Markės
1147 iš 1484
Renault Clio 2005 - 2014
Renault Clio, 2005 - 2014
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.817% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)TOP 10Viso įvertinimų: 5
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)26% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Naujas trečios kartos Clio pristatytas 2005 metais yra gaminamas ant platformos sukurtos kartu su Nissan ir dalijasi ja su Renault Modus, Nissan Micra ir Nissan Note modeliais. Automobilis tapo ženkliai didesnis (4000 mm ilgio) ir 130 kg sunkesnis nei Clio II ir beveik peraugo supermini automobilių klasę. Tai yra Renault bandymas įterpti Clio į prabangesnių tarpą. Renault gerai žinoma kaip itin saugių automobilių gamintoja. Todėl ir naujas Clio pasiekė 5 žvaigždžių EuroNCAP saugumo įvertinimą ir prisijungė prie kitų Renault šeimos automobilių turinčių maksimalų įvertinimą (išskyrus Kangoo ir Twingo). Clio buvo pripažintas 2006 metų Europos Automobiliu ir manoma, kad būtent šis modelis nustatys etaloninius reikalavimus dėl kokybės, saugumo ir stiliaus šioje klasėje. Galingiausia versija - Renault Clio Sport turi atmosferinį 16 vožtuvų 2.0 L variklį su 6 greičių pavarų dėže. Variklis išvysto 197 AG (145 kW)/7250 rpm, o didžiausias greitis yra 215 km/h ir 0-100 km/h pasiekia per 6.9 sekundės.
Clio buvo pripažintas 2006 metų Europos Automobiliu. Iki šiol Clio išlieka vieninteliu automobiliu, kuris Europos metų Automobiliu buvo išrinktas du kartus – 1991 ir 2006.
 
Autombilis buvo reklamuojamas vieno geriausių Prancūzijos futbolininko Thierry Henry:
 
 
 
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 5
2018-05-13
Geros, smulkus gedimai, ekonomiskas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekon, pigus, neblogas.
Smulkus gedimai, bet neitakojantus vaziavimui ar pan.
Geros, ekonomiskas, gedo tik smulkus gedimai, kurie neitakoja vaziavimo, mazas bet gan talpus IR manevringas, kaip tokiam kongortas neblogas, vaziavau I Italian, baikis Visi!
Pilnas atsiliepimas...
2018-02-07
Renaul Clio 1.5 dCi, 63 kW, hečbekas, 2007 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nuostabi pakaba, puikus variklis, erdvumas, ekonomija.
Greitai nusitrinantis vairas, vairas reguliuojasi tik aukštyn-žemyn
Tiesiog fantastiškas automobilis! Minkštas, manevringas, "gyvas", patogus, talpus, taupus... Žinoma, vis tai galioja lyginant su kitas mažais automobiliais - nereikia tikėtis limuzino komforto. Pirmiausia norisi pagirti pakabą - ji tiesiog neįtikėtinai gera. Kelio nelygumus sugeria minkštai ir tyliai, tačiau nėra pernelyg "palaida", tad automobilis posūkiuose elgiasi pakankamai klusniai. Jei tikitės sportinio automobilio, tai Clio juo net nekvepia, bet juk ir paskirtis ne ta. Antras pagyrimų eilėje - variklis. Beje, prieš pirkdamas bandžiau ir silpnesnę šio variklio versiją su 55 kW, tad turiu pasakyti, jog jis tikrai ženkliai silpnesnis. 63 kW galia yra turbūt optimali, silpnesnio pirkti tikrai nepatarčiau. Variklis dirba tyliai, į saloną neperduoda jokios vibracijos, traukia pakankamai (vėlgi - ne sportiniam važiavimui), kuro vartoja mažai. Keturių asmenų šeima su pilna bagažine vasarą važiavome į atostoginę kelionę Kaunas-Kupiškis-Ventspilis-Ryga-Kaunas. Vidutinės kuro sąnaudos - 4,1 l/100 km (įskaitant kamštį prie įvažiavimo į Jūrmalą ir pasisukiojimus pačioje Rygoje). Žmona važinėdama 10-20 km atstumus su "sunkia koja" miesto sąlygomis įtelpa į 5 l/100 km. Man tai neįtikėtini skaičiai. Trečias pliusas eilėje - talpumas. Būdamas 2 metrų ūgio prie vairo įsitaisau visai patogiai, o ir už manęs dar lieka vietos. Bent jau vaikui tai tikrai. Kaip jau rašiau, savaitės trukmės šeimos atostogoms reikalingi daiktai į bagažinę tilpo puikiausiai! Žinoma, buvo kompromisų, kai ko nepaėmėme, ką galbūt būtume vežę su didesne mašina... Bet ei, gi čia tik Clio - ko daugiau norėti? Turiu įtarimą, kad į Grandtour universalą būtume tilpę be kompromisų. Kalbant apie trūkumus, man nepatinka vos kelios smulkmenos. Visų pirma, tai greitai nusitrynusi vairo ir pavarų svirties bumbulo oda. Ant vairo tiesiog nusilaupė viršutinis dirbtinis sluoksnis, ant bumbulo nusitrynė ir visa oda iki plastmasės. Kalbant apie medžiagų kokybę tai yra vieninteliai trūkumai. Sėdynės patogios, plastmasės malonios, minkštos, beveik niekas nebarška, išskyrus bagažinės dangtį. Kiek teko domėtis, bagažinės dangčio barškesys gan dažna jų problema. Taip pat probleminė vieta yra bagažinės atidarymo mygtukas. Šiame modelyje jis dažnai sugenda. Pakeitimas kainavo apie 20-30 EUR su darbu (dalį parsisiunčiau iš Ebay, įdėjo servise, bet galima nesunkai ir pačiam pasikeisti)). Kitas trūkumėlis - vairas reguliuojasi tik aukštyn-žemyn, tad idealios vairavimo pozicijos man nusistatyti nepavyksta. Jei neklystu, atnaujintame "facelift" modelyje vairas jau reguliuojasi ir pirmyn-atgal. Dar vienas gedimas, kurį reikės taisyti - kartais stringa pavarų svirtis. Nežinau, ar čia dažna modelio bėda, ar tik man taip pasitaikė. Taip pat sugedęs lauko termometras. Man netrukdo, o jei ir trukdytų, tai kainuoja visai nedaug. Daugiau Clio priekaištų neturiu. Apibendrinant turiu pasakyti, kad nelabai įsivaizduoju, kokį geresnį variantą galėčiau nusipirkti už tokius pinigus. Labai rekomenduoju! Kadangi pirkau prižiūrėtą, su neseniai pakeistu pagrindiniu diržu, tai rimto remonto dar nebuvo. Smulkmenų (bagažinės mygtuko, artimosios lemputės ir pan.) pakeitimas kainavo keliolika eurų. Nepirkti su silpniausiu varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
2017-02-23
puikus kompaktas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puikus variklis ir pakaba, gera garso izoliacija.
sunkiai šyla žiemą.
Pirkome 2011-ųjų metų gerai išlaikytą CLIO už ~3500€. Tuo metu jam buvo 4 metai. Tokių pat metų ir ridos "Yaris" kainavo lygiai 2x brangiau. Automobiliuku mes labai patenkinti. Ypač maloniai nuteikia variklis: dirba tyliai, vibracijos nėra išvis, trauka užtikrinta. Vienintelis variklio trūkumas - drebėjimas prie per mažų apsukų (mažiau 1500). Galbūt šio trūkumo neturi galingesnės 1,5 DCI motoro versijos (mūsiškis - silpniausias 50kW). Gal jam padėtų chip-tuningas, nebandžiau. Palyginimui, mūsų 2,0TDI 100kW volkswageno variklis daug didesnę ir 7-vietę mašiną prie tokių apsukų visai sklandžiai veža nesikratydamas. Bet visomis kitomis prasmėmis tas TDI - traktorius. Pakaba veikia tyliai, minkštai ir gerai laiko posūkiuose. Tobula. Didelis privalumas - aukšta provėža (giliame sniege ar miško kelyje jam dugnas užkliūna paskutinis). Matomumas geras, salonas modernus, sėdynės patogios ir gerai valdosi. Važinėjantis juo užsimiršta, kad tai mini klasės mašinytė, ir nejučia pradedi reikalauti kaip iš vidutinės klasės automobilio. Tada pradeda kliūti maža bagažinė (~300 Ltr) ir tai, kad galinė sėdynė pasiguldo tik visa (neišeina nulenkti jos dalies), o ir paguldžius sėdynę turime nelygias grindis. Žodžiu - ne krovininis automobilis. Mažai vietos ant galinių sėdynių (įsegus vaikiškas kėdutes viduriniam vaikui jau sunku įlipti per šoninių mažųjų keleivių kojas. Internete daug skaitėme apie dažnai perdegančias trumpąsias lempas ir sunkų jų pakeitimą. Nupirkome standartinius BOSCH ir jau 1,5 metų tarnauja, o pakeisti jas buvo tikrai nepatogu, bet kai išmoksti - visai įmanoma. Manevringumas puikus - dėl gero matomumo, mažų matmenų ir gerai pasukamo vairo. Trūkumai: 1. Jau minėtas drebėjimas prie (per) mažų apsukų 2. Lėtai ir prastai šyla salonas. Čia vienintelis rimtas trūkumas, nes žiemą per šalčius su juo ir važiuoji kaip žiemą - su pirštinėmis, kepure. Salonas įšyla lėtai, o tikrai šilta jame niekada nebūna. Prie -10...15C net ilgoje kelionėje nepasieksi normalesnės temperatūros, o prie -20 tiesiog iš vidausrasoja, apšąla langai. Na, mes ilgoms kelionėms turime didesnę mašiną. 3. Bagažinės dangtis duobėtame kelyje barška. 4. Mūsiškės labai prastas sėdynių gobelenas, tiesiog neįtikėtinai pigus, tepasi, veliasi, baisu, kad greit prairs siūlės. Gero GABRIEL gobeleno metras kainuoja 10-15 €, tai nesuprantu, ką čia RENO sutaupė tokią pigieną dėdami. Nepalyginsi su senomis japoniškomis "Mazdomis". 5. Mažas galinio vaizdo veidrodėlis (vidinis). Sesers senesniame YARIS'e platesnis ir patogesnis. Nusipirkę mašiną keitėme viską, ką priklauso: diržą, alyvas, filtrus. Vėliau dar keičiau priekines "trumpųjų" lemputes. per ~30,000km - kol kas viskas. detalės pigesnės nei "corolos" ar "primeros". Patikrinti firminiame servise WIN kodą, ridą, istoriją.
Pilnas atsiliepimas...
Antanas | 2013-10-18
Renault Clio 2006
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, patikimas
Ziema uzsala is vidaus
Super automobilis, tikrai labai ekonomiskas, manevringas. Taip pat gan tvirtas metalas, nes avarijos metu Clio vos sonas nusibrauke, kai kito automobilio visas priekis sulankstytas. Taciau beprotiskai didelis minusas - automobilis uzsala is vidaus ziema, pastoviai tenka leda gramdyti tiek is isores tiek is vidaus... 1,5 kaip mieste uztenka, bet isvaziavus i trasa tenka paspausti :) Per metus autobolio verte krito beveik trecdaliu, tas labai nustebino. Kaip ir visiems automobiliams reikia pakeisti filtrus, tepalus ir t.t. Kuro sanaudos minimalios, apie 5litrus
Pilnas atsiliepimas...
Augenijus | 2009-09-20
Tikras Miesto Automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Salono Dizainas,Valdymas,Konfortas,Kuro Sanaudos
Na sunku rasti kolkas:)))
Geraja prasme nustebines mane auto.Vidaus dizainas puikus,Visi prietaisai po ranka.Kaip mazalitriu klases atstovas tikrai pranoksta daugeli savo konkurentu(tikras Prancuzas).Sedynes labai patogios,nevargina ilgose kelionese.Tai tikrai is isores atrodo nedidukas auto,bet vietos jame pakamkamai.Bagazine kaip tokiam auto yra gan didele.Prie vaziuokles nera ko kibti(pasikartosiu tai vel Prancuzu pliusas).Valdymas be jokiu nesamoniu,tikslus.Parkavimui uzteks ir maziausiai paliktos vietos.Nors tai nedidukas auto,bet konforto lygiu pralenkia ne viena prabangesniu klasiu atstovus.(Cia tik tokia mano aisku nuomone:))) 1.4 16v.mechanines pavaros.Ganetinai neblogas motoriukas,kaip tokiam nedidukui auto per akis.Miesto ribose tai turbut pats geriausias varikliukas,o ir tolimesnese kelionyse jo pakanka.Bet sis auto daugiau skirtas mieste. Nieko keisti kolkas ir nereikejo isskyrus tas kas privaloma,tepalai,filtrai,dirzai,stabdziu kaldeles.Mazos kuro sanaudos 5-6l mieste.Na Renault linke yra greit nuverteti,bet jie pigiau ir kainuoja nupirkti nei koki VW,Audi,BMW ar Mersa:))Daugelis sako:jog Reno,Pezo=Gavno,bet tai tik perdeta.Visi auto turi savo pliusu ir minusu. Ka cia ir patarsi:))
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Renault modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini   TwingoTwingoTwingo
  Maži   ClioClioClio
    Zoe
  Kompaktiniai   MeganeMeganeMeganeMegane
   Fluence 
  Vidutiniai   LagunaLagunaLaguna 
  LagunaLagunaLagunaTalisman
  Dideli   SafraneVel SatisLatitude 
  Kupė    Avantime  
  Roadsteriai    Wind 
  Mini krosoveriai     Captur
  Krosoveriai     Kadjar
  Visureigiai    KoleosKoleos
  Pikapai     Alaskan
  Mini vienatūriai   ScenicScenicScenicScenic
   Modus  
  Vienatūriai    Grand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai   EspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai   KangooKangoo
  Komerciniai   MasterMasterMaster
   TraficTrafic
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai