Markės
901 iš 1762
Lexus LS (XF50) 2017 - dabar
Lexus LS, (XF50) 2017 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.05% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)Viso įvertinimų: 1
20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išskirtinis dizainas viduje ir išorėje
  • Tylus ir itin komfortiškas salonas
  • Hibridinė versija
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Dizainas įtiks ne visiems
"Vien ko vertos didžiulės “grotuotos” radiatoriaus grotelės persipinančios su bamperio linijomis arba priekiniai žibintai kurie atrodo it superherojaus Zoro palikta “Z” raidė metale"
Jau penktos kartos Lexus flagmanas buvo pristatytas 2017 metų Ženevos automobilių parodoje. Kiek netikėta, kad Lexus LS 500h versija savo hibridine transmisija dalijasi su visiškai kitokios paskirties sportiniu Lexus LC 500h kupė automobiliu. Abiejuose modeliuose yra nauja daugiapakopė hibridinė pavara su 264 kW galios jėgaine, kuri prijungta prie tradicinės automatinės transmisijos, o ne įprastai naudojamos CVT transmisijos. Lexus kompanija teigia, kad LS500h versija varoma tik elektros variklio gali važiuoti net iki 140 km/h greičiu. Visi LS modeliai po variklio dangčiu turi 3,5 litro vidaus degimo V6 variklį su 220 kW galia ir 350 Nm sukimo momentu. Ši galia perduodama į galinius ratus per keturių pavarų automatinę transmisiją, kuri sureguliuota taip, kad suteiktų 10 pavarų automatinės greičių dėžės pojūtį. Naujasis LS modelis gali pasigirti ne tik naujos kartos hibridine pavara, bet ir išraiškingu dizainu. Kogero nėra kito tokio išraiškingo prestižinės klasės atstovo. Naujoko kėbulo linijos žavi savo drąsumu - vien ko vertos didžiulės “grotuotos” radiatoriaus grotelės persipinančios su bamperio linijomis arba priekiniai žibintai kurie atrodo it superherojaus Zoro palikta “Z” žymė metale. Jeigu kėbulo dizaineriai ėjo jau pramintu taku (panašiu dizainu gali pasigirti anksčiau pasirodę Lexus RC ir Lexus LC modeliai), tai interjero dizaineriai nestokojo vaizuotės ir vadovų jiems suteiktos laisvės. Nepaprastai gražus ir kartu originalus interjero dizainas tiesiog pribloškia savo linijomis. Kas ištiesų žavi tai, kad visos lenktos, plaukiančios linijos nepaprastai gerai dera tarpusavyje, visos detalės turi puikiai parinktas prabangias medžiagas ir neleidžia pamiršti, kad tai visgi yra solidus automobilis. Į daugybės linijų harmoniją puikiai įsipaišo ir tokie gana grubūs elementai kaip didžiulis 12,3 colio LCD ekranas, bei vėjo apipūtimo angos. Rankomis surinktų durelių dizainas vertas atskiro pagyrimo - tokių idėjų išviso automobilių industrijoje neteko matyti, net tarp sportinių automobilių. Įdomu kaip toks išraiškingas dizainas atlaikys laiko ir pirkėjų skonio pasikeitimus ateityje. Šalia puikaus dizaino Lexus keleiviai galės mėgautis daugybe komforto įrangos teikiamų malonumų, tokių kaip aktyvia triukšmo slopinimo sistema, "Mark Levinson" 3D erdvine garso sistema, ištiesiamomis galinėmis sėdynėmis bei 28 kryptimis valdomomis priekinėmis sėdynėmis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
     
Modifikacijų: 3
KĖBULAS 500 V6 (420 Hp) Automatic
Kėbulo tipas Sedanas
Durų skaičius 4
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l -
VARIKLIS
Degalai Benzinas (dujų iranga?)
Kuro sistema Tiesioginis įpurškimas
Variklio tipas V formos
Baterijos talpa, kWh -
Rida su vienu įkrovimu, km -
Variklio pozicija Priekyje, išilgai
Darbinis tūris, cm3 3456
Cilindrai/vožtuvai 6/24
Galia, AG/KW/aps.per min. 420/313/420
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 600/600
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 0
Maksimalus greitis, km/h -
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Vairo stiprintuvas -
Pavarų dėžė Automatinė 10 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 5235
Plotis, mm 1900
Aukštis, mm 1450
Svoris/Max svoris, kg -
Atstumas tarp ašių, mm 3125
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba -
Galinė pakaba -
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 245/45 R20
Galinės padangos 275/40 R20
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km -
Užmiestyje, l/100km -
Vidutinės, l/100km -
CO2 emisija, g/km -
Degalų bako talpa, l -
Autoterminų paaiškinimai...
Lexus modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
01234567890123456789012345678901
  Kompaktiniai   CT
  Vidutiniai  ISISIS
  IS F  
  HS  
  Dideli  GSGSGS 
  ESESESES
   GS F 
  Reprezentaciniai  LSLSLS
  Kupė  SCSC RC
   RC F
  Mini krosoveriai    UX
  Krosoveriai    NX
  Visureigiai  RXRXRXRX
  GXGX
  Dideli visureigiai  LXLX
  Sportiniai   LF-A  
   LC
  01234567890123456789012345678901
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt