Ramūnas | 2024-05-10 |
Audi Q5 3.0 V6 TDI 176 kW, Quattro, 2012
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Premium-šiame žodyje yra visuma savybių-konstrukcija, vidaus medžiagos, valdymo savybės, JAUSMAS į(atsi-)sėdus, ati(už-)darant duris, užvedant variklį. Važiuojant...
Brangi eksploatacija, senstėlėjęs išorės ir vidaus dizainas, sena multimedia, jaučiasi, kad tai SUV, o ne l/a.
|
Tai jau senstelėjęs automobilis, bet vis dar Premium lygio - aukštos kokybės vidaus interjero medžiagos (beje, naujajame modelyje, nuo 2018, kokybiškų medžiagų interjere sumažėjo:(), labiausiai tai išduoda multimedijos ekranas ir jo valdymas, nors ir pakankamai nesunkiai perprantamas. Bang Olufsen aparatūra čia verta savo pavadinimo ir pinigų. Odinės sėdynės "priimtinos", nors oda galėtų būti "švelnesnė":) Na, gal ne tokia kaip lexuse, bet truputį... Tačiau bet kokiu atveju, ji tvirta. Sėdėjimo padėtį šiame auto turėtų surasti kiekvienas, juolab jis sėkmingai buvo pardavinėjamas už Atlanto, o ten truputį kitokios kompleksijos naudotojai. Gal todėl Q5 jie vadina "small SUV";) Vietos gale ne fontanai, bet normalaus sudėjimo žmogus gali patogiai įsitaisyti. Konstrukcija apart to, kad paaukštinta (SUV), yra kokybiška ir analogiška A4 (naudojasi ta pačia platforma). Aukštis ir didesnė masė ir lemia tai, kad Q5 važiavimas neatrodo toks smagus kaip su A4, bet turi kitų privalumų-aukštesnė sėdėsena, lengvesnis į(iš-)lipimas, matomumas visomis kryptimis geresnis, borteliai, kelio nelygumai mažiau "rūpi". Teko eksploatuoti ir naujesnius SUV (RAV4, Tiguan), tai ši, nors ir vyresnė, yra ir jaučiasi, kad yra kito lygio žaidėja. Gerokai aukštesnio. Trumpai. Eksploatacija brangi. Bet ir auto toks, ne A3. Yra keletas niuansų, kuriuos turiu paminėti. Žinoma, 3.0 TDI jau brangiau už 2.0 litrus, bet sunkiam automobiliui jo reikia...Kad važiuotų, o ne stenėtų. EGR ir DPF yra dyzelinių variklių BLOGIS, kurie turi įtakos jų resursui ir patikimumui. Bet čia galioja visiems dyzeliams. 7 pavarų S Tronic (arba VAG DSG) dėžė reikalauja priežiūros-būtinai (profesionaliai) keiskite alyvą ir 2 filtrus (išorinis ir vidinis) kas ~60 000 km. Taip ji dirbs sklandžiau ir tarnaus ilgiau. Kodėl dar žmonės renkasi dyzelius, ypatingai sunkesniems SUV ir visureigiams? Todėl, kad dyzelis suderina gerą trauką (tam reikia NM, o ne arklių. Žinoma, gerai ir arkliukai) visais diapazonais ir esant įvairioms apkrovoms, ir tuo pačiu su kuru elgiasi sąžiningiau. Kai kurie Q5 būna su adaptyvia važiuokle (CDC: continuous damping control), tai turėkite omeny, kad ten stovi ir kitokie, reguliuojantys TIK amortizavimo charakteristikas, bet ne kėbulo aukštį, amortizatoriai (beje, juos gamina tiks Sachs) ir jie kainuoja ~ 5 kart brangiau už paprastus. Vokiški automobiliai, kaip, beje, ir senesni japoniški dar buvo konstruojami taip, kad šiek tiek techniką išmanantis savininkas galėtų pats smulkius darbus pasidaryti, o į servisą vyktų tik esant rimtesniems darbams. Terminas "Premium" sugalvotas ir suteikiamas ne šiaip sau. Jei daiktas priklauso šiai klasei, tai ir jo priežiūra yra/turi būti "Premium" lygio. Brangiau... Tikrinti rimtai. Nes pvz. nepatikrinus adaptyvios važiuoklės amortizatorių, kurio vnt. kaina ~ 500 Eur, galima papulti... Kėbulas rūdžių nebijo, nebent ... Bet pakabos detalės, deja, stipriai kenčia nuo jų, kaip ir dugnas. Taigi, planuojant ilgesnį eksploatacijos laiką, reikėtų pasidaryti antikorozinį. Ar tikrai reikia 3.0 V6 TDI, nes 2.0 TDI ar 2.0 TSI (nuo 2013 m., 165 kW) bus ženkliai pigiau eksploatuojami ir remontuojami, nors kuro sąnaudos nebūtinai tą parodys. Ar turėti "Premium", kad ir senesnį, galintį nuvažiuoti 300-500 tūkst. km, ar turėti naujesnį, su tapšnokliu, modernesnį, gal ir ne tokį ilgaamžį (kas su ja važinės 10 metų?) auto? Be to, ir dyzelį, vargšelį, Europa siekia nužudyti... Šis automobilis kurtas ilgam ir kokybiškam naudojimui. Kad ir su brangia eksploatacija. Ar to reikia? Spręsti Jums. Sėkmės rinkimuose!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2021-03-14 |
Audi Q5 2014. 2.0 benzinas.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, patikimumas ir aukšta sėdėsena.
Brangūs nusipirkti.
|
Pradėsiu nuo to, kad šis Audi yra premium segmento ir važiuoti su juo tikrai labai malonu. Rinkausi tarp dyzelinio ir benzininio, tačiau visi dyzeliniai buvo nuvažiavę virš 250000 km. O tai, mano supratimu, jau yra įvairių mazgų remontų pradžia. Pradėjus gilintis, sužinojau, kad nuo 2012 metu galo buvo kardinaliai atnaujintas Audi Q5. Tiek facelift, tiek varikliai (varikliai itin patikimi, jei yra 162-165 kW, tai šie varikliai atnaujinti). Jei 155 kW, tai senasis problemų turintis variklis. Žodžiu nupirkau Q5 su ~163000 km rida, važiuoja itin patikimai. Keičiau skysčius su filtrais, padangas ir akumuliatorių. Akumuliatorius pigus- 90 eurų. Tepalų keitimas su darbais ~80 eurų. Padangos po 100 eurų už vienetą. Prieš perkant būtinai vežti į servisą, kad patikrą atliktų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2021-02-04 |
Audi Q5 2,0TFSI benzinas nuo 2013 metų!
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, galia, saugumas, tyla salone, erdvus, PATIKIMAS, nebrangus remontas.
Naujo kaina.
|
Sveiki. Pirkau 2014 metų Audi Q5 atvarytą iš Amerikos. Svarbu, jei perkate Q5, pirkite tik nuo 2013 metų, kuris yra iš pagrindų atnaujintas ir sutvarkytos visos bėdos (pasidomėkite intenete). Taip pat pasirinkau 2.0TFSI benzininį variklį (162-165 kW) ( kuro sąnaudos tik 9-10 litrų 100 km. benzino!) Automatinė greičių dėžė dirba puikiai, rida jau 130'000 km. Pravažiavau nemažai- 35'000 km. Elektronika idealiai, jokių klaidų, jokių gedimų. Komplektacija Premium Plus, pilnas išpildymas (odinis salonas, panorama, kameros, memory+elektra sėdynės, Bang and Olufsen aparatūra, Key les go, bagažinės liftas ir t.t.). Automobilis labai erdvus, ekonomiškas, GALINGAS ir PATIKIMAS, nesinori iš jo išlipti. Rekomenduoju kiekvienam išbandyti Q5, neapsiriksite. Dar, kas laiko automobilį lauke, geros naujienos, kasko nebrangus (~600 eurų. 2021 metai.).
Europietiškiems ir amerikietiškiems Audi Q5 modeliams dalys eina identiškos. Kainos tikrai, kad nesikandžioja. Pilnas internetas devėtų ir naujų dalių. Būtinai automobilį tikrinkite servise, nepasitikrinsite, tai patys po to save ir kaltinkite. Dar, jei ieškote pačio pigiausio, tai nepati geriausia žinia... Yra patarlė: Skūpas moka du kartus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-07-27 |
2.0 TFSI variklis košmaras
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Greita, manevringa, maloni vairuoti, patogi
Labai nepatikimas variklis
|
Vairavau 2008m. 2.0 TFSI (benzinas). Galiu pasakyti, kad komfortiškesnės mašinos nesu vairavęs. Be proto patogi, manevringa, vairuoti buvo tikras malonumas. Kokybiška apdaila, niekas nebarška. Labai greita, bėgejasi labai greitai, jokio vėlavimo. Deja, be patogumo ir grožio daugiau nieko gero nėra ką pasakyti apie šį automobilį. Labai, labai nepatikimas variklis. Kiek teko domėtis, jau iš gamyklos buvo paleisti su broku (tepalų ryjimas). Kai naujas automobilis, ryjimas nebuna labai pastebimas, deja su laiku situacija tik blogėja. Kai nusipirkom, ryjo 1 l ant 1000 km, prieš parduodant, ryjimas buvo 1l ant 200-300km. Remontas šio defekto apie 2000 eur. Negana to, labai nepatikimos grandinės variklio, dažnai nutrūksta (mus šis 'malonumas' ištiko prie 130 000 km ridos, remontas 2500eur). Nors labai graži ir patogi ši Audi, deja toks nekokybiškas variklis užmušė be kokį norą dar kadanors dairytis į Audi pusę. Remontuoti labai brangu, detalės brangios. Jei sugenda kas rimtesnio, be kelių tūkstančių neapsieisit. Nepirkit šio modelio 2.0 TFSI benzininio varianto
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-02-25 |
Gedimų tesinys 3
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pakaba, surinkimas
Elektros komponentai.
|
Rida jau 210000. Turim sugedusį ACC radarą. Buvo mėginimai reanimuot seną tačiau išvada Amen (bėda kad nužaliavo kontaktai ir takeliai). Naujo kaina 2200 todėl mėginsim pirkt panaudotą už 300 plius montavimas ir kalibravimas spec stende dar 200-300 eur. Tai tiek kainuoja saugumas. Būtų galima nekreipt dėmesio ką sėkmingai ir darau nuo sausio, bet nustojus veikt ACC neveikia ir tempomatas, autostopas ir kitos sistemos, o tai jau pradeda erzint. Dar žiema nustojo tinkamai veikt beraktis atrakinimas nuo durų rankenų. Tai amžina ir nepagydoma liga. Tenka susitaikyt su tuo ir naudot pulta. Tad kam suges Key Les nesugalvokit pirkt naujų rankenos valdiklių nes veiks kol lauke bus sausa. Per didesnius šalčius (apie -10) šalta greičių dėžė pradėjo ožiuotis ir nejungt ar aštriu smūgiu jungt bėgius tad po truputį pradedu suprast kad brangūs remontai dar tik laukia. Turim ir gerų naujienų. "Kūška" be problemų praėjo TA. Vadinasi galima konstatuot kad pakaba itin stipri jei per 210 000 visos detalės pakabos dar originalios ir pasiruošusios pavasario duobėms. Kitas didelis pliusas kad solone mirtina tyla. Nekrebžda nė viena plasmasė. Išimtis nebent bagažinės dangtis kuris nemėgsta gulinčių policininkų ir tada bamsi taip primindamas apie save. Visiem saugių km. Laukit tesinio. Acc Nėra "stebūklingo" patarimo. Visi auto turi ir + ir -, o kiekvienas mūsų galva ant pečių.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-07-11 |
Q5 3,0 TDI 176KW S LINE
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
tai yra audi
dar neradau
|
audine kuattro nesenai pirkta jau 3000 km nuvaziavom ir viskas tvarkoje, jokiu skysciu prabegimo. Salonas kokybiskas .
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-09-17 |
Tesinys apie gedimus.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
valdosi super
genda kas mėnesį
|
Važiuojant dingo vairo stiprintuvas. Nedaug trūko kad neišsitaškyčiau į kutus auto. Priežastis vairo stiprintuvo elektros variklio gedimas. Naujo kaina 2400 eur. Toliau. Sunkesi tepalas keičiau tarpinias 600 eur. Dinginėja aušinimo skystis. 1litras 300 km. Pakeitus egr vožtuva 200 eur antifrizo suvartojimas sumažėjo per pus tad teks keist ir patį EGR. Gal kiek padrikai aš čia ta info parašiau. Bet visiem turbūt aišku kad auto labai nepatikimas ir brangus remontas dalys. Iki
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-07-02 |
AUDI Q5 3 L TDI Sline
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
+
-
|
2013 m. Rida (tikra)180000. 3.0 TDI. 245 AG. S LINE
Pirmo pusmečio gedimai.
Priekinio rato guolis užkaukė.
Generatorius mirė tad auto kol kas stovi ir laukia detalių (eilės į autorizuotą servisą užknisą).
Gryžtamo kuro žarnų sistema praleidia kurą. Du kartus Mioleris bandė taisyt bet variklis vis tiek šlapias nuo dyzelino, gerai kad bent jau nevarva ant garažo grindų. Ačiū ir už tiek. Sunkesi antifrizas 1l ant 10000 km. Sunkesi alyva tarp variklio ir greičių dėžės. Gliučija priekinis parktronikas (tik retsykiais tad neremontuoju). Kadangi greičiui įtakos tai neturi tai taip ir varva visi galai po truputį.
Turi auto ir daug tvirtų pliusų. Gerai valdomas, puiki pakaba, galingas variklis, l. kokybiškas salonas. Turiu tik rimtų abejonių dėl patikimumo. Pagyvensim - pamatysim. Papildysiu po kažkiek laiko. Visiem gero ir saugaus kelio. P.S. noriu paprašyt pasidalint komentais tokį pat auto turinčius. Ačiū. Visokių suskių ir nishebrodų nuomonė nedomina. Tai tiek iki.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|