūkstančių, norėdama jį susitvarkyti, neišsiversčiau. Reikia keisti abu sparnus, kapotą, bamperį ir t.t., ir pan. Trumpai tariant, įsigijai prancūzišką automobilį - turi jį ITIN mylėti, ypač finansine prasme. Nes tai amžini smulkūs mašinos gedimai ir kaprizai (ypač elektronikos) - pvz. savavališkai suveikiantis galinis valytuvas, stabdant vietoje STOP lemputės užsideganti priešrūkinių žibintų lemputė ir pan. Kaip jau minėjau, varikliukas yra tikrai superinis, bet dėl to mašiniukas yra gan apetitingas kurui. Norintiems važinėti pigiai ir ekonomiškai, geriau rinktis standartinę Clio, na, o ekstremalams geriau iškart dairytis Clio Sport su 2l varikliu ir 169 AG. Daugiausia pinigų išleidau itin dažnam "babinų" keitimui - jų pas mane keturios - po vieną ant kiekvieno cilindro (jų, kaip žinia, irgi keturi), tad nuolat tai viena, tai kita "nudūsta", taip pat įvairioms važiuoklės dalims - šarnyrams, pusašiams, stabdžių kaladėlėms, po didesnių liūčių be vargo peršlampančioms lemputėms (galinio numerio apšvietimo bei galinių žibintų). Na, ir žinoma, kurui... Pirkau už 9000 Lt, dabar, po trijų su puse metų, jį parduočiau už maždaug 6000Lt. Prancūzai, nuvertėja gan greitai..!
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Polo
2009 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
Edita | 2010-06-04
World Car 2009
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minkšta pakaba, garso izoliacija, tyliai dirbantis variklis, jautrūs stabdžiai, paslankus vairas, smagi pavarų svirtis
Galėtų būti ekonomiškesnis (nebent rinksintės Blue Motion versiją, tada jau kita kalba).
Buvo smalsu savo kailiu patikrinti, kuom gi šis Polo toks special, kad buvo įvertintas tiek Europos, tiek Amerikos kaip GERIAUSIAS. Ir tik žmogui pačiam pavairavus eina suprasti, nes žodžiais to nenusakysi : mažas, manevringas, ekonomiškas - rodos, kaip ir bet kuris kitas miesto automobilis. Bet ką jūs gaunat įsigyję naujausią Polo - garantuotą VW kokybę (tiek surinkimo, tiek eksploatacijos prasme), Ir, ko gero, pats pagrindinis šio Polo bruožas - super minkšta pakaba. Atrodo itin keista, žinant, kad tai mažiukas Polo - bet galiu užtikrinti, nes pati išbandžiau - nepriklausomai nuo to, kokiu greičiu ir per kokias duobes lėksi, su Polo perplauki jas lyg su laiveliu - nulis diskomforto. Taigi, tai puikus auto pasirinkimas nenorintiems didelio ir kurą ryjančio automobilio (nors itin ekonomiškas šis irgi nėra - apie 8L/100km), bet vertinantiems komfortą. Naujausias mažasis Golf broliukas man pasirodė (kaip joks senesnis modelis) itin panašus ir lygiavertis šalia Golf (juolab kad specialiai vairavau vieną po kito). Gal man, kaip labiau mėgstančiai "paspausti", kiek pritrūko traukos, taigi sau rinkčiausi galingesnį automobilį - tai neabejotinai būtų arba Golf VI arba išsvajotasis Scirocco. 1.4 85AG, benzinas. Užvedus variklį arba stovint sankryžoje susidaro įspūdis, kad variklis...nedirba! Jis veikia super tyliai - jautiesi, lyg sėdėtum hibridiniame automobilyje (pvz.Toyota Prius). Dar vienas didžiulis pliusas naujojo Polo naudai. Išlaikyti VW niekad nebuvo brangu. Žinant, kad tai bene pigiausia vokiečių markė, keista, kad ji, be pradinės kainos, dar ir retai gendanti :) taigi, vartotojai lieka patenkinti.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mitsubishi Colt
1992 - 1996
Vidutinis automobilio įvertinimas
Kapitonas | 2010-06-03
Mitsubishi Colt'92 1.3 gli
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas, patvarus, manevringas
rudija stogas (pauksciu kakus valyti reikia nedelsiant), prasta elektronika, prasta garsoizoliacija
Automobilis visai neblogas, gana manevringas ir nereikalaujantis daug prieziuros. Per 4 metus buvo tik planines TA. 2 zmonem pats tas, taciau jei turite ar planuojate vaiku - teks pagalvoti apie kita masina. Variklis yra patikimas, bet prasta elektronika. Man parejo kompas (sprogo kondensatoriai), kaip papasakojo servise nei as toks pirmas nei paskutinis - tai siu "coltu" liga. Bandziau surasti kita kompa, taciau visi jie (paziurejau gal 5 kokius) buvo panasios i mano bukles, todel keisti nerekomendavo. Taip ir vazineju su "gydytu" kompu: trauka dingo, laisvos eigos apsukos per dideles, masina pasidare buka ir vangiai reaguoja i akseleratoriu. Pinigu tikrai nesiurbia. Nuvertejo stipriai, bet tai normalu tokios klases auto. Ziureti kompo bukle ir kebulo busena.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mitsubishi Lancer Evo
2007 - 2016
Vidutinis automobilio įvertinimas
Edita | 2010-06-03
Evo X - kelių raketa
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galia, puikus sukibimas su kelio danga, komfortiška pakaba, dizainas.
Kaina bei pirminis įsibėgėjimas vairuojant "automatą".
Turiu pripažinti - tai pats įspūdingiausias mano ligšiol vairuotas automobilis. Visi ligšiol buvę Evo trūkumai sulig X karta buvo pašalinti, pats automobilis - tiesiog be priekaištų. Galų gale tai ne tik ralio automobilis, tinkamas lenktynėms, bet ir super komfortabilus važinėjantis mieste. Pati išbandžiau automatinę pavarų dėžę su 3 skirtingais - normal, sport ir super sport (pastarojo net nebuvo kur įjungti...) - režimais, ir važiuojant ramiai (apie 150km/h šiam Evo, patikėkit, yra tikrai LABAI ramiai, gal netgi lėtai) įsijungus sport režimą (su užkeltom apsukom, kai automobilis bet kurią akimirką pasiruošęs "šauti" pirmyn) sėdėjau prilipusi prie sėdynės viso bandomojo važiavimo metu. However, adrenalino mėgėjams siūlau pasidairyti varianto su mechanine pavarų dėže, nes automatui truputį trūko pradinio įsibėgėjimo. Patrauklus ir piktas dizainas, super patogios sėdynės bei vairas, žvėriškas charakteris su 295 AG, ir visas šis džiaugsmas suderintas su itin elastinga pakaba bei nepaaiškinamai didžiuliu vairavimo malonumu - štai toks tas Evo X. Mielas Subaru Impreza STI, tu kritai mano akyse, sorry... :) 2.0 turbo MR, 295 AG - bene geriausia ir tikrai brangiausia lietuviškame autosalone siūloma komplektacija. Ekonomiškumo klausimas čia kaip ir nekeltinas - visai nespausdžiant gal ir įmanoma sutilpti į 11L/100km, bet tai tikrai ne tas automobilis, su kuriuo įmanoma važiuoti ramiai. Eksploatacija - neabejotinai ne iš pigiųjų. Na, o vertės tokie automobiliai tikrai nepraranda... :)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mitsubishi Eclipse
1995 - 1999
Vidutinis automobilio įvertinimas
sparco | 2010-06-01
Mitsubishi eclipse
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Masina skirta daugiausia 2 zmonem gale labai nedaug vietos. Kuros sanaudos nera labai dideles. Megsta sakyciau prieziura sis automobilis. Komfortas tik priekyje sedintims zmonem. 2.0l dohc 16v Stabdziu kaladeles, 2 kartus keistas generatorius, starteris karta, tepalai, filtrai, variklio pagalves.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mazda Tribute
2000 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
justas | 2010-06-01
Geras SUV ir miestui ir bekelei
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kainos ir kokybes santykis
Sunkus vairas
Geras,nedidelis SUV visureigis.pakankamai erdvus ,patogus salonas,ergonomiskas.lengvai transformuojamas i krovinini,patogus pakrauti.geras matomumas,patogi sedesena.Es komplektacijoje visi privalumai(oda,A/C,elektros paketas,autopilotas ir t.t.) 30.L 24V variklis puikus,ekonomiskas(mieste iki12l,uzmiestyje ~8.5)trauka puikiai suderinta,automatine deze veikia be priekaistu. Eksploatacija vidutiniska,dauguma detaliu Ford'o ir problemu su daliu paieska nera. Pasitikrinkit visus skyscius ir dirzelius
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Renault Laguna
1993 - 2000
Vidutinis automobilio įvertinimas
gince | 2010-05-31
renault laguna
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
jei neturi kut saibu deti nusipirk laguna 2.0 i  12v praktiskai visa vaziuokle. problemos su elektronika. detaliu kainos kosmines. problemos su galiniu stabdziu suportais. klimatronikas grybauja. vandens siurbliukas jau i pabaiga. vienu zodziu viskas griuva.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mazda 2
2003 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
tomasitas | 2010-05-28
manevringas mazas ekonomiskas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskumas manevringumas patogi mieste
vidine apdaila ,sunku vaziuoti ilgoje kelioneje
mazda 2 tai automobilis kuris neitiketinai manevringas ir ekonomiskas kartu is isores mazas o vidui palyginus erdvu ir sudejus galines sedynes gali pervezti nemenka krovini pvz dailylentes. Mano Mazda2 1.4 TDI grynas miesto automobilis gali ikisti i maza tarpa ,apsisikimo spindulys nedidelis Salonas ir interjeras galetu buti brangesnis -gana pigi plasmase varikliukas 1.4 su turbina kol neisijungia turbina siap ''nevalija'' bet poto lekia Siaip kiek skaiciau vaziuokle, variklis tinka nuo Ford Fiesta ar Fusion Jei turit mazda 2 senesnio modelio nuo 2002-2008 m neskubekit ieskoti butent mazdos 2 detaliu pasiteiraukit Fordo Fiestos pigesnes detales ir pasirinkimas didesnis issibandyti visas valdymo sistemas, palysti po dugnu, paklausyti varikliuko ,pavazineti extremaliau
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Fiat Grande Punto
2005 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
Nerijus P | 2010-05-28
Atnaujintas Fiat Punto Evo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Neblogas variklis, grazus interjeras. Tylus interjeras, komfortiska pakaba.
Nemalonus vairuoti - nepatiko tiek kvairas, tiek begiu jungimas, tiek pedalai. Kai kuriais prietaisais nelabai patogu naudotis. Automobilis yra nesmagus vaziuoti.
Sveiki, teko pabandyti si automobili, todel komentarai apie pasivazinejima. Bandziau buten Punto Evo - tai yra atnaujintas Grande Punto. Tiesa tai daugiau nei faceliftas, nes atnaujinimai yra gana zenlus. Pats automobilio kebulas, tiksliau metalas turbut visai nepakito, nes skirtumu nematyti. Pasikeite priekiniai ir galiniai zibintai ir bamperiai. Priekiniu zibintu pasikeite ir pati forma. Visgi didziausias pasikeitimas yra viduje - automobilis turi visiskai nauja ir jokiu panasumu neturinti prietaisu skydeli lyginant su Grande Punto. Prietaisu skydelis tikrai gerokai grazesnis, jo formos siuolaikiskos, o greicio ir apsuku ciferblatai daug graziau ziurisi nei ankstesni. Idomu, kad greicio ciferblate raudonais bruksniukais pazymeti greiciau - 50, 90 ir 130 km/h. I akis krenta, kad prietaisu skydelio vidurys yra dengtas tokia akyta tipo oda. Istiesu tai ne oda, o ir ta vieta nera minksta kaip atrodo is pirmo zvilgsnio, taciau grozio tikrai prideda. Tiesa atidziau patyrinejus plastika - matoma, kad viskas isliko kaip ir buve - plastikas visiskai kietas ir ekonomines klases. Taciau tai ne minusas sios klases automobiliui. Taciau patys prietaisai nelabai smagus naudotis - sildymo sistemos, garso valdymo ratukai sukasi sunkokai, o centrine dalis, kurioje randasi garso sistemos valdymas yra pilna smulkiu mygtuku. Cia yra ir kiti ne garso sistemos valdymo mygtukai, kurie "paskesta" tarp kitu. Be to kai kam jie gali pasirodyti per smulkus. Siaip vaziuojant viduje tylu, taip pat soniniai veidrodeliai labai didelis ir patogus, be to ir savotiskai grazus. Malonu ir tai, kad ijungus atbuline pavara automatiskai isijungia galinio lango valytuvas. Bandziau automobili su dyzeliniu 1.3 varikliu su 90 AG galia. Tik pradejus vaziuoti reikia pastebeti, kad automobilio sankaba labai "lengva" - gal tai patiks moterims, taciau tai nesuteikia kokybes pojucio. Akseleratoriaus pedalas panasus. Stabdziai labai geri ir efektyvus. Automobilis ant popieriaus galios turi nemazai, taciau tas nesijaucia - nera dyzeliniams varikliams su turbina budingo galios smugio. Taciau, kad automobilis vangiai greiteju tikrai negaliu pasakyti. Kas labai nepatiko - tai pavaru jungimas, kuris labai netikslus, nera uztikrintumo, kad iki galo "ikisai" pavara, pojutis toks "guminis". Punto Evo pakaba sureguliuota patogiams ir komfortiskam vaziavimui, todel automobilis tikrai grai sugeria duobes. Taciau automobilis jokiu budu nemegsta sportisko vaziavimo - stipriai pasvyra posukiuose. Vairo reguliavimas yra dvieju krypciu, taciau vistiek negalejau susireguliuoti pagal save - galiu pasakyti, kad jis man yra per arti, o pastumti toliau nuo saves negaliu. Posukiu svirteles po posukio nelabai grizta i neutralia padeti. Todel pats automobilio vairavimas paliko prasta ispudi - atrodo, kad kasdiena ir daznai tikrai nenoreciau jo vairuoti. Kuro suvartojimas, be abejones, labai geras - kompas rodo kazkur apie 7l/100km. Tai miesto rezimu ir vaziuojant tikrai neekonomiskai, todel tai manau ne riba. Bendrai tai kogero visai neblogas automobilis, ypac jei jo eksploatavimas bus nebrangus, o patikimumas geras. Taciau as jo tikrai nenoreciau vairuoti kiekviena diena - jis nera toks patogus, kad galetum sakyti, kad komfortiskas. Taip pat jis visiskai nera smagus vairuoti. taigi toks nei sioks, nei anoks. Moteriskas :)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mazda 3
2003 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
jurate | 2010-05-28
mazda 3 turi ir problemu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puiki isvaizda
starteris
mazda3 grazi patogi masinyte,bet turi problema su starteriu,nepaduoda garso signalo,tai gan didele problema,nes nezinai ar uzsives variklis ar ne,ir tai daugumos mazda3 problema,po 1val.ar 2val.ji vel uzsiveda 1.6 benzinas
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot 307
2001 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
Joy | 2010-05-25
Peugeot 307 2.0 Hdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiska
Komfortas
Jei kelias nelygus, masina purtosi. Kietoka. Taciau, kaip mazas automobiliukas vaziuojant 180km/h vairas ne krust. Manevringa. Ryja 5.5litro uzmiesti, mieste ~7litrus. Priklauso vairuoja mama, ar as. Lyginant su mazda 3, trauka buka. Taciau ir masina, senesniu metu. Nagi, turim jau 4turi metai. Pravaziavom 100tukst. km. Per keturis metus keitem: Kuro siurbli (musu kalte, uzpylem "srutino" kuro.(700lt) 2. Sankaba. Idejom, paprasta nepklaukiojancia sankaba (250lt). Stai viskas, ka darem per keturis naudojimo metus. Zinoma neskaitau traukuciu ir kitokiu menkniekiu, tai naturalu, ypac kai vazinejam mes pagrinde zvyrkeliu. Masina kainos ir kokybes sanktykis. Siuo metu, dalys pigios, nes privaryta daug anglu. Nesvarbu, tai bus audi vw ar peugeot, visos jos genda ir nei viena oru nevaziuoja.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Passat
1993 - 1997
Vidutinis automobilio įvertinimas
Rimvis | 2010-05-25
Geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina,erdvė,komfortas,taupumas.
Greitas nuvertėjimas,pigus interjieras.
Šis automobilis yra gan patogus,komfortiškas,taupus bei pigus.Šis automobilis tarnavo gana ilgai {5 metus},per tą laiką daug rūpesčių nekėlė, bet teko keisti duslintuvą,žvakes ir daug kitų smulkmenų.Turėjau sedaną, bet bagažinė buvo talpi{ypač tai praversdavo vežant didesnius krovinius}.Pas mane buvo antras pasatas 93m. Variklis 1.8 66kw.Tai nėra toks variklis kuris skirtas palakstymui, o galintis nuvežti iš taško A į tašką B. Automobilis nuvertėja gan greit.Eksplotacijos kaštai nėra dideli, kartais pakanka plaktuko:}
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi 90
1987 - 1991
Vidutinis automobilio įvertinimas
Audrius | 2010-05-25
Audi 90
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarus , greitas , lengvai ir nebrangei eksplotuojamas
Ipatingu minusu nepasakysiu , ziurint kaip eksplotuosi , su laiku viskas genda .
Automobilis isties geras , patvarus ir kaip tokiu metu labai gerai atrodantis ir vaziuojantis . Turejau Audi 90 penkis metus priziuret reikejo , bet kaip ir visiem automobiliam ranku reikia . Pas mane buvo 2.3 e 100 Kw su dujom . Tiesa sako nemeksta sie varikliai itin duju , bet priziurint su juom puikiai ir taupiai vazinejau , dideliu problemu neturejau . Tai gi kaip pirmas mano automobilis buvo labai gera si Audi 90 . Tikrai siulau ir niekad nepeiksiu sio automobilio . Varikliai geri dinamiski,priziurin ilgaamziai ... Traukos atzvilgiu smagus varikliukai. Bedos jei su dujom oro srauto matuokle, dazniausei buna sulankstomas danktelis , pasekmes variklio bangavimas , apsuku kritimas iki 0 . Bet kaip sakiau sureguliavus ir nedraskant pas mane jos buvo sove gal 5 kartus per 5 metus , dideliu bedu nepadare . Termostatas , su juo beda tokia vasara kai karsta Vilniaus kamsciuose labai kaista , konstruojant varikli buvo neapskaiciuotas radiatoriaus dydis , mano nuomone galejo buti didesins. Turejau bedu kol nepakeiciau nuo seno pasato 2.0 ir pakol neisemiau termostato , vasara problemu nebuvo , ziema ilgiau pasildyti reikejo . Del kompensatoriu , jie meksta pacekseti , bet pas mane sudeti nauji buvo nuo senesnes audi vadinamos "pirichodu" nuo to laiko neceksedavo . O siai pagarba varikliui geras . Eksplotacijos kastai nedideli taisimo atzvilgiu viskas prieinama ir pasidaroma paciam . Detaliu kainos nebrangios. Vaziuokle nera stipri , bet per duobes nelakstant laiko pakankamai gerai . Na visi zinome , kad metuku daug turi , svarbiause ziureti , kad nebutu jaunimo uzdrosta lietuviskai tariant:) o siaip tirkai rekomenduoju si auto kam patinka audi tirkai nusipirkes nesigailes . Varikliukai smagus ant sankrizos galima neviena palikti gale . Isvaizda nesenovine puikus automobilis jaunam zmogui , man jis buvo super masinyte . Jei ka sudomino parduodu ji dar stovi garaziuke , o as turiu kita nauja 862164507
Pilnas atsiliepimas...
 
1...310311312313314315316...425

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt