Markės
1121 iš 1426
Renault Master 2003 - 2010
Renault Master, 2003 - 2010
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.37% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)Viso įvertinimų: 3
14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.8)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)26% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)34% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Renault Master 2003 - 2010Renault Master 2003 - 2010Renault Master 2003 - 2010Renault Master 2003 - 2010Renault Master 2003 - 2010
Renault Master yra vidutinės/didesnės klasės komercinis automobilis konkuruojantis su gerai žinomu Ford Transit modeliu. Master gaminamas skirtingų stilių - standartinis furgonas, furgonas su padidinta krovinių talpa, paaukštintas, prailgintos bazės, savivartis, furgonas su krovinine platforma ir kitų variantų. Naujausios kartos modelis yra identiškas Opel Movano (Vauxhall Movano) ir Nissan Interstar modeliams. Nissan yra būtent ta kompanija su kuria labai artimai bendradarbiauja Renault. Automobilis turi šešias įvairaus ilgio, aukščio, bei krovininės talpos nuo 8 iki 13.9 m3 (bendra masė nuo 2.8 iki 3.5 t) konfigūracijas.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 3
2017-07-31
Siaubinga gamintoju problema
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stiklai
Visas auto tragedija
Lauzynas Po ridos 300 000 pradedant vaziuokle,varikliu ir visais kitais galais. Geriau nerizikuot savo pinigine,nes po keliu metu ir 1 euro bus nevertas.
Pilnas atsiliepimas...
M.B. | 2013-08-03
Kainos ir kokybės santykio etalonas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus, ekonomiškas, patikimas, lengvai valdomas, nebrangiai eksploatuojamas, geras kainos ir kokybės santykis
Bejausmė vairo sistema, didelis apsisukimo spindulys, prastoka garso izoliacija durelėse, deformuotis linkęs kėbulas, durų vyrių gedimai, komplikuotas remontas
Kartais tenka naudotis šiuo krovinininiu busiku. Idealus variantas tiems, kurie ieško gerai sukomplektuoto ir patikimo darbinio jaučio. Daugelis nesutiks, kad tokia mašina gali būti patikima, nes tai Reno, bet taip yra, kad būtent šis gamintojas parduoda daugiausia komercinio transporto automobilių visoje Europoje. Ir dėl to "kalta" ne maža kaina, o mažiausios kuro sąnaudos klasėje bei pakankamas patikimumas. Šio modelio Masteris pasižymi patobulintu priekiu, pilnai elektrifikuotais common rail tipo dyzeliniais motorais bei patobulintomis komerciniam transportui būdingomis savybėmis.Mūsiškis Master yra 2007 metų gamybos, per 6 metus sukoręs virš 450000 km (Lietuvoje buvo pirktas naujas).Koks benzo motoras tiek atlaikytų be kapitalinio remonto? :D Automobilio pliusai: puikios krovimo galimybės - žemos grindys ir nemažas kraulumas padeda transportuotojams pervežti visus reikiamus krovinius. Pas mus yra versija su paaukštintomis lubomis, tai meistrai įrengė papildomas daiktadėžes. Gerai, kad lengva patobulinti krovinio skyrių - galima prisikalinėti įvairių spintelių ir t.t. Be to grindys nėra slidžios. Automobilio viduje jautiesi kaip lengvajame - didelis lengvas vairas, 6 pavarų greičių dėžė sumontuota panelėje, lengvas valdymas. Pakaba labai minkšta kaip pas visų varliaėdžių mašinas. Labai patogu naudotis prietaisais - viskas lengvai sukiojasi, nėra sudėtingų "kosminių" funkcijų. Sėdynės labai patogios, gal kiek per minkštos ir per komfortiškos. Be to nelabai patogu jas sureguliuoti tinkamai, nes vairo padėtis yra nekintama. Todėl net aukštaūgis vairuodamas mašiną vairą laikys beveik ties pilvu :) Salone triukšmingumo lygis normalus ypač iš variklio skyriaus. Gamyklinė garso aparatūra veikia be priekaištų Blogiau reikėtų vertinti triukšmą už durelių, nes durų metalas nėra storas. galiu pagirti prietaisų skydelį ir borto kompiuterį. Tiesa, čia viskas pakankamai skaitmenizuota - borto komp.rodo vidutines, momentines kuro sąnaudas, kiek sunaudota kuro nuo užpildymo, kiek laiko važiuojama su naujai piltais degalais, kiek valandų vairuojama su šiuo kuru, visa rida ir t.t. Prietaisų skydelyje sumontuotas ir tachometras, kurio kartais nebūna tokio tipo mašinose. Dideli veidrodėliai su papildomais aklosios zonos veidrodukais garantuoja gerą aplinkos matomumą Šiaip nėra prie ko prisikikabinti - yra daiktadėžių, viskas lengvai įjungiama. Ergonomika gera, sklandžiai jungiasi bėgiai. Tiesa, dėžę reikia tausoti ir nejunginėti lyg autobuso - Reno dėžės nėra ilgaamžės. Bent jau mažesniame Trafic modelyje, dėžė atlaikydavo vos per 100000km. Norint patausoti dėžes, nereikia važinėti aukštomis pavaromis labai žemų sūkių diapazone. Žinoma, tenka išmokti vairuoti tokią mašiną aikštėse dėl savo gabaritų. Minusai: nereguliuojama vairo padėtis, subyrantys galinių bei šoninių slankiojančių durų mechanizmai (dažnai tenka taisyti duris), vairo sistema yra tarsi bejausmė (nejunti sukibimo su keliu, nes labai minkšta pakaba). Žinoma, mašina yra visiškai neapsukri (ne tik dėl PR. varančiųjų ratų, bet ir dėl gabaritų). Negalima reikšti pretenzijų dėl pigių salono medžiagų, nes tai - komercinis auto. Sunkus priėjimas remontuojant ką nors po variklio dangčiu.Tiesa, mūsiškėje mašinoje panelis visiškai netriukšmauja. Triukšmo yra durelėse ties langų kėlikliais (elektriniai). Iš elektronikos gedimų tai pasitaikė tik keletas per 3 metus - sumontavus signalizaciją kartais mašina nenori su ja draugauti bei teko perprogramuoti variklio kompiuterį, nes prisirinkęs klaidų jis įjungė avarinį važiavimo režimą - ne daugiau 2000 aps./min. Tiesa, kėbulas nepasižymi standumu ir krovinio skyriaus pusėje kėbulas šiek tiek deformavosi. Tai akivaizdaus metalo taupymo požymis, bet palyginti su paskutinės kartos Fiat Ducato, Peugeot Boxer ar Citroen Jumper kėbulais, šis yra tvirtesnis. verta paminėti, kad šiek tiek per dažnai perdega priekinių žibintų lemputės (nors ko norėt, kai visą parą lyg debillempėm reik važinėt). Kitų bėdų su mašina nebuvo. 1,9 DCI Renault motoras gerai pažįstamas visiems. 74 kw. Tai pati silpniausia versija.Variklis prieš mums jį perkant buvo patyręs vieną purkštukų keitimo operaciją (purkštukai nugyveno savo amžių - užsikimšo amžiams) bei pardavėjai mums pateikė sąskaitą apie po 165000 km ridos sekusį turbinos keitimą, kurį išprovokavo patys, pražiopsoję planinį sintetinės alyvos keitimą. Šiaip šitas varikliukas pakankamai gerai veža šią mašiną - net per gerai. Gal dėl 6 bėgio ir to, kad pavaros trumpos. Mieste 60 km/h su 5 bėgiu - važiavimo standartas ir ekonomija, o apsukos vos virš 1500. Nejuntame jokios turboduobės - į Milikonių kalną daug nekrauta užkyla ir 5 bėgiu.Šis variklis mus džiugina ir mažu apetitu - 10 litrų pakanka 140 km.atstumui įveikti, jei važiuoji neperkrautas ir protingai perjungi pavaras. Kaunas - Klaipėda keliu važiuojant nesukūrena pusės bako. Variklio jautrioji vieta - turbina (reikia keisti alyvą ne rečiau nei kas 12000 km.). Diržų keitimas buvo vykdytas 2 kartus kas 90000 km. Pakeitėme darbovietėje, todėl sutaupėm ne vieną šimtą lt. Tiesa, sunkokai ten viskas išdėstyta ir sudėtinga prieiti. Generatoriaus diržas visiškai greta skirstomojo. Trūkio atveju gali išlakstyti kitas diržas. Gerai apžiūrėkite įtempėjus ir rolikus, ar nėra atsiradę tepalų. Pavargę DCI motorai gali leisti tepalus per salnikus. Jei šis agregatas atrodo per silpnas, rinkitės Italijoje surenkamus SOFIM motorus 2,3l bei 3,0 l kubatūromis. Patikimi, vadinami Iveco varikliais, nors yra bendrai Renault ir Iveco licenzijuoti. Aišku, tokie varikliai labiauu pasiteisins jei maksimaliai kraunate busiką, bet degalų sąnaudos bus ne tokios kuklios kaip 7-8 litrai 100 km. Gali pasitaikyti ir 2,5 DCI Renault - Nissan alijanso motoras. Varikliai įveikia dideles ridas, jei pilamas kokybiškas kuras. Žinoma, nuo atsitiktinių gedimų niekas neapsaugotas. Galvojantys, kad analogiškos išvaizdos Nissan Interstar ar Opel Movano bus geresni - klysta. Mašinos turi tuos pat agregatus, tik šiek tiek skiriasi jų išorė ir interjeras. Jos ir gaminamos Batilly miestelio gamykloje Prancūzijoje, britai sau susirenka mašinas Lutone (bet tik Nissan ir Vauxhall). Autobusiukas palieka patikimo automobilio įspūdį. Svarbiausia, kad jis ekonomiškas, o versle tai yra labai svarbu. Su šiuo variantu išeina taip - mažai sumokėjai už mašiną, ilgai važinėji šiek tiek įkišdamas. Prisimenam MB Sprinter - daug sumokėjom, daug rijo kuro, byrėjo pav.dėžės ir kuro siurbliai. Vos prastūmėm. Ką čia patarsi - komercinė mašina, žvėriška rida. Nenaujos būklę sunku vertinti. Jei perkate važinėtą, tikrinkite servise ir šeimininkų reikalaukite remonto sąskaitų.
Pilnas atsiliepimas...
Vaidas | 2012-02-09
2008 renault master 2,5Dci 88kw 6 begiai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis,mazai elektronikos,varomi pr.ratai,labai geros faros,zemos grindys kebule,lengvas valdymas,kuro sanaudos,patikimumas,kainos kokybes santykis
kelios ergonomikos problemos,didejanti problema su galiniu duru atidarymu senstant masinai
2008 renault master 2,5Dci 88kw 6 begiu greiciu deze,ilgas paaukstintas,kondicionierius,autopilotas pirktas naujas,siam momentui pravaziaves 410 000km,eksploatacija per diena 400km trasa ,30km po miesta...atsiliepimai tik teigiami,labai kantri masina neturinti (mano kaip vairuotojo akimis)jokiu specifiniu trukumu,uzkliuvo tik keli ergonomikos trukumai,t.y.nereguliuojamas vairas ir nepatogiai ijungiamas autopilotas... per 410 000km prie motoro apart tepalu,filtru,paskirstymo dirzo nelysta isvis...(alkuninio veleno riebokslio keitimas keiciant pagrindini dirza manau nesiskaito:))tepalus po garantinio keiciu pats,intervala sumazinau iki 25000km,masina laikoma lauke,kuriasi prie bet kokiu salciu(siam momentui neveikia 1 pakaitinimo zvake) kuro sanaudos dalinai pasikrovus nelakstant svyruoja apie 8ltr,i pakaba iki 200 000 apart kaladeliu nereikia lyst,poto prasideda sarnyrai,siam momentui (410 000) jau reiketu keisti tiek pr.tiek galinius stabdziu diskus,atsirado problemos su pavaru ijungimu(pavaru dezej reikia keisti kazkokias ivores) ir arteja i pabaiga sankaba..taigi realios bedos su transmisija prasidejo nuo 400 000km butinai perkant pravaziuoti ir patikrinti pavaru dezes veikima (ypac 6begei dezei) ir rankinio veikima ,bandyti padarineti sonines duris (nuo dazno naudojimo isdyla begis ir duru "rolikai"),atkreipti demesi i galines duris JEI JOS ATSIDARO PILNAI,t.y. prisispaudzia prie automobilio borto atsidarant - ten stovi sudetingesni vyriai,kurie kad ir tepant megsta uzsikirst (mano atveju teko grezt,det varztus ir dabar durys atsidaro paprastai),o daugiau,sakau,igimtu bedu mano manymu si masina neturi,tik nerekomenduociau pirkt su didesne nei 300000km rida
Pilnas atsiliepimas...
 
Renault modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   TwingoTwingoTwingo
  Maži   ClioClioClio
    Zoe
  Kompaktiniai   MeganeMeganeMeganeMegane
   Fluence 
  Vidutiniai   LagunaLagunaLaguna 
  LagunaLagunaLagunaTalisman
  Dideli   SafraneVel SatisLatitude 
  Kupė    Avantime  
  Roadsteriai    Wind 
  Mini krosoveriai     Captur
  Krosoveriai     Kadjar
  Visureigiai    KoleosKoleos
  Mini vienatūriai   ScenicScenicScenicScenic
   Modus  
  Vienatūriai    Grand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai   EspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai   KangooKangoo
  Komerciniai   MasterMasterMaster
   TraficTrafic
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai