Markės
787 iš 1562
Lexus LS 2017 - dabar
Lexus LS, 2017 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.020% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 1
20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Išskirtinis dizainas viduje ir išorėje
  • Tylus ir itin komfortiškas salonas
  • Hibridinė versija
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Dizainas įtiks ne visiems
"Vien ko vertos didžiulės “grotuotos” radiatoriaus grotelės persipinančios su bamperio linijomis arba priekiniai žibintai kurie atrodo it superherojaus Zoro palikta “Z” raidė metale"
Jau penktos kartos Lexus flagmanas buvo pristatytas 2017 metų Ženevos automobilių parodoje. Kiek netikėta, kad Lexus LS 500h versija savo hibridine transmisija dalijasi su visiškai kitokios paskirties sportiniu Lexus LC 500h kupė automobiliu. Abiejuose modeliuose yra nauja daugiapakopė hibridinė pavara su 264 kW galios jėgaine, kuri prijungta prie tradicinės automatinės transmisijos, o ne įprastai naudojamos CVT transmisijos. Lexus kompanija teigia, kad LS500h versija varoma tik elektros variklio gali važiuoti net iki 140 km/h greičiu. Visi LS modeliai po variklio dangčiu turi 3,5 litro vidaus degimo V6 variklį su 220 kW galia ir 350 Nm sukimo momentu. Ši galia perduodama į galinius ratus per keturių pavarų automatinę transmisiją, kuri sureguliuota taip, kad suteiktų 10 pavarų automatinės greičių dėžės pojūtį. Naujasis LS modelis gali pasigirti ne tik naujos kartos hibridine pavara, bet ir išraiškingu dizainu. Kogero nėra kito tokio išraiškingo prestižinės klasės atstovo. Naujoko kėbulo linijos žavi savo drąsumu, kurios primena skysčių tekėjimo sroves. Vien ko vertos didžiulės “grotuotos” radiatoriaus grotelės persipinančios su bamperio linijomis arba priekiniai žibintai kurie atrodo it superherojaus Zoro palikta “Z” raidė metale. Jeigu kėbulo dizaineriai ėjo jau pramintu taku (panašiu dizainu gali pasigirti anksčiau pasirodę Lexus RC ir Lexus LC modeliai), tai interjero dizaineriai nestokojo vaizuotės ir vadovų jiems suteiktos laisvės. Nepaprastai gražus ir kartu originalus interjero dizainas tiesiog pribloškia savo linijomis. Kas ištiesų žavi tai, kad visos lenktos, plaukiančios linijos nepaprastai gerai dera tarpusavyje, turi puikiai parinktas prabangias medžiagas ir neleidžia pamiršti, kad tai visgi yra solidus automobilis. Į daugybės linijų harmoniją puikiai įsipaišo ir tokie gana grubūs elementai kaip didžiulis 12,3 colio LCD ekranas, bei vėjo apipūtimo angos. Rankomis surinktų durelių dizainas vertas atskiro pagyrimo - tokių idėjų išviso automobilių industrijoje neteko matyti, net tarp sportinių automobilių. Įdomu kaip toks išraiškingas dizainas atlaikys laiko ir pirkėjų skonio pasikeitimus ateityje. Šalia puikaus dizaino Lexus keleiviai galės mėgautis daugybe komforto įrangos teikiamų malonumų, tokių kaip aktyvia triukšmo slopinimo sistema, "Mark Levinson" 3D erdvine garso sistema, ištiesiamomis galinėmis sėdynėmis bei 28 kryptimis valdomomis priekinėmis sėdynėmis. Ką jūs manote apie šį automobilį? Parašykite savo nuomonę žemiau esančiame komentarų laukelyje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
2018-09-25
Lexus LS 3.4 AT AWD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, patikimumas, valdymas, išvaizda
beveik nėra
Taigi ... Prieš tai važinėjau su Range Rover (3.6 dyzeliniu 2009) 517000 km. Jei atvirai, iš pradžių neiruošiau pirkti Lexus, bet pravaževus tastdrive'a man patiko masažinės sėdynės, dinamiškumas ir garso apartūra, todėl nusprendžiau nusipirkt jį. Kas man patinka? Masažas !!!! kaip pravažiuoja per duobes, garso izoliacija, valdymas, komfortas. Odos kokybė ir interjero apdaila! Labai geras apšvietimas, ypač kai įjungtas automatinis režimas. Tai, kad galima pakelti pakabą ir važiuoti daugiau nei 100 km tokioje padėtyje. Vairas ... temperatūra visada yra maloni rankoms .. klimato kontrolė sėdybės. Kas nepatinka? Ergonomika, nesuprantu, kodėl japonai negali varo reguliavimą padaryt kaip vokiečiai ?? Kodėl stogą kiekvienam naujam modelyje nuleidžia vis žemiau ir žemiau? Dar kažkada buvo atsiradus dešiniojo priekinio rato slėgio daviklio klaida (slėgis buvo normalus, betbet degė lemputė, kad reikia pripūsti oro), Po 300 km savaime užgęso. Daviau automobilį padengti keramika, matyt netyčia bagažinės dangčio rankenėlė ir pradėjo atidaryti ir uždaryti nelygiai ir trukčiojant . Meistrai problemą išspręndė per 5 val. išardė visą bagažinę ir išvalė kažką, sako vandens pateko ant kažkokio mechanizmo. Tada dar 2 valandas surinkti   Apskritai, mašina patenkintas, tai tarsi atjauninimo tabletės padaro jaunesniu,
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Lexus modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai    CT
  Vidutiniai   ISISIS
   IS F 
   HS 
  Dideli   GSGSGS
   ESESESES
    GS F
  Reprezentaciniai   LSLSLS
  Kupė   SCSC RC
    RC F
  Mini krosoveriai     UX
  Krosoveriai     NX
  Visureigiai   RXRXRXRX
   GXGX
  Dideli visureigiai   LXLX
  Sportiniai    LF-A 
    LC
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai