Markės
603 iš 1525
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Erdvus salonas
  • Dinamiški dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
  • Neitin stabilus posūkiuose
  • Mažas variklių pasirinkimas
"Santa Fe pavadinti kompaktišku visureigiu yra sunku"
Pirmos kartos Hyundai Santa Fe buvo tas automobilis, kuris davė Pietų Korėjos kompanijai teigiamą impulsą ir pirmuosius kompanijos vertinimus kaip solidžios ir rimtos automobilių gamintojos. Naujas modelis savyje išryškina kiek aštresnes, gražiai išlenktas ir harmoningai derančias linijas. Nors išskirtinių dizaino sprendimų nematyti, tačiau automobilis atrodo gražiai – tikrai geriau nei pirmtakas ir kogero patraukliau nei naujasis Honda CR-V. Santa Fe interjeras gerai atkartoja išorės temą – jis yra patrauklus, malonus pažiūrėti ir malonus liesti. Tiesa, tai ne Audi Q5 interjeras, todėl tikrai galima surasti ir trūkumų, tačiau tai nepriverčia suabejoti kokybe. Naujasis Santa Fe tapo ilgesnis, platesnis ir žemesnis už savo pirmtaką, tad ir erdvės keleiviams yra daugiau - antroji sėdynių eilė turi 3,8 cm, o trečioji – 4,5 cm daugiau erdvės. Nors patekti ant trečiosios sėdynių eilės yra kiek keblu, tačiau sėdėti galima santykinai patogiai. Bagažinės tūris yra milžiniškas – net 969 litrai, kurį galima padidinti iki 2247 litrų. Automobilis yra komplektuojamas su vienu iš trijų variklių: 2,4 l benzininiu arba vienu iš dviejų turbodyzelių – 2,0 l ir 2,2 l, kurių galia svyruoja nuo 150 iki 197 AG. Visi varikliai yra komplektuojami su itin kompaktiška automatine arba mechanine šešių pavarų dėže. Hyundai Santa Fe pakaba sureguliuota komfortiškam, ramiam riedėjimui įvairiais kelio paviršiais, todėl labai nestebina, kad visureigis vis dar turi nemažą posvyrį posūkiuose, tačiau tai netrikdo vairuotojo. Galų gale Santa Fe pavadinti kompaktišku visureigiu yra sunku.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
     
Modifikacijų: 21
Santa Fe III2.0 CRDi (150 Hp)
Santa Fe III (facelift 2015)2.0 CRDi (150 Hp)
KĖBULAS 2.0 CRDi (150 Hp)
Kėbulo tipas Visureigis
Durų skaičius 5
Sėdimų vietų skaičius 7
Bagažinės talpa, l 585/1570
VARIKLIS
Degalai Dyzelinas
Kuro sistema Diesel Commonrail
Variklio tipas Cilindrai eilėje Turbo
Variklio pozicija Priekyje, skersai
Darbinis tūris, cm3 1995
Cilindrai/vožtuvai 4/16
Galia, AG/KW/aps.per min. 150/112/4000
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 383/1800
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 11
Maksimalus greitis, km/h 187
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Priekiniai
Vairo stiprintuvas Elektrinis
Pavarų dėžė Mechaninė 6 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4690
Plotis, mm 1880
Aukštis, mm 1680
Svoris/Max svoris, kg 1702/2510
Atstumas tarp ašių, mm 2700
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Independent type McPherson
Galinė pakaba Independent, spring
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai ABS
Priekinės padangos 235/65 R17
Galinės padangos 235/60 R18
DEGALŲ SĄNAUDOS
Mieste, l/100km 8.1
Užmiestyje, l/100km 4.9
Vidutinės, l/100km 6.1
CO2 emisija, g/km n/d
Degalų bako talpa, l 64
Autoterminų paaiškinimai...

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Hyundai modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    i10i10
  Maži   AccentAccentAccent 
   Getzi20i20
  Kompaktiniai    ElantraElantraElantraElantra
   i30i30i30
    Ioniq
  Vidutiniai   SonataSonatai40
  Dideli    GrandeurGrandeurGrandeur
  Reprezentaciniai    GenesisGenesis
   Equus 
  Kupė   CoupeCoupeCoupe  Veloster
   Genesis Coupe 
  Mini krosoveriai     Kona
  Krosoveriai    Santa FeSanta FeSanta FeSanta Fe
   Tucsonix35Tucson
  Visureigiai    Terracan  
   ix55 
  Mini vienatūriai    Matrixix20 
  Vienatūriai   Trajet  
  Dideli vienatūriai   H-1 H-1
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai