Markės
1108 iš 1426
Renault Fluence 2009 - 2014
Renault Fluence, 2009 - 2014
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.00% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 1
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)24% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Renault Fluence 2009 - 2014Renault Fluence 2009 - 2014Renault Fluence 2009 - 2014Renault Fluence 2009 - 2014Renault Fluence 2009 - 2014Renault Fluence 2009 - 2014
Renault Fluence buvo suprojektuotas siekiant patenkinti poreikius praktiškų žmonių, skaičiuojančių savo pinigus, tačiau kartu norinčių turėti maksimaliai patogų automobilį. Naujas keturių durų automobilis yra 4,62 m ilgio ir 1,809 m pločio, turi 2,702 m ratų bazę. Priešingai paskutiniais metais sparčiai populiarėjusiai hečbekų madai, Fluence yra sedanas ir turi gerokai ilgesnę ratų bazę nei kompaktinės klasės atstovai, todėl automobilis siūlo tikrai erdvų saloną prilygstantį vidutinės klasės automobiliams. Dėl tokio dydžio ir standartinės įrangos gausos Renault Fluence atsiduria tarpinėje pozicijoje tarp kompaktinių C klasės šeimos modelių ir aukštesnės klasės automobilių. Automobilio išorė pabrėžtinai santūri, būtent toks yra automobilio stilius. Viduje dominuoja linijos jau pažįstamos iš Renault Laguna modelio - tai elegantiškos, švelnios linijos, puikiai pabrėžiančios automobilio išorės stilių. Automobilio salonas sukurtas taip, kad būtų kiek galima mažiau apkrautas įvairiais prietaisais. Didelis dėmesys buvo skirtas vidaus apdailos medžiagų parinkimui: durų rankenos, prietaisų apvadai ir pavarų svirtis yra chromuoti, taip pat siūloma odos apdaila. Automobilio viduje yra daugiau nei 23 litrų dydžio erdvės daiktų pasidėjimui, įskaitant apšviestą, šaldomą 9 litrų daiktadėžę. Renault Fluence 530 litrų bagažinė yra viena didžiausių savoje klasėje. Be to, ją galima išplėsti sulankstant sėdynes. Kadangi bagažinės ir pagrindinės automobilio erdvės neskiria jokia metalinė pertvara, bagažinėje galima vežti didesnių gabaritų daiktus. Prekybos pradžioje Renault Fluence siūlomas su 2 benzininiais (1.6 litrų 16V 110 AG ir 2.0 litrų 16V 140 AG) ir 5 1,5 litro dyzeliniais (dCi 85, dCi 90 DPF, dCi 105, dCi 110 DPF ir dCi 110 DPF su nauja dviguba sankaba). 2011 m. Renault planuoja pasiūlyti elektra varomą Fluence versiją.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
Saulius | 2015-05-13
Renault fluence 1.5 dci
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pliusai išvardinti aukščiau.
Tarp minusų nepaminėjau, kad šiek tiek tampoma mašina ant provėžų. Nežinau ar dėl padangų, ar seniai darytas suvedimas ar mašinos problema :)
Darbe turime tokį automobilį. Kartkartėmis tenka juo naudotis. Iš principo nelabai mėgstu šios markės automobilius, bet šis savotiškai ne toks piktybinis :) Mano pastebėti privalumai: Rieda pakankamai sklandžiai. Sklandžiai jungiasi bėgiai, bėgių ilgiai atrodo pakanakamai teisingai išdėstyti ir normalaus jautrumo sankaba - ko nepasakyčiau apie Subaru outback 2012 metų.. Gana nebloga garso izoliacija. Salonas irgi nieko blogo, bet nėra toks patogus ir suplanuotas kaip VW. Trūksta vietos daiktams pasidėti. Medžiagos nekvepia prabanga, bet ne visada to ir reikia :) Aiškesni minusai: Galinių durelių forma. Praktiškai visada užkliūva ranka (ties labiausiai atsikišusia dalimi) atidarant dureles, ir blogesniu oru tikrai išteplioja rūbus. Itin blogas matomumas dešinės pusės ties stoike (rikiuojantis ta akla zona ir pasukus galvą nelabai matosi). Kažkas negerai su priekinėmis stoikėmis, o žmona praktiškai visada nusimuša galvą arba labai turi saugotis kad taip nenutiktų. Žemesniems žmonėms gal ir neužkliūtų :) Keistose vietose išdėstyti kai kurie mygtukai :) Ilgai ieškojau greičio palaikymo mygtuko.. Jis prie rankinio.. Taip pat ilgokai ieškojau centrinio užrakto mygtuko salone. Jis panelės centre prie avarinio :) Įpratus prie vokiškos VW tvarkos, keistoka :) Bet tai nelabai trukdo bendrai žvelgiant į šį reikalą. 1.5 DCI jei teisingai pamenu. Pakankamai smagiai važiuoja, bet dugną užmynus stebuklų irgi nerodo :) Bet kasdieniam įprastam vairavimui tikrai viskas ok. 6 bėgiai. Tai 6 bėgis galėtų būti kiek žemesni sūkiai prie 130km/val, tai pridėtų ekonomijos :) Automobilis įmonės, todėl atsakymo neturiu.
Pilnas atsiliepimas...
 
Renault modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   TwingoTwingoTwingo
  Maži   ClioClioClio
    Zoe
  Kompaktiniai   MeganeMeganeMeganeMegane
   Fluence 
  Vidutiniai   LagunaLagunaLaguna 
  LagunaLagunaLagunaTalisman
  Dideli   SafraneVel SatisLatitude 
  Kupė    Avantime  
  Roadsteriai    Wind 
  Mini krosoveriai     Captur
  Krosoveriai     Kadjar
  Visureigiai    KoleosKoleos
  Mini vienatūriai   ScenicScenicScenicScenic
   Modus  
  Vienatūriai    Grand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai   EspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai   KangooKangoo
  Komerciniai   MasterMasterMaster
   TraficTrafic
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai